Har vært kunde i flere år uten nevneverdig problem med dekning eller lignende ting. God oversikt med forbruk og tjenester. Savnet tilgang til faktura-oversikt på nettstedet " ditt phonero " Svært fornøyd med support tjenesten.

Har du en tilsvarende erfaring med Phonero?
Gjør som Tor O og over 60 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Phonero du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Dette er svindel og korrupsjon av værste sort! 3750kr da abonnement ble avsluttet etter KUN 2 DAGER!! Forbanna hyklere!!! Men i følge forliksrådet kan de IKKE kreve dette om det er telefonsalg! Da har du 14 dagers UBETINGET angrerett! Men de gir seg ikke og krever fortsatt 3750kr fordi de mener at ting er igangsatt og da er det bruddgebyr! Men de har IKKE lov i følge norsk kjøpslov å kreve dette så lenge abonnement er gjort via telefonsalg! Svindel, korrupsjon og kjeltringpakk tvers igjennom!

Spurte om å avslutte abonnement et par uker etter jeg gjorde avtale siden jeg følte at noe skurret etter å ha lest omtaler om bedriften. Jeg ser også på andre omtaler at de elsker å kaste lydopptak fra samtalene de hadde med sine kunder som "bevis" på at de har loven på sin side. Det samme gjorde de med meg, og nå er jeg stuck med bindingstid på 24 mnd med mindre jeg vil betale 3000kr for å avslutte. Det var veldig lite fokus på å hjelpe og finne gode løsninger til kundene sine, og mere på hvordan kan vi låse de inn i en avtale de ikke slipper unna. Det overrasker jo meg selvfølgelig ikke med tanke på at vi snakker om et teleselskap, men disse når et nytt lavmål for meg uansett. Om de ringer er det bare å legge på med en gang, for mest sannsynligvis kommer du til å angre fremover i tid. Her er det bare å holde seg unna! :)

Jeg er som vanlig strålende fornøyd med hjelpen jeg får hos Phonero - alltid god og rask hjelp.

Jeg ble lurt til å tegne abonemet hos phonero.Jeg sa. i fra at jeg ikke ville ha problem med bankid på mobil,da fortalte han at det gikk av seg selv ,bare å bytte kort.jeg sjekket det og fant ut at de ikke stemte .Sendte Mail to dager etter på sa jeg ikke villle bytte .En stund senere fikk jeg regning i posten på 3750kr for brutt avtale ringte til kundebehandler.han sa Han hadde opptak av samtalen der jeg sa jeg ville bytte ti l phonero,og at det var bevis .Jeg har ikke noe firma og ble tilbudt firma avtale.Hva jør jeg ?
