Disse levere ikke det de skal. I tillegg har de et bruddgebyr på 2000kr. De oppererer med 24 måneders bindingstid. Veldig trege til å svare på henvendelser
Belaster kundene for sine egne feil. Nekter å lytte på tlf - legger på røret. Utrolig arrogante og bare gjentar sine egne løgner. Selger kundeforholdet videre og nekter dermed å ta ansvar for feil de har gjort i løpet av forholdet. Sier bare: du er ikke kunde her lenger, snakk med Unifon. Vi har sikkert brukt hundretalls timer på å ringe de og rette opp i feil de gjør og likevel oppfører de seg som om "vi" er problemet. STYR UNNA! Og hvor er forbrukerombudet???
Har aldri opplevd dårligere service. Ikke godt mottagelse av konstruktiv kritikk.
Har erfaring med bedriftsabonnement. Virket ikke hos meg. Brudd i samtaler. Kunder ringte mitt nummer uten å få kontakt. Elendig på kundeservice. Ved henvendelse så ble telefonsamtale brutt, ikke mulig å få ny kontakt. Skrev da epost - tok over en uke å få svar. Aldri mer Bitpro
Dårlig kundebehandling, snakker mye skitt om andre, måtte betale 3 mnd oppsigelse
Avslutter du et abo, får du allikevel faktura selv etter at porteringen bort fra Bitpro er gjennomført. Useriøst.
Aldri mer Bitpro. Dette gjelder bedrifts avtale som har vært veldig vanskelig for å registrere seg som ny bruker av eksisterende nr. ALDRI ALDRI MER BITPRO
Dette firmaet bør styres unna!! Useriøs selger forteller at telefon medfølger abonnent . Jeg bestiller 2 abonnenter, og signerer elektronisk i god tro. I kontrakten er det selvfølgelig ikke nevnt at telefon skulle følge med i min ip telefoni løsning. Jeg rettet en mail til selskapet der jeg fortalte at jeg følte meg lurt, og ga de mulighet til å rette opp. Det var de ikke interessert i Jeg sa opp mine abonnement, og sitter igjen med en regning på kr 5.000,- + mva.for brutt avtale. Men betaler heller den enn å forholde meg til slike useriøse firmaer 😊
Hold dere unna, det er alt for dårlig dekning. Dem sier dem er bedre en Telenor. Det stemmer ikke. Vil dere ha dårlig mobil nett så bytt til telia. Dårlig kundeservice
Pågående selger som lovte at det skulle bli så billig, men det ble kjempedyrt fordi selgeren ikke ga riktig informasjon. To års bindingstid og dyrt abonement og bruddgebyr som da inngikk i en sum selgeren kom fram til som da ikke funket i praksis. Lureri.
Har for noen år siden tapt flere tusen kroner på abbonnement på 3 - 4 mob. nr. hos Nextegentel. Nå fikk jeg sagt opp det siste. Men tror du ikke de skal har avgift inneværende oppsigelsesmåned + 3 måneder til. De er ikke sanne.
Bra - vel jeg mottar regning. Men dekning varierer... Mobildata detter ut ofte... Bruddgebyr håpløst, og med 2 nummer så blir det dobbelpris. Takk og lov at det bare er ett år igjen av bindingstid. Om jeg vil anbefale Proximo, ja til min verste uvenn ...
Dyrt og dårlig. Bindingstid på to år for hva? "Det er et godt tilbud", sa selgeren, men med moms, som han ikke nevnte, ble det ikke billig. Etter oppsigelsen kom det en faktura på nesten 1000 kr... Tre måneders oppsigelse etter bindingstiden gikk ut.
Svindel. Benytter blodsugere til å kreve inn betaling og hvis du er så uheldig å betale inn feil beløp stenger de alle abonnementene du har og du må legge ut for vanvittige gebyr privat.
Proximo har ikke abonnement for private og pga nedlegging av mitt firma var jeg tvunget til å bytte selskap. Jeg har hvert abonnent i mange år, og har ingen ting å utsette på proximo. Jeg har ingen problemer med å anbefale selskapet videre.
Oppfordrer alle til å lese nøye gjennom avtalen. Husk at det selger sier, ikke er bindene for selskapet. Rått og brutalt bruddgebyr, som varer til siste dag. Faren med å tegne slike avtaler, og man har flere telefon nr. involvert, sitte man i saksa. Dersom en bedrift må redusere eller ansatte slutter, må man også betale bruddgebyret. Ingen forståelse eller smidighet der i gården. Ikke spesielt billig heller, mye endrer seg på 2 år, husk det.
I had a very bad experience with this firm - surprise bills, irresponsive customer service, and wily ("snedig" på norsk) ways of using binding agreements to keep existing customers. Do not make the mistake I made to enter into an fixed-term mobile agreement with these guys.
Avsluttet tre tlf.nr før bindingtiden hadde gått ut. Måtte betale 3 mnd + bruddgebyr på 3500,-. Dette måtte jeg gjøre på alle tre. På avtalevilkår står det ikke spesifisert beløp på bruddgebyret. Har de rett til å bare komme med et beløp som vi må betale??? Syns dette er helt absurd. Totalt så måtte jeg betale ca 20 000,- Holder meg unna dem fremover.
Ringte 2 uker siden og ble lovet at dette skal fikses. Ringte nå og de sa at jeg må, vente til fredag. Sikkert fikser ikke til fredag også. Styr unna PROXIMO
Jeg skal betale for tjeneste som er ikke levert. Skal jeg betale 8750 kr for begge mobiler som engang dere hverken overført fra onecall plus skal jeg betale 2500 kr for telefoni som er ikke fått.
Jeg har vært for sen med betaling av faktura, og da er selskapet utrolig dårlig serviceinnstilt 1) Abonnementet sperres uten å få advarsel på sms. Andre selskap sender en siste advarsel før abonnementet sperres, her blir det bare stengt. 2) Abonnementet tar lang tid å åpne. Andre selskap åpner abonnementet midlertidig i påvente av betaling. Proximo vil ha pengene på konto 1 til 3 virkedager.. Helt unødvendig lenge.
Jeg har været dum! Blev lurt af en smart sælger til at skifte selskab, han gav mig indtryk af at det var nødvendigt at bytte SIM-kortet, da Proximo ikke længere skulle betjene mobilkunder. Her er min historie, som også ligger som omtale under Phonect: Jeg blev ringet op af en person, som gav mig det indtryk at mit abonnement skulle overføres inden for kort tid. Det ville gå helt smertefrit for mig, jeg skulle bare svare JA på en SMS han ville sende mig. Det er sket en gang før at jeg måtte bytte simkortet ud, men da var det helt reelt, så jeg tænkte ikke at der var noget skummelt i det. Jeg svarede ja, og så klappede fælden. Jeg har skrevet og ringet til Phonect, men de insisterer på, at jeg skal betale udtrædelses gebyr for mine to telefon numre. Min egen dumhed at jeg ikke undersøgte sagen nærmere. Jeg vender tilbage til mit gamle selskab (Proximo), som altid har behandlet mig fint. Jeg vil absolut ikke anbefale nogen at have noget som helst at gøre med Phonect. Det var dyre lærepenge. Jeg håber at andre ikke falder i samme fælde, men kan jo se af kommentarerne her inde at jeg ikke er den første, desværre.
Det er ikke uten grunn de må binde kundene i 24 måneder. Jeg kommer aldri til å anbefale dette selskapet, men vil fraråde på det sterkeste å ha noen befatning med selskap som har bindingstid.
Styr unna Proximo. Appen deres er ikke ferdigutviklet. Gir deg ikke oppdatert info vedr datamengde. Den viser at du har mer enn du har kjøpt. Rollover info er også fullstendig feil. Har påpekt dette x2 til dem. De innser at noe ikke stemmer, men man får intet igjen for tort og svie! Tommel ned!!! Obs 3500kr hvis du bryter bindingen. Virker som om det er dette de lever av, det er ihvertfall ikke service.
Vi har benyttet Proximo i vår bedrift en stund, men nå kan vi ikke lenger se at vi kan fortsette med dette. Proximo følger rett og slett ikke med i tiden, både når det gjelder priser og tjenester. Proximo er alltid sist ut med tjenester som andre operatører i nfører, hvis de i det hele tatt kommer med disse tjenestene. Nå har til og med våre ansatte, som ikke er avanserte brukere, begynt å reagere. Beklager Proximo, for lite, for sent, for dyrt er ikke slagord sim klinger godt hos oss. Første jeg gjør når jeg kommer hjem fra ferie er å skift leverandør for vår bedrift.