Har brukt PlussMobil siden starten, og er veldig fornøyd. Bra dekning overalt, og enkelt å kjøpe nye datapakker når jeg er på hytta eller reise. Og ikke minst rask og hyggelig kundeservice når det trenges.

Oppdaget i helga at jeg ville bytte abonnement. Sendte en mail lørdag og regnet med svar en gang uka etter. Søndag meldte de meg og avklarte ønsket mitt og mandag morgen ligger det en mail om at det er ok og fra hvilken dato det nye starter😀 Service!!!!

Veldig fornøyd med dekning og god service der de gjerne vil hjelpe!

Da jeg satte inn det nye SIMkortet fra PlussMobil streiket min mobil. Kun nødnummer var tilgjengelig. Tok da umiddelbart kontakt med PlussMobil, og møtte en oppmerksomhet og hjelpsomhet uten like. 21 e-poster gikk mellom oss. Feilen lå i min mobil, men innsatsen fra selskapets side var vesentlig for å finne feilen. Konklusjon: Jeg måtte kjøpe ny mobil.

Pluss mobil er billigst, har Telenor dekning og tilleggstjenester som passer meg perfekt! Perfekt overgang når man må begynne å betale mobilab selv :D

Bra pris, väldigt trevlig personal och bra täckning överallt!

Min kone og jeg byttet til Pluss mobil i desember 2022 og er veldig fornøyd. Kundestøtte har vært super, fikk bl.a. utsatt portering med kort varsel. Stor fleksibilitet i databaser og meget konkurransedyktige priser. Anbefaler dette selskapet.

Familien på to barn og to voksne byttet alle til Plussmobil fra Telenor. Mye bedre priser, mer data og mer fleksibilitet på data. Anbefales

Elendig kundeservice. Sier de skal sjekke ut utfordringer og komme tilbake igjen i løpet av 1 time. Svarer gjerne ikke på 2-3 dager. Sender du epost til kundeservice kan du vente lenge på svar. Prøver du å ringe i åpningstiden, går det lang tid før du eventuelt kommer igjennom, eller har "stengt" i åpningstidene. Styr unna om du har behov for å snakke med kundeservice av og til...

God kundeservice og utmerket mobilabonnement! Anbefales på det sterkeste

Byttet fra onecall og sparte nesten hundre kroner på et allerede billig abonnement. Dette i tillegg til at det er telenor-dekning gjør det til en no-brainer å bytte til pluss

Fantastisk og rask service! Vil det beste for kunden

Har bare positive erfaringer både med kundeservice og i daglig bruk. Som kunde har jeg 4 måneder med gratis avis og tidsskrifter. Tilgjengeligheten til disse kunne med fordel vært gjort mer kundevennlig.

Vi bor i utlandet og har bare hatt mye trøbbel vårt tidligere mobilselskap. Byttet til Plussmobil, som sendte oss 2 sim-kort til utlandet mot et lite tillegg. Portering og fakturering har gått knirkefritt. Tusen takk, strålende jobbet!

Dette må jo være Norges beste leverandør av mobilselskap.

God pris.ryddig faktura. Helt topp. Ingen ting å utsette på pluss Mobil.

Mannen fra kundeservicen har hjulpet meg langt utover det som kunne forventes. Han var total vennlig, tok seg bryet med å fiske frem mitt gammelt mobilnummeret, holdt meg hele tiden oppdatert over prosessen og tok underveis gode valg. Er super fornøyd. Det var også så behagelig å ha hele tiden med samme person å gjøre enn stadige bytter som krever mye forklaringer.

Svarer rask, hjelper kunder og er veldig snille medarbeidere på PlussMobil kundeservice .

Vi sendte en henvendelse, og fikk et mer positivt resultat enn vrntet.

Det var noen oppstartsutfordringer med et SIM-kort som ble borte i posten. En veldig kjedelig start på kjøpet. Heldigvis fikk jeg raskt tilsendt et nytt SIM-kort uten kostnad. Ingen problemer siden.

Jeg er veldig godt fornøyd med PlussMobil. Det var enkelt å skifte abonnement, de har god dekning, hastighet og pris. Helt supert!

Veldig fornøyd med både dekning, pris og hastighet. Men aller viktigst; God kundeservice når du trenger det.

Var noe trøbbel men dem ordnet det opp med engang, fikk svar på mail sent på kvelden noe jeg aldri har sett endre plasser.

Rask respons og veldig behjelpelige kundebehandlere. Når det kommer til forbedringer så ønsker jeg at tillegspakker osv. blir lettere synlig på nettside og app. Var tvilling sim og data sim jeg var ute etter, og det klarte jeg ikke å finne hverken på app eller nettside. Men ellers så er erfaringene mine bare gode.

Jeg hadde problemer med mitt nye SIM kort som ikke fikk kontakt med telefonen....Jeg gjorde flere forsøk uten at det lyktes.....men med en mail til PlussMobil fikk jeg beskjed om å bare å reise opp til hovedkontoret så skulle det ligge et nytt SIM kort klart i resepsjonen.(Nå er jeg så heldig at jeg bor sentralt i Oslo....så det var veldig greit for meg å komme bort for å hente mitt nye SIM kort.....Det kunne også blitt sendt til meg via post....men i mitt tilfelle løste jeg det på ovennevnte måte)....Og i tillegg så fikk jeg som ekstra service montert det nye med en dobbel sjekk om at det funka......Og det gjorde det heldigvis! Veldig fornøyd med en rask og god service!
