Meny

Proximo Mobil omtaler og erfaringer

1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
22
av 30 innen
mobilselskap
2%
anbefaler
Proximo Mobil

"Aldri mer"

Omtale om Proximo Mobil skrevet av Mala for 19.03.2019 20.52

Proximo Mobil har totalt 51 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Proximo Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Aldri mer"
3 syns denne omtalen er nyttig

Falske faktura, ikke kjøpte meg ut, aldri fått penger tilbake, ikke bruke internet og hele tiden tomt 3 GB. Ikke anbefale

Bytt.no
"Aldri mer" skrev Mala om Proximo Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Proximo Mobil?
Gjør som Mala og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Proximo Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Proximo er ikke seriøs"
3 syns denne omtalen er nyttig

Begynte høsten 2017 med ei " hyggelig" selger dame som lovte "gull og grønne skoger", og før jeg visste ordet av det, hadde jeg fått ei lang melding som skulle besvares umiddelbart for å få DET flotte tilbudet... Denne dama, lirte ut av seg løgner (fant jeg ut av etterpå), på løpende bånd, jeg ble bla. bundet til 3 år, (jeg har et lite enkeltmannsforetak) og da kunne de gjøre bindingen så lang ble jeg fortalt etterpå. Jeg innså at her hadde jeg tabbet meg ut ved å ikke undersøke vilkårene skikkelig, og fant det best å bare ta konsekvensene og holde ut. I etterkant har jeg hatt store problemer med lyden på tlf min, og da Proximo påstod at det måtte sitte i selve tlf, dro jeg og handlet ny tlf, ikke bare 1 gang, men hele 3 ganger, men problemet var og ble det samme. Proximo innrømmet at det var Telia sine linjer det var noe galt med, og jeg skulle få erstatning. MEN dette var kun da jeg snakket med de på tlf, og fikk ikke noe skriftlig da jeg regnet med, siden feilen nå var avdekket, at dette skulle endelig bli i orden. Tiden går, og da jeg 14 dager etter denne innrømmelsen fortsatt ikke har fått noe hjelp, ringer i dag OG SAKEN MIN ER IKKE Å FINNE!!! HJELP.... må jeg virkelig klage inn til FORBRUKERNEMDA eller hva??

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Har tapt 50.000 - 60.000,- på dette selskapet"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hei Jeg tegnet 5 stk. tlf. nr. her. Prøvde tidlig å komme meg ut av forholdet da jeg så hvordan de oppførte seg. I tillegg til det tapet jeg hadde, har jeg brukt timevis i kommunikasjon med dem. Skal ikke ta å gå gjennom detaljene, det orker jeg bare ikke. Men min erfaring er at de benytter enhver anledning til å fange deg inn i en kontrakt, du skal bare svare JA på en sms eller 2. Mitt råd er, hold dere unna. Det som var ok var kundebehandleren, han prøvde å hjelpe meg i forhold til de sentrale personene som styrer butikken, men han kom til kort han også. Han har nå sluttet han også, noe jeg forstår så meget godt. Mitt råd er HOLD DERE UNNA DETTE SELSKAPET.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Gir korte frister og oppgir kun halvparten av egentlige kostnader. Styr unna!!!!

Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Hold dere unna"
4 syns denne omtalen er nyttig

Hold dere langt unna dem. De selger deg noe de ikke leverer. Du får bruddgebyr, dårlig kundeservice, 24 mnd binding.

Proximo Mobil har totalt 51 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR