Fikk god hjelp med innstillinger på tlf av kundeservice.

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Jo og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Var så evneveik å sa ja (på sms) til dette. Leste ikke nøye gjennom vilkår, faktisk pris osv før etterpå å da var det ingen tvil om at det skulle byttes bort. Har ikke mottatt simkort eller noe enda heller ingen videre mailer om avtalen men uansett må man betale 3000,- bare for å komme seg vekk. Selv om man angrer seg etter bare et par dager etter selger har lurt kunde. Så her er det bare å belage seg på å tape minimum 3000,- etter en samtale hvis man ikke er våken

Første møte med kundeservice, veldig bra. Grei ventetid ( usikker på om de har ring tilbake funksjon, de som har det scorer høyt fra alle kunder ) Fikk hjelp med det jeg ringte for av en hyggelig kunderådgiver som kunne jobben sin. Ikke helt fornøyd med mobil dekningen overalt.

Et bredt utvalg av abonnementer og bedriftsløsninger. Gode muligheter for praktiske løsninger som lydfiler og åpningstider. Men vanskelig program å gjøre det i. Heldigvis har Phonero hyggelig og raskt kundeservice som hjelper bra!

Ingenting og utsette på kundeservice. Allt fungerer som det skal på oppsettet til bedriften
