Phonero har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svindler kunder med løfter om billigere telefonregning, men "glemmer" å informere om skjulte utgifter som f.eks at det koster å bruke bankID. Husk å legge til moms om dere får et "tilbud" fra de, det er ikke så sikkert det blir noe billigere. Dette selskapet anbefales ikke, så det er bare å styre unna.
Hei Reidar. Vi vil gjerne se nærmere på dette. Send en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg.
Dem er rett og slett luringer. 25gb blir brukt opp på sekundet. Dem belaster meg for å ha mottatt ekstra simkort og masse annet tull. Råd er å holde dere langt unna.
Hei, Adbul. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
Alle funksjoner på våre mobiltelefoner fungerer 100% perfekt. Mitt firma - (anonymisert) - står i fare for nedleggelse grunnet korona-"pandemien, gir beskjed.
Hei, Terje. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Ikke noe spesielt å si, men fornøyd. Raskt svar og god hjelp.
Hei, Anna. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Veldig lett å få hjelp med det jeg trengte, uten unødvendig byråkrati. Hyggelige og hjelpsomme folk på kundeservice, god dekning.
Hei, Helene. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Ha en fin dag. Hilsen Christer, Phonero
Ved spørsmål er de enkle å få tak i og jeg har bestandig fått god veiledning. Bestandig hyggelige å snakke med noen på Phonero.
Hei, Frank. Godt å se at du er fornøyd Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Veldig bra kommunikasjon. God kundeservice og hjelpsome.
Hei, Semere. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero