Meny

Phonero omtaler og erfaringer

4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
3
av 30 innen
mobilselskap
62%
anbefaler
Phonero

"Lureri"

Omtale om Phonero skrevet av Transportfirma for 05.06.2019 08.35

Phonero har totalt 797 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Transportfirma
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri"
1 syns denne omtalen er nyttig

Phonero er direkte svindel! Skulle få et abonnement til kr 209 kr for 10 gb. Vi diskuterte litt mellom 10 og 15 men ble anbefalt 10 da det var bare å kjøpe ekstra datapakke. Det de ikke informerer om er at ekstra 5 gb koster nesten det dobbelte av månedsabonnement på 209. Min regning for 1 måned havnet på 1845 kr. SVINDEL! Ligg unna dette selskapet. Grunn til mye databruk kommer av spotify, hadde gratis stream av musikk i Telenor. Uansett, 1845!! Sier de har like god dekning som Telenor, ja kanskje for å ringe, men var like mye på 3g og edge dekning som 4g. Her jobbes det konsekvent for å lure kunden med å si deler av sannheten så det høres bra ut hvis du ikke virkelig er kritisk, å vet hva du må utdype for å få vite sannheten.

Svar fra Phonero
11.06.2019 13.36
Hei,

Takk for din tilbakemelding.

Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært er viktig for oss.
Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på bytt@phonero.no (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt.

Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss.

Mvh Mads
Phonero
Bytt.no
"Lureri" skrev Transportfirma om Phonero

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Transportfirma og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig oppfølging, forferdelig dekning og skjulte bruddgebyr."

Vi ble «tvunget» over på Telia sitt nettverk da phonero ble kjøpt opp av Telia. Dette ble starten på et mareritt for vår lille bedrift. Jeg ringte inn og klagde min nød da vi til stadighet opplevde å bli brutt i samtaler ved bilkjøring. MYE oftere enn med Telenor-dekningen. Samtidig ble vi lovt oppgradering på kontoradresse med forsterkningsutstyr, dette skjedde aldri.. etter noen mndr fant jeg endelig tid til å bytte leverandør og får så et varsel om 3000,- i bruddgebyr pr abonnement! Jeg protesterer/bestrider selvsagt, og argumenterer med at jeg har eksplisitt skrevet: «ingen bindningstid» da jeg aksepterte nye priser, som jeg fikk som en slags kompensasjon for den reduserte kvaliteten i tjenestene etter porteringen til Telianettverket. Blir vel forliksrådet neste.. for dette oppleves som aldeles urimelig. Jeg har forøvrig invitert leder forbnummerportablitet til dialog for å finne en minnelig løsning, foreslo å betale 3 mndr abonnement, men det virker som de spekulerer i å fakturere bruddgebyr istedet. Styr unna!

Svar fra Phonero
11.06.2019 13.35
Hei Tarald,

Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken.

Uten å kjenne den i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på bytt@phonero.no, husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg.

Mvh Mads
Phonero
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Har fått god oppfølging så langt"

Direkte kontakt med en som hjalp meg. Ingen tastetrykk, ingen ventetid. Raskt og effektivt !

Svar fra Phonero
06.06.2019 09.23
Hei Mette,

Takk for fin tilbakemelding!

Mvh Katrine
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Værste jeg har vært borti - elendig på alle måter"

Bedriften vår hadde dette selskapet, desidert det aller værste vi har vært borti. Hvordan den ligger så høyt her er VELDIG rart.

Svar fra Phonero
05.06.2019 12.52
Hei,

Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero.

Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så send oss gjerne en henvendelse til bytt@phonero.no med innspill til forbedringer.

Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Lykke til med ny leverandør.

Mvh Mads
Phonero
Vurderer du Phonero?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle andre på markedet
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Fungerer bra"

Tenker ikke noe på det i hverdagen, og det er jo akkurat slik det skal være det. Nå hadde jeg behov for hjelp for å finne puk-koden, og fikk ordnet det raskt og enkelt via chatten. Tipp topp!

Svar fra Phonero
06.06.2019 09.23
Hei Klara,

Så bra du fikk god hjelp.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding!

Mvh Katrine
Phonero
Phonero har totalt 797 omtaler på Bytt.no
Mobilabonnement fra Phonero
Helt anonymt. Tar kun 1 minutt.
Vis alle mobilabonnement
Finnes det bedre mobilabonnement?
Sammenlign mobilabonnement fra Phonero mot alle mobilabonnement på markedet.
Sammenlign mobilabonnement
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR