Meny

PlussMobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til PlussMobil
3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
11
av 26 innen
mobilselskap
71%
anbefaler
PlussMobil

"Villedende lokkefordeler"

Omtale om PlussMobil skrevet av Sig for 29.06.2022 22:04

PlussMobil har totalt 59 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
"Villedende lokkefordeler"
8 syns denne omtalen er nyttig

De skryter av mange gartisfordeler. eksempel gratis dagblad pluss. Men dette er bare en begrenset periode. Det samme gjelder stort sett det andre plussfordelene som anonserers som gratis. Jeg vil kalle det et Ryanair selskap. bare ute etter å skaffe kunder med missvisende overskfiter.

Bytt.no
"Villedende lokkefordeler" skrev Sig om PlussMobil

Har du en tilsvarende erfaring med PlussMobil?
Gjør som Sig og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om PlussMobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte nytt abonnement med portering fra Telenor. Simkortet kom ikke til avtalt porteringsdato. Måtte derfor utsette datoen. Når jeg endelig fikk simkortet viste det seg å være defekt. Kontaktet kundeservice på epost da jeg naturlig nok ikke hadde telefon. Jeg sa kortet var defekt, men det virket det ikke som de trodde på. De skulle derfor sjekke om porteringen hadde stoppet opp. Nå sitter jeg med en telefon som ikke virker og en kundeservice som har sluttet å svare på mail. Når jeg ringer lover de å fikse det, men ingenting skjer og ingen tilbakemelding på status. Om de har sendt nytt simkort vet jeg ikke.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig mobilabonnement"
5 syns denne omtalen er nyttig

Etter byttet til PlussMobil opplevd veldig dårlig kundeservice . Ring tok ikke telefon . Ikke anbefales!

Svar fra PlussMobil
27.06.2022 20:06
Hei Sem! Det høres ikke bra ut. Normalt tar vi telefonen raskt, så det er synd å høre at du ikke kom gjennom. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi få hjulpet deg med en gang. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Dominika
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Not very good"
5 syns denne omtalen er nyttig

I have switched to PlussMobil and it is a nightmare. It shows that I have coverage, almost full or full and yet no one can call me and bank id does not work. When I try to call someone then it works for some time and again no one can call me back and always problems with bank id. Looking for other better operator.

Svar fra PlussMobil
20.06.2022 11:41
Hi Dominika! Thanks for you’re comments. Have you spoken to customer support yet. BankID via mobile must be setup in you’re online bank when you switch to a new SIM card. The problem with incoming calls sounds like an issue with you’re phone. Call us on 21 89 77 89 and we will help you solve the problem. Kind regards Thomas from PlussMobil
Raymond H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Pluss Mobil fri data basis."
3 syns denne omtalen er nyttig

3 mb\s etter oppbrukt data stemmer ikke. Det er telenor dekning og bra pris i forhold til databruk. Etter oppbrukt data settes farten ned til 1-2 mb\s derfor bare 3 stjerner. Ellers er det bra!

Svar fra PlussMobil
15.06.2022 08:23
Hei Raymond! Takk for tilbakemeldingen. Det høres litt rart ut at du opplever 1/2 Mbit/s når datamengden er brukt opp. Dette skal være 3 Mbit/s og er standard i Telenors nett. Så jeg tipper at problemet ligger et annet sted enn i nettet. Kontakt oss på [email protected] så skal vi få feilsøke på mobilen din og hos Telenor så finner vi årsaken til dette. Hilsen Thomas fra PlussMobil
PlussMobil har totalt 59 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR