Meny

PlussMobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til PlussMobil
3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
11
av 26 innen
mobilselskap
71%
anbefaler
PlussMobil

"Føler meg lurt.."

Omtale om PlussMobil skrevet av Obk for 08.08.2022 11:23

PlussMobil har totalt 59 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Føler meg lurt.."
4 syns denne omtalen er nyttig

Helt grei mobil leverandør helt du ser på fakturaene deres. Selv om jeg sa opp data-sim tilleggs abb fikk jeg- fordi jeg ikke kunne bruke det, måtte jeg betale for "ingenting". En annen ting; når du bytter til en annen leverandør pass på å ikke gjøre det den 1. i måneden, da må du betale for hele den mnd- noe ingen andre gjør av de seriøse gjør så vidt jeg vet. Føler meg lurt- aldri mere PlussMobil.

Svar fra PlussMobil
11.08.2022 10:43
Hei! Takk for tilbakemeldingen. Det var synd å høre at du ikke var fornøyd med ditt korte opphold hos oss. Dessverre så ble ikke oppsigelsen på DataSIM kortet ditt registrert riktig av kundebehandler, og det førte til at du ble fakturert feil. Beløpet er selvsagt kreditert og rettet opp nå. Angående fakturering av siste måned så er det normal praksis hos de fleste mobiloperatører å fakturere den siste måneden når nummeret overføres i samme måned. Hvis overføringen skjer de første dagene i måneden så trenger du ikke å betale for hele måneden (så fremt det ikke har vært høyt forbruk i disse første dagene). Det er synd at du føler deg lurt, det var ikke vår intensjon - og håper du vil kunne vurdere oss som din mobiloperatør ved et senere tidspunkt. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Bytt.no
"Føler meg lurt.." skrev Obk om PlussMobil

Har du en tilsvarende erfaring med PlussMobil?
Gjør som Obk og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om PlussMobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice, rot m fakturaer osv"
5 syns denne omtalen er nyttig

Legger på ekstra bestillinger på faktura og mener jeg, kunden, sikkert har kommet borti en feil knapp og fått bestilt ved ett uhell. Dette lover de ordne oppi, og fikse på neste faktura! Jeg VET jeg ikke har bestilt noe ekstra, men lot det passere første gang som idioti og tullete service. Forventet orden på neste faktura, samme feil, igjen skal de rette opp. Skjer ingenting! Legger på at man skal få tilgang til div blader via pling, jeg spør hvordan man får tilgang-ikke noe svar! Jeg dropper bry meg om akkurat det, leser sjeldent sladre blader uansett-MEN så dukker regning på over 400,- på dette! Mailer både PlussMobil og Allermedia-null svar og respons!! Nå har vi byttet i denne husstanden til en seriøs leverandør som vi vet leverer! DA begynner PlussMobil og ta kontakt-ringer og ringer. Men sorry, etter 0,- tilbake og elendig service, dette gidder jeg/vi ikke!! Styr unna!!!

Svar fra PlussMobil
11.08.2022 10:48
Hei Louise, Takk for din tilbakemelding - det er synd å høre at du ikke er fornøyd med ditt opphold hos oss. Dessverre så ble ikke oppsigelsen på DataSIM kortet ditt registrert riktig av kundebehandler, og det førte til at du ble fakturert feil. Beløpet er selvsagt kreditert og rettet opp nå. Vi sender ikke faktura på Pling tjenesten, denne er gratis og inkludert i ditt abonnement. Beløpet på 400 kr gjaldt abonnementsavgift for dine 2 mobilnumre. Hilsen Thomas fra PlussMobil
Johannes
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra!"
6 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Plussmobil etter å ha vært hos Onecall - som skryter av å være så billige. Plussmobil er mye billigere enn både onecall og talkmore, og det fungerer helt glimrende. Super dekning, god informasjon om hva som skjer når man blir kunde og gratis blader på nettbrett og mobil - tommel opp fra meg!

Svar fra PlussMobil
29.07.2022 11:31
Hei Johannes, Takk for tilbakemeldingen. Veldig fint å høre at du er fornøyd med priser og informasjon :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alt funker som det skal"
5 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Plussmobil pga surr hos konkurrent. Ikke opplevd noen problemer, men hadde litt spørsmål i starten om portering, første faktura osv. Veldig fornøyd med pris og kundeservice som svarer raskt, er effektive og hyggelige. De gangene jeg har kontaktet kundeservice har jeg fått gode svar umiddelbart.

Svar fra PlussMobil
15.07.2022 12:41
Hei Rune, Takk for tilbakemeldingen! Det er fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen vår :-) Hilsen Thomas fra PlussMobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"ROT ROT ROT"
5 syns denne omtalen er nyttig

Først får jeg tilsendt et SIM som ikke fungerer. Etter masse om og men får jeg et nytt. Tull igjen for å få det aktivisert. Første og eneste faktura etter bruk 1 måned minus en uke kr. --hold deg fast -- kr 556.56 for abonementet som skal koste 199.- Ser man nærmere på faktura er det ført opp TO måneders bruk pluss den korte måneden pluss fakturan inneholder faktura for Juli måned som akkurat har startet. Så er det summeringsfeil på fakturan. Feilen er riktignok bare 6 kroner, men...... Nei, jeg har allerede sagt opp og forklarer gjerne i detalj hvorfor.

PlussMobil har totalt 59 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR