Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Phonero
4.5
4 010 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Ingen trend

Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 010 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 22 mobilselskaper
82%
Utmerket
82% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 3 999 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
2 822
579
101
59
438
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 3 999 verifiserte omtaler på Bytt.no

Jeg er kjempe fornøyd

Omtale av  Mette M

Er kjempe fornøyd med service og bytte til dere.det er god dekning og har godt med mobil data i abonnementet. Dere refundert penger ved bytte til dere raskt. Dere følger opp kundeforholdet gjevnlig. Så kan ikke si meg annet en super fornøyd å være kunde hos dere.

Svar fra Phonero
25.08.2020 14:55

Hei Mette, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Godt å se at du er fornøyd med oss. Mvh Mads Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Avtale brudd pga dårlig dekning og forsøk på lure meg»

Omtale av  Adnan

Var kunde hos icenett. Phonero ringe meg og sier. Icenett brukte 50% av vår nett men nå skal de bruke 100% egen og det blir dårlig nett hos deg. Jeg som bedrift kunde har behov for bra nett. Phonero lovet meg beste dekning, men de leverte dårlig dekning som førte til at bedriften måtte se seg etter ny leverandør, eller tilbake til icenett. men så er det bruddgebyr duket opp. Det vanlige var at de alle bedrifter kjøper kunder fra hverandre og betaler 3000kr +mva. Som min ny leverandør skulle betale for meg nå. Men jeg fikk en ordentlig trusel fra Phonero. 18. aug. 2020, 10:12 CEST God dag Viser til inngått avtale mellom Xxxxxxx AS og Phonero AS. Vi har mottatt bestilling på deres produkter/tjenester fra ny leverandør. I den anledning minner vi om at dette er brudd på inngått avtale. I henhold til signert kontrakt vil overførsel utløse bruddgebyr pålydende 3 000,- eks mva pr produkt/tjeneste, samt at tidligere utkjøp vil kreves tilbakebetalt. Totalt bruddgebyr beløper seg til 18 000,- eks mva. For å unngå dette gebyret må ny leverandørs kundesenter kontaktes på 21000000 for å stanse overførsel. Spesifisering er som følger: 3 mobilabonnement – 3*3000 = 9 000,- eks mva 3 utkjøp – 3*3000= 9 000,- eks mva Jeg mener når alle andre har bare 3000kr brud gebyr. Hvordan kan de operere på denne måten. Har ikke Norge noe type regel for sånne typer banditter ??

Svar fra Phonero
24.08.2020 08:45

Hei Adnan, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med Phonero. Slik skal det selvfølgelig ikke være så her må vi undersøke saken nærmere. Uten å kjenne saken så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Veldig rask tilbakemelding på henvendelser

Omtale av  Aina

Jeg er veldig imponert over hvor raskt man får hjelp når man tar kontakta med Phonero. Jeg jobber på en skole og vi har brukt Phonero siden i fjor og er veldig fornøyd med kundeservice og kvalitet på produktene.

Svar fra Phonero
24.08.2020 08:45

Hei Aina, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero

Profesjonellt og velfungerende

Omtale av  Kenneth

Veldig fornøyd med løsningene og appene til Phonero, har bare hatt gode opplevelser i kontakt med kundeservice. Dekning er topp Telia dekning, med raskt nett og svært lite problemer.

Svar fra Phonero
24.08.2020 08:45

Hei Kenneth, Godt å se at du er fornøyd med oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero

feilinformasjon og villedninig

Omtale av  Ams A. S

Phonero er sleipe de tilbyr tilsynelatende gode vilkår, men forteller ikke alt. De seier de ikkje har bindingstid fordi det er telefonselskapene som ordner dette seg imellom og derfor er bruddgebyr på 3000 kr +mva pr telefonnummer ikke relevant for kunden. Når man så ønsker å avslutte abonnement krever de bruddgebyret betalt av kunde. De presenterer også prisene uten mva. Dårleg dekning i distriktsnorge, skulle vere betre enn ALLE konkurrentane.

Svar fra Phonero
24.08.2020 08:44

He Ams, Dette høres ikke bra ut, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected], legg ved ditt telefonnummer så ringer vi deg. Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Rask og enkelt å bytte leverandør

Omtale av  Gunhild

Enkelt å bytte fra tidligere leverandør, utkjøp uten en masse papirarbeid, bare videresende faktura og med rask behandling hos Phonero

Svar fra Phonero
24.08.2020 08:42

Hei Gunhild, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero

Verdens hyggeligste medarbeider!

Omtale av  Kenneth W

Blir rett og slett i godt humør av å snakke med KS. Ringt 2x nå og like fantastisk bra hjelp begge gangene. Vanligvis ikke så gøy å måtte KS, men nå er det nesten så jeg håper noe går galt, så jeg kan ringe igjen. Veldig fornøyd med Phonero, rett og slett.

Svar fra Phonero
24.08.2020 08:42

Hei Kenneth, Tusen takk for hyggelig omtale, veldig gøy å lese! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet og er klar til å hjelpe om du skulle trenge oss igjen :-) Mvh Mads Phonero

Phonero har 3 999 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR