Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
3 987 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
3 987 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 987 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 811
579
101
59
437
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 987 verifiserte omtaler på Bytt.no

Enkelt og problemfritt!

Omtale av  Bente

Veldig raskt og god kundeservice, enkelt og oversiktlig app, som gjør at man har full kontroll over databruk , sentralbord og kan med enkle grep endre innringer-køer, visningsnummer osv.

Svar fra Phonero
27.01.2021 08:59

Hei Bente, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fantastisk Phonero-dame som ringte meg opp!

Omtale av  Laila

Eg vart i dag ringt opp av Phonero om mulighet for å få bedre deal på mitt mobilabonnement i mitt ENK. Det endte med at eg ikkje skiftet fra leverandøren eg har i dag, men du verden for ein fantastisk person som ringte! Hjelpsom, åpen, og viste meg side på nettet for å kunne sammenligne dekningsområdet til Telia og Telenor akkuratt her som eg oppholder meg best. Så tusen takk for ny kunnskap og refleksjoner!!

Svar fra Phonero
27.01.2021 08:59

Hei Laila, Tusen takk for hyggelig omtale! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen og vi er her hvis du skulle ønske å bli kunde i fremtiden. Mvh Mads Phonero

Raske og korrekt svar - første gangen

Omtale av  Truls V. K

Jeg har prøvd flere selskap som opererer i lavprissegmentet på bedriftsmarkedet, og phonero er første selskap jeg benytter hvor jeg får følelsen av at kundebehandler fokuserer på å hjelpe meg fremfor å bli kvitt henvendelsen. Ved førstegangs henvendelse på forskjellige problem har jeg fått svar på det jeg har lurt på uten å måtte kjempe meg gjennom en mur av førstelinje.

Svar fra Phonero
25.01.2021 15:22

Hei Truls, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero

Kundeservice

Omtale av  Anette E

God erfaring med kundeservice! De svarer raskt og hjelper meg kjapt og greit med det jeg trenger hjelp til.

Svar fra Phonero
25.01.2021 15:22

Hei Anette, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero

Funker bra

Omtale av  Herman

Stort sett ingen problemer og alltid hyggelig kundeservice når jeg trenger det.

Svar fra Phonero
25.01.2021 15:20

Hei Herman, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Imøtekommende,hyggelige.

Omtale av  Rigmor S

Raskt svar og hyggelig hjelp.. Slippe å vente altfor lenge på at dere tar telefonen.

Svar fra Phonero
25.01.2021 15:20

Hei Rigmor, Så fint å se at du fikk god hjelp fra oss. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero

Selger opplyser ikke om alle kostnader

Omtale av  Øystein

Min kone driver en liten enmannsbedrift og fikk tilbud om et bedriftsabonnement fra Phonero, kr. 259 pr. mnd + mva for 12 GB. Nå viser det seg at Phonero fakturerer kr. 230 ekstra pr. mnd for 12 GB + et påslag for hver gang man bruker Bank-ID for mobil. Dette ble det ikke opplyst om i samtale med selger. Først etter at man trykker bekreft på ordrebekreftelsen kommer det en oversikt hvor det står at det er 2 års bindingstid. De øvrige kostnadene kommer først til syne når fakturaen kommer. Jeg kan ikke skjønne annet enn at dette må være brudd på markedsføringsloven.

Svar fra Phonero
20.01.2021 09:34

Hei Øystein, Takk for tilbakemeldingen. Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero

Phonero har 3 987 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR