Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Første gang jeg opplever at en mobiloperatør følger opp på eget initiativ, og løsningsorienterte og hyggelige medarbeidere.
Hei Haldor, Tusen takk for hyggelig omtale. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Opplever god og rask kundeservice. Fornøyd med produktet.
Hei Henrik, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Fikk svært rask og god tilbakemelding på telefon:)
Hei Birgitte, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd :-) Mvh Mads Phonero
2 ganger har selger fra Phonero ringt meg og forsøkt å selge abonnement. Han spør hvilken operatør jeg har nå, og jeg har Proximo og ringer på Telia sitt nett. Selger fra Phonero sier jeg bør bytte til dem (også på Telia sitt nett) fordi de vil kunne levere bedre dekning og kvalitet på samtaler enn det Proximo kan. Dette vet jeg ikke stemmer, og når jeg konfronterte selger om at jeg har jobbet med teknisk drift hos Telia i 12 år, så la han på. Begge ganger. Jeg anbefaler virkelig ikke å kjøpe av et selskap som godtar at selgerne sine lyver på denne måten.
Hei Trond, Takk for tilbakemelding. Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Phonero har levert som forventet. Har hatt noen problem med meldingstjenesten. Kan skyldes nødvendige justeringer i innstillinger
Hei Torkjell, Takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Som brukerstøtteperson i en stor offentlig organisasjon har jeg flere ganger måttet ta kontakt med Phonero, blant annet for å endre når et nummer blir aktivt, for å endre et nummer, for å få sendt SIM-kort til en annen adresse eller for å se om et nummer er overført til Phonero. Hver gang har Phoneros brukerstøtte klart å finne svar på mine spørsmål raskt og nøyaktig. Jeg liker at det er lite eller ingen ventetid. Det gjør hverdagen min mer effektiv. Noe å etterstrebe for konkurrentene.
Hei, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
På tross av litt lang ventetid (Til phonero å være) fikk jeg igjen godt svar fra kundeservice på chat. Ikke noe å sette fingeren på her. Knallbra!
Hei Erik, Tusen takk for hyggelig omtale! Fint å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero