Meny

PlussMobil omtaler og erfaringer

SKRIV OMTALE
Bytt til PlussMobil
3,5/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
11
av 26 innen
mobilselskap
71%
anbefaler
PlussMobil

"ROT ROT ROT"

Omtale om PlussMobil skrevet av Cato for 09.07.2022 19:49

PlussMobil har totalt 59 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med PlussMobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"ROT ROT ROT"
5 syns denne omtalen er nyttig

Først får jeg tilsendt et SIM som ikke fungerer. Etter masse om og men får jeg et nytt. Tull igjen for å få det aktivisert. Første og eneste faktura etter bruk 1 måned minus en uke kr. --hold deg fast -- kr 556.56 for abonementet som skal koste 199.- Ser man nærmere på faktura er det ført opp TO måneders bruk pluss den korte måneden pluss fakturan inneholder faktura for Juli måned som akkurat har startet. Så er det summeringsfeil på fakturan. Feilen er riktignok bare 6 kroner, men...... Nei, jeg har allerede sagt opp og forklarer gjerne i detalj hvorfor.

Bytt.no
"ROT ROT ROT" skrev Cato om PlussMobil

Har du en tilsvarende erfaring med PlussMobil?
Gjør som Cato og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om PlussMobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Bare surr og rot med fakturaer"
9 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har vært kunde hos plussmobil siden 31 mai, men nå er det slutt! Makan til elendig og useriøst selskap har jeg aldri vært borti når det kommer til surr og rot med fakturaer. Har blitt lovet 296 kr for 30 gb men fakturaen som ble mottatt i dag var på vanlig pris, samt første måned ble jeg fakturert fra den 17 mai selv om porteringen ikke skjedde før den 31. ringte da kundeservice og fikk refundert summen og ble lovet riktig denne måneden, det gikk som det gikk…. Styr unna, dette er virkelig et useriøst selskap!! 31 juli er jeg ferdig for godt med dette selskapet!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig forståelse fra kundeservice"
6 syns denne omtalen er nyttig

Internt bytte av abonnement i appen fungerte ikke som det skulle. Liten forståelse fra kundeservice. Resultatet ble ekstra kostnader for meg for noe jeg ikke fikk! 😠

Kundetilfredshet
Verdi for pengene
"Villedende lokkefordeler"
8 syns denne omtalen er nyttig

De skryter av mange gartisfordeler. eksempel gratis dagblad pluss. Men dette er bare en begrenset periode. Det samme gjelder stort sett det andre plussfordelene som anonserers som gratis. Jeg vil kalle det et Ryanair selskap. bare ute etter å skaffe kunder med missvisende overskfiter.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Elendig kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Bestilte nytt abonnement med portering fra Telenor. Simkortet kom ikke til avtalt porteringsdato. Måtte derfor utsette datoen. Når jeg endelig fikk simkortet viste det seg å være defekt. Kontaktet kundeservice på epost da jeg naturlig nok ikke hadde telefon. Jeg sa kortet var defekt, men det virket det ikke som de trodde på. De skulle derfor sjekke om porteringen hadde stoppet opp. Nå sitter jeg med en telefon som ikke virker og en kundeservice som har sluttet å svare på mail. Når jeg ringer lover de å fikse det, men ingenting skjer og ingen tilbakemelding på status. Om de har sendt nytt simkort vet jeg ikke.

PlussMobil har totalt 59 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR