Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
PlussMobil
3.7
279 verifiserte omtaler

PlussMobil omtaler og erfaringer

Negativ trend

PlussMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
279 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#8
Bra
PlussMobil er rangert
#8 av 22 mobilselskaper
70%
Utmerket
70% anbefaler PlussMobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 279 omtaler om PlussMobil

FILTRER OMTALER
169
23
10
30
47
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om PlussMobil
PlussMobil har 279 verifiserte omtaler på Bytt.no

ROT ROT ROT

Omtale av  Cato

Først får jeg tilsendt et SIM som ikke fungerer. Etter masse om og men får jeg et nytt. Tull igjen for å få det aktivisert. Første og eneste faktura etter bruk 1 måned minus en uke kr. --hold deg fast -- kr 556.56 for abonementet som skal koste 199.- Ser man nærmere på faktura er det ført opp TO måneders bruk pluss den korte måneden pluss fakturan inneholder faktura for Juli måned som akkurat har startet. Så er det summeringsfeil på fakturan. Feilen er riktignok bare 6 kroner, men...... Nei, jeg har allerede sagt opp og forklarer gjerne i detalj hvorfor.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bare surr og rot med fakturaer

Omtale av  Martin

Jeg har vært kunde hos plussmobil siden 31 mai, men nå er det slutt! Makan til elendig og useriøst selskap har jeg aldri vært borti når det kommer til surr og rot med fakturaer. Har blitt lovet 296 kr for 30 gb men fakturaen som ble mottatt i dag var på vanlig pris, samt første måned ble jeg fakturert fra den 17 mai selv om porteringen ikke skjedde før den 31. ringte da kundeservice og fikk refundert summen og ble lovet riktig denne måneden, det gikk som det gikk…. Styr unna, dette er virkelig et useriøst selskap!! 31 juli er jeg ferdig for godt med dette selskapet!

Dårlig forståelse fra kundeservice

Omtale av  Mette E

Internt bytte av abonnement i appen fungerte ikke som det skulle. Liten forståelse fra kundeservice. Resultatet ble ekstra kostnader for meg for noe jeg ikke fikk! 😠

Villedende lokkefordeler

Omtale av  Sig

De skryter av mange gartisfordeler. eksempel gratis dagblad pluss. Men dette er bare en begrenset periode. Det samme gjelder stort sett det andre plussfordelene som anonserers som gratis. Jeg vil kalle det et Ryanair selskap. bare ute etter å skaffe kunder med missvisende overskfiter.

Elendig kundeservice

Omtale av  Tore

Bestilte nytt abonnement med portering fra Telenor. Simkortet kom ikke til avtalt porteringsdato. Måtte derfor utsette datoen. Når jeg endelig fikk simkortet viste det seg å være defekt. Kontaktet kundeservice på epost da jeg naturlig nok ikke hadde telefon. Jeg sa kortet var defekt, men det virket det ikke som de trodde på. De skulle derfor sjekke om porteringen hadde stoppet opp. Nå sitter jeg med en telefon som ikke virker og en kundeservice som har sluttet å svare på mail. Når jeg ringer lover de å fikse det, men ingenting skjer og ingen tilbakemelding på status. Om de har sendt nytt simkort vet jeg ikke.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig mobilabonnement

Omtale av  Sem

Etter byttet til PlussMobil opplevd veldig dårlig kundeservice . Ring tok ikke telefon . Ikke anbefales!

Svar fra PlussMobil
27.06.2022 20:06

Hei Sem! Det høres ikke bra ut. Normalt tar vi telefonen raskt, så det er synd å høre at du ikke kom gjennom. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi få hjulpet deg med en gang. Hilsen Thomas fra PlussMobil

Not very good

Omtale av  Dominika

I have switched to PlussMobil and it is a nightmare. It shows that I have coverage, almost full or full and yet no one can call me and bank id does not work. When I try to call someone then it works for some time and again no one can call me back and always problems with bank id. Looking for other better operator.

Svar fra PlussMobil
20.06.2022 11:41

Hi Dominika! Thanks for you’re comments. Have you spoken to customer support yet. BankID via mobile must be setup in you’re online bank when you switch to a new SIM card. The problem with incoming calls sounds like an issue with you’re phone. Call us on 21 89 77 89 and we will help you solve the problem. Kind regards Thomas from PlussMobil

PlussMobil har 279 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til PlussMobil mener

PlussMobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR