Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Den vesle organisasjonen eg jobbar for (med fem tilsette) hadde vore kunde hjå Phonero i sju år då me bestemte oss for å byta leverandør ifm. overgang frå fasttelefonar til mobilt sentralbord. Vår nye leverandør tilbydde seg å avslutta avtalen med Phonero på våre vegne. Ikkje på noko tidspunkt fekk me beskjed frå Phonero om at dette ville sjåast på som avtalebrot, før me fekk ein faktura på 37 500 kr frå dei. Kostnadane våre har vore rundt 650 kr i mnd, så gebyret tilsvarer nærmare fem år med telefonikostnader for den vesle organisiasjonen vår. Då me tok kontakt med Phonero for å spørja om me kunne reversera oppseiinga for å unngå gebyret, fekk me beskjed om at dei kun ville trekka det tilbake dersom me sa opp avtalen med vår nye leverandør og inngjekk to års bindingstid med Phonero. I tillegg sette dei som vilkår at me ikkje kunne gå tilbake til vår nye leverandør etter å eventuelt ha sagt opp den nye avtalen med Phonero. Me vart svært overraska og skuffa over å bli handsama på den måten etter eit så langt kundeforhold, så å gå tilbake til Phonero var uaktuelt. At me hadde vore kunde i sju år og at me er ein liten, ideell organisasjon hadde ingenting å seia for Phonero.
Hei Synnøve, Takk for tilbakemeldingen. Uten å kjenne til saken din i detalj så håper jeg du kan ta kontakt med oss på [email protected] slik at vi får sett nærmere på dette. Husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Etter å ha testet ut ulike aktører landet vi på Phonero. For oss var det viktig å ha "kort vei" til kundeservice hvis behovet var der. Egentlig så var alt annet sekundært. Men etter å ha vært kunde for en periode ser vi også at de er blant de beste på det meste. Alt ifra dekning til ulike abonnementløsninger er veldig bra. Men igjen, og det viktigste, veldig bra kundebehandlere :-) Mobilappen er også god og enkel, ikke noe avansert hassel. Kan kanskje ha flere funksjoner hvis jeg skal pirke.
Hei Roy, Tusen takk for hyggelig omtale! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet :-) Om du har forslag til funksjoner det hadde passet å ha i mobilappen, kan du gjerne sende dette til [email protected] , så vil vi se på dette. Mvh Mads Phonero
Jeg har pga jobb byttet fra Telenor til phonero og merker at det er mye dårligere dekning. Dårlig dekning er det verste en kan få og kjedelig og veldig irriterende når jeg sitter og ikke har dekning mens de rundt meg med andre abonnement har
Hei Kari, Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Ryddig bedrift. Nervøs ved skifte av leverandør, men Phonero har levert helt etter avtale. Ingen ubehagelige overraskelser. Fått rask hjelp ved behov.
Hei Lise, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Hyggelige medarbeidere, rask tilbakemelding. Lite venting i kø Konkurransedyktige priser
Hei Janne, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Hold dere unna, de har mye skjulte kostnader og småskrifter. Lang bindingstid og dårlig oppfølgning.
Hei Arselan, Takk for tilbakemeldingen. Godt samarbeid og fornøyde kunder er svært er viktig for oss. Vil derfor gjerne se nærmere på saken din, send oss en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Phonero er sleipe de tilbyr tilsynelatende gode vilkår, men forteller ikke alt. De lover at buddgebyr ikke vil bli belastet kunde fordi det er telefonselskapene som ordner dette seg imellom og derfor er bruddgebyr på 3000 kr +mva pr telefonnummer ikke relevant for kunden. Når man så ønsker å avslutte abonnement krever de bruddgebyret betalt av kunde. De presenterer også prisene uten mva. Itillegg da jeg innså dette dagen etter bestilling og sa tydelig ifra om at overføring ikke var ønsket i to eposter og på telefon, gjennomførte de likevel portering når vi var på ferie slik at hele familien plutselig stod uten telefon og ingen mulighet til å rette dette opp. Er meget missfornøyd selskapet.
Hei Ronny Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken, slik skal det selvfølgelig ikke være hos Phonero. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero