Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
4 008 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 008 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 999 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 822
579
101
59
438
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 999 verifiserte omtaler på Bytt.no

God kundeservice

Omtale av  Tommy

Flott bistand for å få på plass delt internett. Kunnskap om en feil fra IPhone som gjorde det umulig å få koblet til. Det ble rettet og nå fungerer det.

Svar fra Phonero
09.08.2022 09:52

Hei Tommy. Godt å se at problemet løste seg! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og vi setter stor pris på din tilbakemelding. Mvh Mads, Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Pass opp!

Omtale av  Sara R. U

Her ble jeg dessverre regelrett lurt. Ble oppringt og forelagt et tilbud på abonnement til mine barn som virket å være noe billigere enn eksisterende avtaler. Trykket JA på en SMS, men da avtalen kom viste det seg at de hadde oppgitt priser eks mva. Jeg tok umiddelbart kontakt med kundeservice for å kansellere (noe de muntlig bekreftet var ok), men har senere fått mail om at det ikke er mulig å kansellere eller bruke angreretten fordi de har solgt meg et bedriftsabonnement (jeg har riktignok et enkeltpersonforetak men det kom ikke opp i samtalen). Har sendt sak til Forbrukerrådet, så håper det løser seg.

Svar fra Phonero
09.08.2022 09:43

Hei Sara. Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads, Phonero

Hold dere unna!! Mobilselskapenes versjon av ryanair

Omtale av  Sd

Unngå for enhver pris, dersom du holder deg 100% innenfor deres betingelser så kan det muligens være lav pris i mnd, men det kan fort bli svindyrt dersom du bommer. De tar seg betalt for småting som feks hver gang du bruker bankid.. o.l Dersom du bruker Internett så tar de seg svindyrt betalt for hver mb over grensen. I min familie bestilte vi 2 abonnement, vi brukte litt for mye Internett en dag, på nesten samtlige andre aktører setter de kun ned farten, phobero tar seg betalt pr mb over grensen. Istedenfor 200 kr på første måneden som var utgangspunktet. så tok de seg betalt over 7500 kr for en måned, og eneste grunnen til at det ikke ble mer var at det var maksbeløpet en mobiloperatør kan ta seg betalt under EU regelverket. Søppelselskap. Tok en ekstra regningen på 6000 kr for å komme meg ut av avtalen til et annet selskap tvert.

Svar fra Phonero
09.08.2022 09:40

Hei. Så kjedelig å lese om din opplevelse av og hos Phonero. Sånn skal det ikke være. Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send gjerne en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Hører fra deg Hilsen Mads, Phonero

Vår mobiloperatør🤗

Omtale av  Asbjørn B

Vi har i en årrekke benyttet Phonero på vårt behov for kommunikasjon mellom sjåfører og kunder, og leverandører. Vi er særdeles godt fornøyd med priser og tjenesteutvikling, og ser for oss et langt og godt samarbeid.

Svar fra Phonero
09.08.2022 09:33

Hei Asbjørn. Veldig gøy å se at du er fornøyd og setter stor pris på tilbakemeldingen. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :) Hilsen Mads, Phonero

Bra men data-SIM krangler

Omtale av  Bendico

Telefoni og data fungerer utmerket, bra 5G dekning. Men data-SIM kortet krangler i bilen: «kan ikke motta SMS, fullt minne på SIM kort»

Svar fra Phonero
09.08.2022 09:30

Hei Bendico. Takk for hyggelig omtale. Send gjerne en e-post til [email protected], med navn og nummer, så kan vi sammen feilsøke på telefonen om det er noe som kan gjøres i forhold til SIM-kortet. Hilsen Mads, Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God leverandør av telefoni

Omtale av  Karin

God ordning for mobil og data abonnement. Enkel å bruke med god oversikt for ansatte og god løsning å administrere via Din Bedrift. Det meste kan utføres enkelt og raskt etter innlogging.

Svar fra Phonero
09.08.2022 09:23

Hei Karin. Så gøy å se at du er fornød med oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Hilsen Mads, Phonero

Meget fornøyd

Omtale av  Rasmus

Bedriftskunde. Gode produkter, gode priser, og meget rask og god service. Noe rot på første faktura, mtp hva som var avtalt mot hva som ble fakturert, men dette ble lynraskt ryddet opp i av kundeservice.

Svar fra Phonero
09.08.2022 09:20

Hei Rasmus. Godt å se at du er fornøyd med oss :-) Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden og setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads, Phonero

Phonero har 3 999 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR