Phonero opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Uforskammet medarbeider som truer med Bruddgebyr på kr 3 000 + mva eller 3 måneds oppsigelse som jeg må betale meg ut av til tross for at jeg har en avtale uten bindingstid. Uforskammet og ufordragelig i telefonen. Vedkommende mener at Telia har god dekning der jeg bor, til tross for at jeg har brukt Telia de siste årene, og har måtte stå på terrassen for å snakke i telefonen.
Hei, Sonja. Vi vil gjerne se nærmere på dette Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så skal jeg undersøke dette videre. Hører fra deg. Hilsen Christer, Phonero
God kundeservice, lett å få riktige folk på telefonen – og gode forklaringer/svar på mine spørsmål. Fungerer ryddig og bra.
Hei, Kristin. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Billig og effektiv. Virker helt ok for meg, det jeg bruker telefonen til. Samtaler og meldinger.
Heisann Elsa. Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Ha en fin dag Hilsen Christer, Phonero
Kom dårlig igang på grund av (navn anonymisert) og avtalene hun lovte men det ble bedre med en ny kunde behandler.
Hei, Johnny. Takk for din tilbakemelding Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet Hilsen Christer, Phonero
Vi benytter Phonero bedriftsnett og er meget fornøyd med tjenesten
Hei, Hans. Så gøy at du er fornøyd med Bedriftsnett Vi setter pris på tilbakemeldingen Hilsen Christer, Phonero
Veldig gode og raske på support. Veldig hyggelige ansatte.
Hei, Egil. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Vi er her hvis du skulle trenge hjelp i fremtiden Hilsen Christer, Phonero
Besvarer henvendelsene hurtig. Gir kort og grei informasjon. Tilpapasser seg mine behov. Dårlig dekning der hvor jeg ofte er (Austrheim, Stord, Mjølfjell)
Hei, Dag. Takk for fin tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre til kundesenteret. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse Vi vil undersøke områdene dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Hilsen Christer, Phonero