Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har god erfaring med kundeservice ansatte i Phonero. Jeg har fått rask svar med god forklaring på kort tid. Derfor en jeg veldig fornøyd med Phonero.
Hei Adrian, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Var kunde 14 mnd. Var meget godt tilfreds. Hadde håpet på å få fortsette med same ordning etter pensjon. Fin ording mens eg var ansatt i fylkeskommuna. Men eg fekk ikkje fortsette etter eg vart pensjonist.
Hei Eldbjørg, Tusen takk for hyggelig omtale, vi setter pris på tilbakemeldingen! Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] for et tilbud på privatabonnement. Mvh Mads Phonero
Vi har mobiltelefoner med kort for mobilt bredband fra selskapet. Etter en treg start, har de visst stor interesse for å sørge for at alt fungerer som det skal, samt løpende oppfølging av abonnementet. Det har ført til at vi er veldig fornøyd og tilfreds med abonnementet.
Hei Bjørnar, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Hyggelig telefon og avtale ble inngått. Sparer noen kr. pr. mnd. Viktig når inntekter er redusert i disse tider. Brev med SIM kort ankom som avtalt. Nye SIMkort satt inn i telefon og tablet. Oppe og gikk umiddelbart. Verre var det med det mobile breibandsmodemet. PC fant ikke modemet og modemet fant ikkje nettet. Telefon til øh. Kunne ikke hjelpe. Ny telefon neste dag og det ordnet seg. Ny telefon for å få satt opp personsvar. Nå alt ok. OK app for telefon. Savner kun å kunne se databruk på breiband.
Hei Johan, Vi setter pris på tilbakemeldingen og takker for innspill! Godt å se ting løste seg. Mvh Mads Phonero
En ettermiddag stod jeg lenge i kø, med ventemusikk og ikke noe info om hvilket nr jeg var i køen. Gav opp etter 20 minutter. Neste morgen stod jeg heldigvis kun ett par minutter i kø.
Hei Geir, Takk for din tilbakemelding. Vi skjønner godt du ble lei av å vente. Det skulle ikke være nødvendig. Våre gjennomsnittstall viser ca 20 sekunder svartid – og vårt mål er at du aldri skal behøve å vente mer enn 30 sekunder innenfor våre åpningstider. Send oss gjerne en mail til bytt@phonero med info om når dette var så vi kan ta en titt på hva som har hendt her. Det vil være til stor hjelp for oss i vårt arbeid mot å hele tiden bli bedre. Mvh Mads Phonero
Som en liten bedrift setter vi ekstra stor pris på den gode servicen Phonero gir oss som kunde. At kvalitet og pris er bra er en selvfølge :- )
Hei Kristian, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Er veldig fornøyd med Phonero som leverandør av mobiltjenester og bredbånd. Bra oppfølging og god service.
Hei Hilde, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero