Phonero har ikke nok data til Ă„ bli vurdert.
Klikk for detaljer
Takk for meg 👏for en god samarbeid og jeg har snakket bare med snille person. Masse lykke til videre!
Hei Maricela, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Jeg fikk veldig god hjelp til opprydding i kontaktliste på telefonen. Kontaktperson hos Phonero forsto spørsmålet mitt og ga meg konkrete tips og hjelp til å løse mitt problem. Han var imøtekommende og hyggelig. Godt fornøyd med kvaliteten og servicen.
Hei Elsr, Tusen takk for hyggelig omtale, veldig gøy å lese! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Operatøren hjalp meg veldig kjapt.God service.Gode og konkurransedyktige priser og betingelser.
Hei Mona, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Ved telefonkontakt fikk jeg snakke med en rådgiver som ordnet alt med en gang. Hyggelig, kunnskapsrik og handlingsdyktig. Veldig bra 👍🏼
Hei Stine, Så fint å se at du fikk god hjelp fra oss. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Rask behandlingstid. Slipper å sitte lenge å vente på kundebehandler. Hyggelig og hjelpsomme folk på kundeservice
Hei Michael, Tusen takk for fin tilbakemelding! Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
God pris og god service. Har ikke riktig så god dekning som Telenor.
Hei Thorleif, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Telias nett oppgraderes hele tiden og det brukes milliarder hvert år på dekning. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder du opplever svakere dekning, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Bruker Phonero i jobb. Enkel manøvrering i sentralbordsløsningen. Alltid veldig god service ved behov for assistanse.
Hei Tron, Takk for hyggelig omtale! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero