Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kundeservice svarer raskt er blide og positive. Problemer blir løst raskt.
Hei Emil, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Har ikke hatt problemer med å holde kontakt med abonnementet via phonerob
Hei Kjell, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Godt å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Gode og flinke ansatte. God kundeservice og meget flinke med tanke på kompetanse i jobben.
Hei Anwar, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Fikk klart svar på spørsmålet mitt, i tillegg til nyttig info.
Hei Berit, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Ordner opp og svarer raskt på mail. Enkle å foholde seg til:)
Hei Kristine, Tusen takk for fin omtale! Så gøy å lese at du er fornøyd med vår kundeservice :-) Mvh Mads Phonero
har vært i kontakt et par ganger vedrørende datapakke. Kundeservicen er så rask, effektiv og hyggelige folk man møter på. Ingen kan sammenlignes med pris, du får mye bra kvalitet for en kjempe god pris. Anbefaler Phonero på det sterkeste.
Hei Shler, Tusen takk for fin omtale og anbefaling! Gøy å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero
Var kunde hos Phonero i 14 dager, rakk å ha et aktivt abonnement i 8. Bytta tilbake til annen operatør dagen etter, for makan til søppel. Fikk ikke dekning til å streame musikk engang. Hele nettet forsvant når jeg skulle ringe folk. Og når jeg skal bruke angreretten min prøver de å fortelle meg at jeg er bedriftskunde og derfor må betale bruddgebyr!! Til alle der ute IKKE BRUK PHONERO!! Det er 24mnd bindingstid og 3000,- i bruddgebyr enten du er privatkunde eller ikke. STYR UNNA! Hadde gjerne lagt denne på google sin anmeldelse også men det var 3G nettet for dårlig til! 0 stjerner for hele greia hvis mulig. Forbrukerrådet neste!
Hei, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero, her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero