Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
3 987 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
3 987 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 987 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 811
579
101
59
437
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 987 verifiserte omtaler på Bytt.no

Generelt bra, men dekningen kunne vært bedre.

Omtale av  Frode

Generelt bra funksjon og service. Hjelpsomme ansatte. Får raskt svar på henvendelser. Dekningen kunne vært bedre. Jeg hadde Telenor tidligere, erfaringen er at jeg da hadde dekning på områder jeg med Phonero ikke har det.

Svar fra Phonero
08.08.2020 23:14

Hei Frode, Takk for hyggelig tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har god dekning. Vi vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Rask og effektiv service.

Omtale av  Per

Kjempebra dekning og superraskt internett, rask og effektiv kundeservice.

Svar fra Phonero
08.08.2020 23:13

Hei Per, Så fint å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero

God dekning, lave priser, og rask kundeservice.

Omtale av  Gaute M

Byttet bedriftens abonnementer til Phonero fra Telen.... Kostnad ned mot halvparten av hva vi hadde før, mer data inkludert, og slipper å stå på vent om jeg trenger hjelp fra kundeservice. Hadde før ikke dekning på hytta i Telemark og måtte ha Ice abonnement i tillegg til Telen... for databruk, nå har jeg god dekning og så rask datatrafikk at jeg lett kan jobbe fra hytta og se film fra netflix eller HBO.

Svar fra Phonero
08.08.2020 23:13

Hei Gaute, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero

Bestillinger og service

Omtale av  Tom O. H

Enkel og greit å bestille varer samt bra kundeservice. oversiktlig bestillingsside og bra utvalg av varer :)

Svar fra Phonero
08.08.2020 23:13

Hei Tom, Takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd :) Mvh Mads Phonero

Bra service

Omtale av  Thomas H

Har opplevd god service hos Phonero, og er veldig fornøyd med prisene!

Svar fra Phonero
08.08.2020 23:12

Hei Thomas, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kjempefornøyd

Omtale av  Kristin

Rask respons på kontakt, minimal venting på tlf, ingen irriterende tastevalg, kjempehyggelig svar, rask service og enkelt å få ordnet det jeg ønsket. Billigere tjeneste, ingen betenkeligheter med å anbefale Phonero, har vært mangeårig lojal til annet tlfselskap, så var i tvil om å bytte, men angrer ikke.

Svar fra Phonero
08.08.2020 23:11

Hei Kristin, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero

Phonero krever bruddgebyr etter utløp av bindingstid - frarådes

Omtale av  Hk

Vår bedrift har hatt Phonero som leverandør av telefontjenester i mange år. Bindingstiden på 24 måneder hadde utløpt for flere år siden da vi bestemte oss for å bytte ettersom Phonero ikke kunne tilby de tjenestene vi ønsket. Overraskelsen var derfor stor når Phonero likevel krevde 3000,- + mva i bruddgebyr per abonnement. For vår del utgjorde det 24.000,- for en liten bedrift, tilsvarende et halvt års forbruk av telefoni. Begrunnelsen fra Phonero sin side er at oppsigelsen skulle vært varslet 3 måneder på forhånd, noe som er godt skjult i avtaleteksten. At det er godt skjult i avtaleteksten bekreftes ved at selgeren i Phonero ikke kjente til dette vilkåret. Phonero sin forretningsetikk er på et lavmål, de spekulerer i at kundene ikke skal oppdage dette før det er for sent. Anbefaler ikke Phonero.

Svar fra Phonero
08.08.2020 23:11

Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Det stemmer at vi har 24 måneder bindingstid og 3 måneder oppsigelsestid som standard i våre bedriftsavtaler. Når det gjelder våre abonnementvilkår så har vi ikke som intensjon å skjule noe for våre kunder. Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Lykke til med ny leverandør Mvh Mads Phonero

Phonero har 3 987 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR