PlussMobil opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tok seg tid til å hjelpe helt til problemet var løst. Takk😊
Hei Wenche! Godt at det løste seg og takk for hyggelig omtale :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hyggelige priser, raskt svar hos kundeservice. En av grunnene til at jeg bruker Plussmobil er at de benytter Telenor sitt nett som jeg mener er desidert det beste og stabile nettet. Bytter dere til andre teleleverandører, så forlater jeg Plussmobil.
Hei Hilde! Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du er fornøyd med dekningen. Det å velge nettet med den mest stabile og mest utbredte dekningen er viktig - og det er derfor vi er hos Telenor :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har fått oppleve en fantastisk kundeservice!! Kommunikasjon med +MOBIL, langt over hva jeg hadde forventet. Saken min ble ikke glemt - her var det topp innsats fra jeg rapporterte problem med å ringe enkelt nummer - til min sak var løst. Gode priser på mobiltelefoni OG en suveren kundeservice gjør det enkelt; +MOBIL anbefales på det varmeste!
Hei Marit, For en fin tilbakemelding! Strålende å høre at du var fornøyd med oppfølgningen på kundeservice 😀 Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det ģår greit oģ få rask oģså over telefonen eller meil
Hei, Takk for omtalen, og fint at du er fornøyd med kundeservice responsen :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Meget fornøyd. Fordel med at dere bruker Telenors linjer.
Hei Ola, Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Blir bare flytte over fra Norges Energie men pluss mobil er ok tenker jeg
Hei Rudiger, Takk for tilbakemeldingen! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Jeg er veldig fornøyd med PlussMobil. Dere er det første mobilselskapet jeg har brukt hvor kundeservice svarer raskt, og er veldig flinke til å følge opp.
Hei Marit, Takk for omtalen, og veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med kundeservice og svartiden :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Etter bytte av simkort fungerte ikkje Wifi tale samt at eg ikkje kunne motta eller sende sms, då eg jobber offshore så var eg lost. Lyg gjør di og. Aldri mere kunde hos disse bløffmakerne
Hei Stig! Det høres ikke bra ut - det kan høres ut som telefonen din ikke spiller på lag med nytt det nye SIM-kortet når det gjelder bruk av WiFi-tale offshore. Dette løser vi enkelt med å bytte deg tilbake til forrige SIM-kort. Ta kontakt med [email protected] så ordner vi dette for deg. Det er også mulig å rask aktivere eSIM hvis telefonen din støtter dette, så vil alt fungere med en gang. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Vi hadde problemer med at appen til enhet gav melding om at Plussmobil ikke støttet tjenesten esim, og etter en del eposter til Plussmobil og produsenten av mobil og smartklokke, ringte Plussmobil opp til oss, og problemet ble løst. Og vi fikk til slutt installert fungerende tvilling-esim i smartklokken våre. Plussmobil kan varmt abefales, og rimelige er de også!
Hei Arne! Mange takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Fornøyd med kundeservice. Billigste abonnement. Kunne hatt åpent lenger enn 16:00. Tok nesten en mnd før jeg fikk nytt sim etter mye rot. Ellers fornøyd!
Hei Fredrik, Takk for tilbakemeldingen, og godt å høre at du er ganske fornøyd! Det må ha skjedd en glipp med din SIM-kort bestilling, normalt går SIM-kort raskt ut - så her var det nok en feil - beklager det! Vi håper å kunne utvide åpningstidene våre snart, men vi er ofte tilgjengelig på e-post også etter kl 16 :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Det startet bra før sommeren 2023, alt fungerte, god dekning og det hele. Men etter de byttet/oppgraderte sim kort høsten 2023 gikk alt nedover. Dekning for både nett og ringing suger. Får knapt ringetone når jeg ringer andre, samtalen er stykkevis og delt. Mobilnett er 70% av tiden LTE…?! Whater that means. Etter å ha gått fra telenor for å spare penger er dette en helt krise nedgradering. Huff kjøp billig, kjøp dyrt.
Hei Eva, Det høres ikke bra ut 😞 Det kan virke som telefonen din ikke spilte på lag med det nye SIM-kortet. Her har vi mulighet til å bytte deg tilbake til ditt forrige SIM-kort, så bare å ta kontakt på [email protected] så ordner vi dette! P.S: LTE er det samme som 4G. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Greie priser, men svært rotete forfallsdatoer. Her varierer forfallsdato på telefonregningen fra måned til måned. Noen ganger har jeg forfall før jeg får lønning og noen ganger dager etterpå. Så her må man budsjettere med å ha pengene tilgjengelig en måned i forveien for sikkerhets skyld.
Hei Jørn! Takk for tilbakemeldingen, og hyggelig å høre at du stort sett er fornøyd :-) Det stemmer at forfallsdato har variert mellom 16-22 hver måned - litt avhengig av når fakturaen sendes ut. Vi fikk tilbakemeldinger på dette og har nylig gjort endringer som gjør at forfallsdatoen alltid vil faller på 20, 21 eller 22 hver måned. Så håper det blir litt mer forutsigbart for deg! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Etablering av abonnement og bytte av sim i tlf gikk uten problemer. Fikk ikke tvilling sim til å virke i viltkamera, men med rask og god hjelp fra kundeservice, ble dette i orden også. Veldig positiv og fornøyd så langt 🙂
Hei Erling, Takk for hyggelig tilbakemelding, og godt å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Hadde problemer med tilkobling av router på hytta. Ble oppringt etter avtale av en kunnskapsrik og tålmodig ung mann som guidet meg fram til målet fabelaktig 😊
Hei Torbjørn, Godt å høre at du fikk god hjelp - takk for hyggelig tilbakemelding :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Har opplevd flere ting som ikke bør forkomme med dagens teknologi. Konas 1gb med data blir borte innen første uke i måneden, noe som aldri har forekommet hos andre leverandører, og vi har full kontroll på hva på telefonen som får lov å bruke data via telenettet. Min data blir også fort borte. Har også hatt problemer med å ringe ut og motta samtaler og sms via telenettet i USA, England og Sverige. Heldigvis har vi kjøpt internasjonalt dataabonnement på lenger reise, men vært utfordrende likevel. Kona har ordinært SIM og jeg eSIM.
Hei Stian, Det hørtes ikke bra ut. Det er vanskelig å si hvorfor du har opplevd problemer i utlandet, men dette skal ikke skje. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi finne løsning på dette! Hilsen Thomas fra PlussMobil
Aldri hatt så god kundestøtte for noe som helst. Jeg fikk ikke konfigurert min gamle, brukte smart-telefon. Men kundeservice hos PlussMobil ga meg raske og skikkelige tilbakemeldinger via e-post og viste både generell innsikt og spesifikk kompetanse på både telefonmodell og operativsystem. Jeg er imponert. Altfor mange tjenestetilbydere der ute vil gi kunden et skinn av service ved å gi rask respons, men det hjelper lite om de ikke er kompetente, eller om de ikke er engasjerte. Før har jeg brukt OneCall, Ice og Telia, som er rævva i forhold.
Hei Hans, Takk for omtalen, det var en fin tilbakemelding, og godt å høre at du fikk god hjelp :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil