Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har pga jobb byttet fra Telenor til phonero og merker at det er mye dårligere dekning. Dårlig dekning er det verste en kan få og kjedelig og veldig irriterende når jeg sitter og ikke har dekning mens de rundt meg med andre abonnement har
Hei Kari, Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Ryddig bedrift. Nervøs ved skifte av leverandør, men Phonero har levert helt etter avtale. Ingen ubehagelige overraskelser. Fått rask hjelp ved behov.
Hei Lise, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Hyggelige medarbeidere, rask tilbakemelding. Lite venting i kø Konkurransedyktige priser
Hei Janne, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Hold dere unna, de har mye skjulte kostnader og småskrifter. Lang bindingstid og dårlig oppfølgning.
Hei Arselan, Takk for tilbakemeldingen. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært er viktig for oss. Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Phonero er sleipe de tilbyr tilsynelatende gode vilkår, men forteller ikke alt. De lover at buddgebyr ikke vil bli belastet kunde fordi det er telefonselskapene som ordner dette seg imellom og derfor er bruddgebyr på 3000 kr +mva pr telefonnummer ikke relevant for kunden. Når man så ønsker å avslutte abonnement krever de bruddgebyret betalt av kunde. De presenterer også prisene uten mva. Itillegg da jeg innså dette dagen etter bestilling og sa tydelig ifra om at overføring ikke var ønsket i to eposter og på telefon, gjennomførte de likevel portering når vi var på ferie slik at hele familien plutselig stod uten telefon og ingen mulighet til å rette dette opp. Er meget missfornøyd selskapet.
Hei Ronny Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Fikk super hjelp til å endre abonnementene over chatten.
Hei Pål, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Ukomplisert. Rimelig. Fungerer. Svarer når du trenger hjelp.
Hei Vidar, Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero