Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
3 987 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Negativ trend

Phonero opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
3 987 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 987 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 811
579
101
59
437
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 987 verifiserte omtaler på Bytt.no

Billig å veldig god service

Omtale av  Carina

Svarer kjapt på henvendelser. Veldig god service og konkurransedyktige priser.

Svar fra Phonero
12.02.2019 10:00

Hei Carina, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd

Omtale av  Knut I. B

Har ingen ting å utsette på Phonero. Dekningen er bra, kan bli bedre.

Svar fra Phonero
12.02.2019 10:00

Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hele tiden med å bli bedre og vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Vannskelige ved oppsigelse av bedriftsabonement etter 12 år som kunde i Phonero !

Omtale av  Per

Vi er et lite selskap som har vært kunde hos Phonero i over 12 år. Av gammel vane har vi ikke skiftet leverandør. Vi var fornøyd frem til vi ble tvunget over til Telia nettet. Da forsøkte vi å si opp avtalen, men de hadde selvfølgelig klart å binde oss opp. Med nesten et år ventetid (bindingstid) med dårlig dekning, sa vi opp. Vi har byttet til leverandør med Telenor dekning. Det er først ved avvikling av et kundeforhold du oppdager dette selskapets virkelige holdninger til kundene sine. Det har vært en skrekkelig kundeservice. Selv 2 måneder etter at vi har flyttet alle våre telefoner, mottar vi fakturaer fra selskapet. Vi opplever at de er grådige og rigide. Det er avslutningen du husker. Kommunikasjonen med kundeservice har vært svært utfordrende. Vi har brukt alt for mye energi og tid på avslutningen her. Vi har ikke til vane å skrive anmeldelser på selskaper, men i denne saken føler vi oss så tråkket på, at det har vært uungåelig. Vi anbefaler INGEN dette selskapet pga denne behandlingen de gir ved avslutning.

Svar fra Phonero
08.02.2019 13:30

Hei Per, Dette hørtes ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss. Jeg vil derfor gjerne se nærmere på saken, send meg en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Best løsning!

Omtale av  Vilma

God dekning, rask løsning for alle deres problemer via kundeservice.

Svar fra Phonero
08.02.2019 13:29

Hei Vilma, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero

Bra så langt!

Omtale av  Marianne

Så langt har alt gått fullstendig smertefritt. Har bare vært kunde i 1 mnd.

Svar fra Phonero
08.02.2019 13:29

Hei Marianne, Så fint å se at du er fornøyd og at overgangen til oss gikk bra! Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dekning

Omtale av  Roar

Litt dårlig dekning i distriktene. Veldig bra kundeservice

Svar fra Phonero
08.02.2019 13:28

Hei Roar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever noe svak dekning, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Fantastisk sentralbordløsning, god kundeservice, bra priser - elendig dekning!

Omtale av  Audun A. D

Dere har vel markedets beste sentralbordløsning, en veldig imøtekommende og god kundeservice som alltid løser ting raskt og greit, men dekningen til Telia er dessverre under pari, og de løftene som ble gitt da vi ble portet fra den tidligere telenorbaserte løsningen til Telia er overhode ikke blitt holdt. Flere av stedene vi eksplisitt utfordret dere på og som dere garanterte at utbedringer var på vei til er det ikke blitt noen endring. Det er f.eks. ikke mulig å gjennomføre en telefonsamtale i bil mellom Bergen og Os på E39 uten en rekke avbrudd - det holder ikke i 2019.

Svar fra Phonero
18.02.2019 09:15

Hei Audun, Vi setter pris på tilbakemeldingen. God samtalekvalitet er svært viktig for Phonero og 4G-nettet oppgraderes kontinuerlig for å sikre god samtalekvalitet og forhindre brudd på samtaler. Jeg vil gjerne undersøke planene i områdene du opplever problemer eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero

Phonero har 3 987 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR