Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Eg skifter nå abonnement til phonero, tok kontakt med kundesenter fordi eg hadde noen spørsmål. Hadde ein svært hyggelig samtale, eg fikk svar på alt eg lurte på.
Hei Geir, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Fint å se at du er fornøyd med oss, vi skal gjøre det vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Katrine Phonero
Veldig hyggelig dame som hjalp meg raskt og løste opp i problemet.
Hei Ingrid, Så bra du fikk god hjelp, takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine
vi i familien har brukt phonero i flrer år å er veldig fornøyd
Hei Knut, Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Altid hyggelige personer å snakke mewd og altid så får en følelse av og tatt vare på,gode priser
Hei Alf, Så hyggelig å høre, takk for fin tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Bra og rask kundeservice, men jeg syns det er litt rart at dere øker datamengde uten å spørre meg?
Hei Ole, Takk for hyggelig tilbakemelding! Dette høres rart ut, send oss gjerne en mail på [email protected], legg ved telefonnummeret dit så ringer vi deg. Mvh Katrine Phonero
Jeg sliter masse med BankID på mobil. Idet Phonero ble gjort oppmerksom på dette stod de på for å løse dette. Selv om dette har vært et problem 12 måneder før de ble min operatør. Det skal sies at jeg som selger selv er veldig opptatt av god service. Og når jeg opplever service som det her, er det verdt å nevne. Beste opplevelse på et bedriftsabonnement noensinne! Bytt!
Heisann! Så gøy å lese at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Tusen takk for fin omtale! Mvh Katrine Phonero
Bra kundeservice. Lette å komme i kontakt med.Ok dekning og ok pris.
Hei Hege, Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine