Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
3 987 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
3 987 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 987 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 811
579
101
59
437
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 987 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fornøyd kunde

Omtale av  Inger L

Jeg har vært bedriftskunde tidligere og har vært veldig fornøyd. Fra og med i dag er jeg privat kunde og håper å bli like fornøyd

Svar fra Phonero
18.10.2018 10:00

Hei Inger, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss. Tusen takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Tilgjengelig

Omtale av  Line

Vi har kommuneteamet som kjenner oss. De følger opp!

Svar fra Phonero
18.10.2018 09:59

Hei Line, Takk for hyggelig tilbakemelding! Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero

God kundehandling

Omtale av  Erlend R

Veldig bra kundebehandling! Har sendt inn noen ønsker ight statistikk: • Mulighet til å definere hvilke ansatte vi ønsker å inkludere i måling • Mulighet til å definere tidsintervall (uinteressant å vite antall samtaler som blir tatt etter arbeidstid)

Svar fra Phonero
18.10.2018 09:39

Hei Erlend, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er dine ønsker viktig for oss. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero

Vi har hatt et greit samarbeidforhold med Phonero og får rask svar på henvendelser.

Omtale av  Birgit

God kundeservice og flinke saksbehandlere som finner løsninger på kort tid

Svar fra Phonero
17.10.2018 14:38

Hei Birgit, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero

Veldig bra

Omtale av  Arne

Grunnen til at jeg skiftet til Phonero for noen år siden, var at dere hadde den beste prisen. Nå har jeg ikke hatt fast-telefon på noen år, så det er hovedsakelig faktureringsbiten jeg har hatt noe med å gjøre --- det har fungert greit.

Svar fra Phonero
17.10.2018 09:35

Hei Arne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Ha en fin dag. Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Eksellent service av kompetente medarbeidere.

Omtale av  Steinar W

Jeg har vært kunde siden 2001 og har alltid blitt møtt med vennlighet og svært god kompetanse av deres medarbeidere, uansett hva grunnen til mine henvendelser har vært. Det er nesten aldri ventetid på telefonen! Hilsen en meget godt fornøyd kunde.

Svar fra Phonero
17.10.2018 09:26

Hei Steinar, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Ha en fin dag. Mvh Mads Phonero

Ingen løsning på noe som ikke burde være så teknisk vanskelig

Omtale av  Ole

Skulle tro at det å forlenge tiden fra telefonen begynner å ringe til telefonsvareren slår inn, skulle være en enkel sak. Men det viser seg at det ikke kan gjøres. Har arbeidsgiverfinansiert telefon, og vi byttet til Phonero for en tid tilbake. Er ikke helt fornøyd med de nye avtalevilkårene. For eksempel at det å ringe til Canal Digital regnes som en privat tjeneste når jeg bruker nr. 06090, men ikke når jeg ringer med 915 foran, er for meg totalt ubegripelig. Ja, begge deler er privat. og det betaler jeg ganske mye i fordelsbeskatning for. Men å plutselig trekkes i lønn for noe som er særdeles vanlig, kan umulig være intensjonene. Bruken av telefonen for øvrig er jo ganske "fri". Relativt god dataavtale og man kan jo ringe for en god del før arbeidsgiver kommer på banen. Da skulle slike bagatellmessige ting også havnet i samme "potten" som den øvrige bruken.

Svar fra Phonero
23.10.2018 15:44

Hei Ole, Takk for din tilbakemelding! Vi er klar over utfordringene med personsvar og ser på muligheter for andre løsninger i fremtiden. Når det gjelder samtaler til spesialnummer og trekk for bruk utover inkludert trafikk, så hjelper vi deg gjerne med å sjekke hvilke regler som er satt av din bedrift slik at du har full kontroll på hva som er inkludert og ikke. Mvh Mads Phonero

Phonero har 3 987 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR