Phonero opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Super kundeservice, gode priser, super dekning, gode løsninger for kundene, konkurransedyktige
Hei Lina, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Hver gang jeg har måttet ringt inn til dem, så har jeg blitt møtt på hyggelige betjening. Hjelpsomme, flinke til å lytte til hva jeg har å si. Og kjappe med å finne løsninger og konkrete veiledning, så jeg får alltid god hjelp. De lever virkelig opp til det de sier om SERVICE. Det er SERVICE jeg tenker med en gang om dem. 👍🏻
Hei Tove, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen, veldig gøy å lese :) Mvh Mads Phonero
Tok kontakt for å få koblet opp Apple Watch til mobilnettet. Har tidligere hatt klokke koblet opp. Fått ny klokke og hadde trøbbel med oppkobling. Medarbeider i Phonero løste problemet i løpet av kort tid. Takk til L***'. Liker at utfordringer kan løses ved bruk av Chat, da en har mye annet å holde på med i hverdagen og kan ikke sette av tid til å ringe/stå i kø på telefon. Takk for god og rask hjelp.
Hei Thomas, Så godt å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Jeg er selv opptatt av i mitt arbeid å gi god kundebehandling og gi kunden den beste service og forventer den samme tilbake, det er akkurat av den grunn at jeg er fornøyd med Phonero. Phonero har skjønt det :-)
Hei John, Tusen takk for hyggelig omtale, veldig gøy å lese! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet og er klar til å hjelpe om du skulle trenge oss igjen :-) Mvh Mads Phonero
Det er trykt og godt å ha Phonero, 99% dekning, inn i mellom mindre men det er på plasser det ikke er i orden men det er ikke Phonero sin skyld. Skikkelige kundeservice og hyggelige personer å snakke med. Mvh. Roberto ✌️😎👍
Hei Robert, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Godt å se at du er fornøyd med oss :) Mvh Mads Phonero
Det står på nettsidene av det er ingen binding. Men her det det skjult informasjon og "liten skrift". Jeg endte med 24 måneders bindingstid. Og da jeg samme dag oppdaget det (dette er 2mnd før abonnementet trer i kraft), krever de 3000kr pluss moms, for å si opp avtalen. Jeg anbefaler alle å holde seg langt unna phonero!
Hei Harald, Takk for din tilbakemelding. Det er 24 måneder bindingstid og 3 måneder oppsigelsestid som standard i våre bedriftsavtaler. Vi tilbyr også abonnement uten binding, men dette er til en noe høyere månedspris. Godt samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så jeg vil gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Som superbruker på en bedrift har jeg vært i kontakt med kundesrvice mange ganger. Sender mail så blir oppgavene utført i løpet av samme dag. Veldig bra!
Hei Nils, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero