Kjempe fornøyd. Effektive u kundeservice og billig abonnement.
Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Mehdi og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Styr unna dette svindel fra ende til annen. Det desidert værste mobil og mobilt bredbåndsabonnementet med 24 MND bindingstid og et bruddgebyr på kr 3000 på begge så totalt kr 6000!! Når man skal ha hjelp er det folk som ikke vet hva de snakker om. Styr unna. Jeg har aldri opplevet maken i hele mitt liv

Pågående tlf.selger fikk meg til å gå fra Ice til Phonero,12 gb til 239,-pr.mnd.(med 24!!! mnd.bindingstid.Bryter du avtalen må du ut med flere tusen i gebyr!!) Det han ikke opplyste om var at i tillegg kommer moms,MMS er ikke inkl. Og på toppen av det hele tar de 59 kr.i fakturagebyr selv om den blir sendt på E post🙈 Fikk første regning fra de nå, over dobbelt så dyrt som når jeg var hos Ice.. Kommer til å kontakte Forbrukerrådet🤮 Dette er svindel,styr unna!!

Utmerket kundeservice, rask svartid og ikke noe tull.

Ble kontaktet av en selger som kunne levere billigere og bedre abb med bedre dekning og fri samtale til EU land. Ingen binding. Fikk første regning og det var langt dyrere enn lovet. Fikk beskjed jeg måtte betale ekstra for utenlands tjenester. Byttet tilbake til Ice og fikk nå brudd gebyr på 3000 kr! Det viser seg at Phonero har 2 års binding. Noe selgeren ikke sa noen ting om og som de har begravet i en vilkår tekst langt inne i kjøpsavtalen. Jeg forsøker nå å heve kjøpet, men ble sendt videre til en annen saks behandler. Phonero kan vente seg en politi anmeldelse om dette ikke blir løst snarest!
