Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Generelt bra funksjon og service. Hjelpsomme ansatte. Får raskt svar på henvendelser. Dekningen kunne vært bedre. Jeg hadde Telenor tidligere, erfaringen er at jeg da hadde dekning på områder jeg med Phonero ikke har det.
Hei Frode, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning. Vi vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Kjempebra dekning og superraskt internett, rask og effektiv kundeservice.
Hei Per, Så fint å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Byttet bedriftens abonnementer til Phonero fra Telen.... Kostnad ned mot halvparten av hva vi hadde før, mer data inkludert, og slipper å stå på vent om jeg trenger hjelp fra kundeservice. Hadde før ikke dekning på hytta i Telemark og måtte ha Ice abonnement i tillegg til Telen... for databruk, nå har jeg god dekning og så rask datatrafikk at jeg lett kan jobbe fra hytta og se film fra netflix eller HBO.
Hei Gaute, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Enkel og greit å bestille varer samt bra kundeservice. oversiktlig bestillingsside og bra utvalg av varer :)
Hei Tom, Takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd :) Mvh Mads Phonero
Har opplevd god service hos Phonero, og er veldig fornøyd med prisene!
Hei Thomas, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Rask respons på kontakt, minimal venting på tlf, ingen irriterende tastevalg, kjempehyggelig svar, rask service og enkelt å få ordnet det jeg ønsket. Billigere tjeneste, ingen betenkeligheter med å anbefale Phonero, har vært mangeårig lojal til annet tlfselskap, så var i tvil om å bytte, men angrer ikke.
Hei Kristin, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Vår bedrift har hatt Phonero som leverandør av telefontjenester i mange år. Bindingstiden på 24 måneder hadde utløpt for flere år siden da vi bestemte oss for å bytte ettersom Phonero ikke kunne tilby de tjenestene vi ønsket. Overraskelsen var derfor stor når Phonero likevel krevde 3000,- + mva i bruddgebyr per abonnement. For vår del utgjorde det 24.000,- for en liten bedrift, tilsvarende et halvt års forbruk av telefoni. Begrunnelsen fra Phonero sin side er at oppsigelsen skulle vært varslet 3 måneder på forhånd, noe som er godt skjult i avtaleteksten. At det er godt skjult i avtaleteksten bekreftes ved at selgeren i Phonero ikke kjente til dette vilkåret. Phonero sin forretningsetikk er på et lavmål, de spekulerer i at kundene ikke skal oppdage dette før det er for sent. Anbefaler ikke Phonero.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Det stemmer at vi har 24 måneder bindingstid og 3 måneder oppsigelsestid som standard i våre bedriftsavtaler. Når det gjelder våre abonnementvilkår så har vi ikke som intensjon å skjule noe for våre kunder. Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Lykke til med ny leverandør Mvh Mads Phonero