Phonero opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble ringt opp av en selger flere ganger som ville at vi skal bytte til phonero. Heldigvis sa jeg at jeg vil tenke først... Og så, så jeg denne siden og forsket litt videre. Ellers så hadde det vel også kostet oss 3000 kr for ingenting pr abonnement. Vi bor akkurat i en blindspot av Telia og her er det null dekning, bortsett fra Telenor. Denne fungerer derimot fantastisk med full fart. Her omkring er det mange hytter og hyttefolket måtte alle bytte til Telenor for å få åpnet bommen med Telefon. Man må kunne forvente at disse selgere er ansvarlig nok at de først sjekker slike ting. Dette er altså et minimumskrav når det gjelder service
Hei Susanne, Takk for tilbakemeldingen. Uten å kjenne til saken din i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi får sett nærmere på dette. Husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Fikk god hjelp med innstillinger på tlf av kundeservice.
Hei Jo, Så hyggelig å høre, tusen takk for fin omtale. Mvh Mads Phonero
Var så evneveik å sa ja (på sms) til dette. Leste ikke nøye gjennom vilkår, faktisk pris osv før etterpå å da var det ingen tvil om at det skulle byttes bort. Har ikke mottatt simkort eller noe enda heller ingen videre mailer om avtalen men uansett må man betale 3000,- bare for å komme seg vekk. Selv om man angrer seg etter bare et par dager etter selger har lurt kunde. Så her er det bare å belage seg på å tape minimum 3000,- etter en samtale hvis man ikke er våken
Hei Anders, Takk for tilbakemeldingen. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært er viktig for oss. Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Første møte med kundeservice, veldig bra. Grei ventetid ( usikker på om de har ring tilbake funksjon, de som har det scorer høyt fra alle kunder ) Fikk hjelp med det jeg ringte for av en hyggelig kunderådgiver som kunne jobben sin. Ikke helt fornøyd med mobil dekningen overalt.
Hei Olav, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning. Vi vil derfor gjerne undersøke planene i områdene du opplever utfordringer, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero
Et bredt utvalg av abonnementer og bedriftsløsninger. Gode muligheter for praktiske løsninger som lydfiler og åpningstider. Men vanskelig program å gjøre det i. Heldigvis har Phonero hyggelig og raskt kundeservice som hjelper bra!
Hei Visit, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Godt å se at du er fornøyd med oss. Mvh Mads Phonero
Ingenting og utsette på kundeservice. Allt fungerer som det skal på oppsettet til bedriften
Hei Anne, Tusen takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Alltid hyggelige og hjelpsomme når man ringer kundeservice👍🏻 Ellers god dekning og gode priser!
Hei Lotte, Så bra du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero