Meny

PlussMobil omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 26 innen
mobilselskap
89%
anbefaler
PlussMobil
Filtrer omtaler
31
2
0
2
2
Sorter omtaler etter
Viser av 37 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"

Billigste abo jeg har hatt og digger de ekstra godene!

Svar fra PlussMobil
23.05.2022 11:48
Hei Ingunn, Supert å høre at du er fornøyd med pris og goder :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimeligere samtaler til utlandet og mer data for pengene"

Som pendler har jeg behov for et abonnement med mye data samt rimeligere samtaler til utlandet. Begge kravene oppfylte PlussMobil. Ett pluss(mobil) var at jeg nå kan bruke tiden på bussen til å lese blader gratis.

Svar fra PlussMobil
23.05.2022 11:47
Hei Alya, Takk for tilbakemeldingen og hyggelig å høre at du er fornøyd med din start hos oss! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Skikkelig bra!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Opplever god dekning og rask fart- til billigere abonnentspris. Anbefales 👍🏼☺️

Svar fra PlussMobil
20.05.2022 16:10
Hei Lene! Veldig godt å høre at er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God erfaring med mitt abonnoment hos Pluss Mobil."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt en utmerket opplevelse. Har ikke opplevd noe negativt hos Pluss Mobil.

Svar fra PlussMobil
09.05.2022 08:25
Hei Gunnar! Takk for omtalen, godt å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Ingrid J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt topp"
1 syns denne omtalen er nyttig

Billig, bra internett og veldig brukervennlig nettside! Kundeservicen er helt på topp. Veldig vennlige folk på andre siden av telefonen, som hjelper med alt en måtte lure på.

Svar fra PlussMobil
06.05.2022 09:28
Hei Ingrid! Takk for fin melding - godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra kundeservice, tydelig og inmøtekommende.

Svar fra PlussMobil
04.05.2022 08:48
Hei Tina! Takk for tilbakemeldingen - topp å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"ENLENDIG KUNDESERVICE"
3 syns denne omtalen er nyttig

tenkte å bytte over til PlussMobil men etter dette samtaler med han fyr den 29 april kl 08:13 så helt klart STYR UNNA. Dialogen var KUN en vei- føles som han var ikke interessert å ta imot NY KUNDE. Med dette møkka service første inntrykk så hvordan behandler de oss etter ble kunde? STYR UNNA FOLKENS

Svar fra PlussMobil
02.05.2022 09:05
Hei Henry, Takk for tilbakemeldingen. Jeg har undersøkt samtalen du nevner, og beklager hvis dette ble oppfattet som dårlig service. Selvfølgelig ønsker vi å ta i mot nye kunder, men så vidt jeg kan se så besto ikke din bestilling vår kredittsjekk - noe som er nødvendig for at du skal kunne få abonnement hos oss. Du er velkommen til å prøve igjen senere, og håper du opplever vår kundeservice som bedre ved neste anledning. mvh Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Pluss for raskt svar"
2 syns denne omtalen er nyttig

Nettopp aktivert SIM, men det blir fakturert for mnd abb for ekstra DataSIM + etablering. Ringte og klagde og kundebehandleren hadde nok å gjøre og sa "da har du vel trykket på feil knapp". Protesterte, og han svarte da: OK, så fjerner vi det. Det blir sikkert gjort etterhvert, men en dårlig åpning på abb.

Svar fra PlussMobil
26.04.2022 09:08
Hei Ypsilon, Takk for tilbakemeldingen! Det kan dessverre skje at man kommer borti DataSIM knappen på MinSide eller i appen, uten å mene dette - vi jobber med å forbedre dette, og krediterer selvsagt de som er uheldige og bestiller dette feil. Beklager at starten ikke var slik du forventet og håper på en mye bedre fortsettelse! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Fantastisk kundeservice. Kjappe med svar. Om det skulle være noe, ordner de opp samme dag. Hjelpsomme, samtidig som de skriver sånn at jeg forstår det. Dekningen er selvsagt topp, siden de bruker Telenor nettverket. Anbefales på det absolutt sterkeste. Jeg pleier skjeldent å skrive omtaler, men Plussmobil skiller seg sånn ut - at de virkelig fortjener det. Dete er selvsag min erfaring, uten betaling, konkurranser eller noe. Hadde jeg blitt spurt om noe sånt, hadde jeg aldri gjort dette!! Hilsen Rune M. Grimstad

Svar fra PlussMobil
25.04.2022 11:26
Hei Rune! Takk for tilbakemeldingen - det varmer å høre at du er fornøyd med vår kundeservice :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Very Happy"
1 syns denne omtalen er nyttig

I have been searching for some cheap mobile subscription and I came across PlussMobil. It was the best thing that could happen for me because it is probably the best value for money subscription in Norway (I used tek.no for the comparison). I do not speak Norwegian language, but it was not a problem for the customer service to help me out with everything - I find them very professional and kind. The coverage is very reliable. I am very satisfied so far, and I can definitely recommend it.

Svar fra PlussMobil
10.03.2022 12:27
Hi Igor, Thanks for the feedback - we are very happy that you are satisfied so far! Kind regards from Thomas at PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Beste mobilabonnement - sparer masse penger"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til PlussMobil fra Telenor. Mye billigere abonnement med akkurat samme dekning. Ombestemte meg på det jeg bestilte først, men fikk veldig god, og rask hjelp på messenger til å endre abonnementstype.

Svar fra PlussMobil
07.03.2022 14:21
Hei Hege, Takk for tilbakemeldingen! Fint å høre at du er fornøyd med abonnementet :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enestående jobbing av PlussMobils tekniker!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Har akkurat skiftet til PlussMobil og fikk problem med å SENDE SMS. Skyldtes helt spesielle forhold på iPhonen min. Fikk ikke brukbar hjelp av Apple eller Telenor (problemet gjaldt å nå Telenors meldinngssentral - standard fremgangsmåte for kontakt funket ikke) men PlussMobils tekniker (Thomas) ga seg ikke før han etter mange tester klarte å løse det uvanlige problemet jeg hadde med mobilen min. Tusen takk for imponerende utholdenhet og vennlig og dyktig service!

Svar fra PlussMobil
07.03.2022 08:24
Hei Ruth! Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Det var et spesielt problem du opplevde og det tok litt tid, men godt at vi fikk løst det til slutt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jermund F
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Elendig, skulle vært aktivert 4/1 og 2 måneder etterpå fortsatt ingenting."
4 syns denne omtalen er nyttig

Elendig, skulle vært aktivert 4/1 og 2 måneder etterpå fortsatt ingenting. Ingen informasjon i det hele tatt.

Svar fra PlussMobil
03.03.2022 15:20
Hei Jermund, Det er veldig beklagelig at du aldri kom i gang hos oss. Jeg ser at nummeret ditt var registrert på en annen juridisk eier. Jeg har sjekket opp, og SMS ble sendt til nummeret du skulle overføre om dette, men fikk ikke tilbakemelding. Derfor så ble bestillingen stoppet da vi ikke kan overføre et nummer til tilhører en annen person. Kan ikke se at du har kontaktet oss på kundeservice om dette før nylig heller. Det er synd at det ble slik, og håper du får ordnet overføringen et annet sted - du er uansett velkommen til å prøve oss igjen ved en senere anledning, da du aldri fikk gitt oss et ordentlig forsøk. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Aldri kommer alt frem!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte abonnement 02.02.2022 for aktivering 16.02.2022 fikk tildelt 8GB. Da månedskiftet kom forventet jeg at de resterende mengde data fra februar ville gå på Rollover som reklamert med men de resterende GB ble slettet siden det ikke var en full mnd(hadde jo fått de😡)Alltid skal det være noe mellom linjene! SMÅLIG!

Svar fra PlussMobil
01.03.2022 16:28
Hei Ole, Takk for tilbakemeldingen! Forstår at du føler det smålig å ikke gi rollover på første måneden, men det er (tro det eller ei) en teknisk årsak til at vi ikke kan gjøre dette. Våre systemer er bygget på en slik måte som gjør at vi kun kan beregne rollover for en hel måned - så første hele måned for deg blir mars. Beklager dette, men det er lite vi kan gjøre med akkurat det :-( Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"God kundeservice dårlig ellers"
3 syns denne omtalen er nyttig

Nettet detter ut hvert 3 minutt. Innenfor faste tidspunkt på dagtid/kveld. 0900-22. Nå er det fra 09-02 på natta. Kundeservice har vært topp på svar å forslag. Men ingen ting funker. Nettet er strupet så mye ned at å se på Netflix å video på tlf ikke går samtidig. Fått to for høye fakturaer av to mnd som jeg var prøvd å få dette til å funke. Skulle også se om avslag pga dette ikke funker hjemme her men ingen reaksjon. Telia funka det å laste spill på Playstation, streame film fra Netflix og se på tlf samtidig. Så går tilbake til dem.

Svar fra PlussMobil
14.02.2022 14:40
Hei Ronny! Takk for tilbakemeldingen, og takk for sist :-) Du bestilte vårt nye Fri data abonnement ganske tidlig, hvor vi hadde noen barnesykdommer med faktureringen. Etter dine tilbakemeldinger så fikk vi rettet opp i dette, men forstår at din totalopplevelse ikke var bra. Angående dekningen, så bruker vi Telenors nett - og vi fant aldri ut i samarbeid med Telenor hva årsaken var til feilene du opplevde på natta. Så det var jo frustrerende - vi vil jo veldig gjerne løse alle slike feil! Håper du velger å prøve oss ved en annen anledning, og håper det fungerer bedre for deg på Telias nett f. eks. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Opplevde å få Raske tilbakemeldinger og god oppfølging på spørsmål jeg stilte

Svar fra PlussMobil
14.02.2022 13:55
Hei Grethe! Takk for tilbakemeldingen, godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Alf O. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Som hånd i hanske for meg!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Nå er alt trådløst i heimen, parabolen på ytterveggen og ut med fiber ruteren og gleder meg til å bruke nyinnkjøpte 5G produkter! Trivelig kunde service!

Svar fra PlussMobil
18.01.2022 09:59
Hei Alf! Takk for tilbakemeldingen - fint å høre at du har fått en god 5G ordning og er fornøyd med servicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Svein T. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Responstid"
5 syns denne omtalen er nyttig

Rask responstid på kundeservice. For hjelp mye raskere her enn hos andre.

Svar fra PlussMobil
17.01.2022 11:04
Hei Svein! Takk for omtalen og godt å høre at du fornøyd med responstiden :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rask og effektiv service"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ville ha billig abo med god dekning. Da fylte plussmobil alle boksene jeg måtte brått utsette dato for overføring av nummer. Dette fikset de kjapt! så de har rask og effektiv kundeservice også.

Svar fra PlussMobil
14.01.2022 12:15
Hei Birger! Takk for tilbakemeldingen - det var fint å høre at du er fornøyd med både pris og kundeservice :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fin overgang"
6 syns denne omtalen er nyttig

Noen få problemer med datatilgang mens man snakket i telefon, men ble raskt avklart/løst av kundeservice, som for øvrig leverer godt over snittet! Anbefales:)

Svar fra PlussMobil
20.12.2021 21:59
Hei Jonas, Takk for tilbakemeldingen - så fint å høre at du er fornøyd med servicen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Endelig er tryggheten tilbake!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Kombinasjonen av rimelige priser og utmerket kundeservice får meg til å føle trygghet for hverdagen og neste års usikre momenter. Hos Pluss mobil har jeg funnet de abonnementene som passer meg og mine til fingertuppene! Alt fra den ustyrlige ungdommen som skriker etter mer data (som nå har fått "fri data"), til eldste far i huset som ser seg helt fornøyd med et abonnement uten alt det ekstra, og derfor får det rimeligste abonnementet uten data. Jeg var til å begynne med bekymret for dekningen, men her har jeg kunnet glemme mine bekymringer da jeg ikke opplever noe problemer, ei om jeg er nederst i vaskekjelleren eller i hønseboden på hytta. Så skal det sies at om jeg ønsker endringer i abonnementet, eller om det er noe jeg lurer på så tar jeg meg ofte ikke bryet for å finne ut av det selv da jeg vet at ved kun noen tastetrykk har jeg deres vennlige kundeservice på tråden, klare til å føre meg på rett vei! :) Det eneste jeg finner noe kjedelig hos Pluss mobil er muligheten for å se MMS på "min side" , men dette er muligens et problem hos andre operatører også? -da jeg ikke har hatt muligheten til dette hos tidligere operatører heller. Sist men ikke minst er det godt å se at flere operatører kommer seg på markedet med det man nærmest kan kalle et monopol i regi av Telenor og Telia. Heia Pluss mobil! +++

Svar fra PlussMobil
20.12.2021 20:22
Hei Geir! Takk for en fin og utfyllende tilbakemelding. Hyggelig at du er fornøyd med oppstarten hos oss. Vi skal gjøre vårt ytterste for at du og din familie skal være fornøyde også fremover :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Realt enkelt"
4 syns denne omtalen er nyttig

Det har vært sømløst og enkelt å bytte fra forrige leverandør til PlussMobil. Det har bare vært en gang det var problemer med at samtaler ble brutt, men jeg har ikke fått tilbakemelding fra de jeg snakket med om at e hørte meg dårlig. Det kunne jeg få enkelte steder med forrige leverandør. Appen deres er grei, det eneste som har vært knotete er å få til å bruke Pling. Det har jeg gitt tilbakemelding om, og regner med at de retter opp i.

Svar fra PlussMobil
16.12.2021 11:16
Hei Inger! Takk for at du deler dine erfaringer her, og godt å høre at du er fornøyd med mobilabonnement så langt! Angående innlogging på Pling så jobber vi med å gjøre dette enklere og feilfritt i løpet av kort tid. Ikke nøl med å ta kontakt hvis det er mer du lurer på :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra"
4 syns denne omtalen er nyttig

Plussmobil tilbyr et bra mobilabonnement med god dekning til en veldig fin pris.

Svar fra PlussMobil
14.12.2021 21:04
Hei Magnus, Fint å høre at du er fornøyd med dekning og pris :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
4 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til PlussMobil i November, har vært kjempe fornøyd siden.

Svar fra PlussMobil
14.12.2021 21:02
Hei Morten, Godt å høre at du fornøyd så langt :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Siv H. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd"
4 syns denne omtalen er nyttig

Bra dekning, god priser. Supert med tilgang til pluss sider.

Svar fra PlussMobil
14.12.2021 21:01
Hei Siv, Takk for tilbakemeldingen, hyggelig å høre at du er fornøyd! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR