Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero har effektive og enkle løsninger, meget trivelig og løsningsorientert kundeservice. Jeg anbefaler Phonero til alle bedrifter og privatpersoner!
Hei, Bård. Så gøy å høre at du er fornøyd med våre løsninger. Vi setter veldig pris på tilbakemeldingen! Hilsen Christer, Phonero
Selger ringte ofte og midt i en samtale ble jeg bedt om å trykke på en tast på min mobil,å da hadde jeg plutselig godkjent abonnement for oss 3 i familien.Sendte tvert en avbestilling ,og fikkfaktura som skulle koste meg 11500kr.Prøvde å ring de flere ganger men til ingen nytte,de ble bare ufin på siste runde.Gikk til forbrukerrådet med saken,men de kunne ikke gjøre noe pga jeg driver firma.Syns de kunne vært mindre arrogant og ivertfall møtt oss på halvveien.Men gir ikke opp,må være noe måte å prøve.Fakturaen er betalt,11500 kr for ingenting.
Hei, Nina. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Supert hver gang jeg har suport help fra Dere. Takk Phonero
Hei, Mariusz. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Veldig dårlig nettverk. Dette er forførernes bedragere. De har mange skjulte kostnader. du inngår en kontrakt på 225kr og du får 750-800kr. og ved brudd på å si opp kontrakten betaler du 3000kr. Phonero NAI TAKK! Veldig dårlig nettverk. Dette er forførernes bedragere.
Hei, Damnjan. Slik skal det selvfølgelig ikke være. Tenker vi må se hva som er tilfellet her og undersøke hvor lang periode det er fakturert for. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår jeg på tråden Håper vi kan forbedre tillitten Hilsen Christer, Phonero
Etter 11 mnd med abbonoment hos Phonero skulle jeg endre til en annen aktør som hadde betydelig bedre vilkår. Da fikk jeg faktura på 3000,- kr x 2 abonnent for brudd i bindingstid. Jeg har aldri fått beskjed om det var bindingstid på abonnementet, men de nekter å slette gebyret. Synd at phonero driver på en så useriøs måte, for ellers var jeg fornøyd med avtalen frem til jeg skiftet.
Hei, Richard. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss. Uten å kjenne saken eller avtalen din i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så kan vi se nærmere på saken. Hilsen Christer, Phonero
Ringte for å høre om det er samme SIM-kort for iPhone 13 pro som iPhone XS. Litt usikkert svar men meget raskt å få nytt SIM-kort om det skulle være behov for.
Hei, Allan. Takk for din tilbakemelding. Det er samme SIM i de enhetene og begge enhetene støtter også eSIM fra Phonero, dersom du ønsker det. Ha en flott dag videre. Hilsen Christer, Phonero
Ypperlig kundeservice. Behjelpelige og løsningsorientert
Hei, Tommy. Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero