Dyrt og dårlig. Bindingstid på to år for hva? "Det er et godt tilbud", sa selgeren, men med moms, som han ikke nevnte, ble det ikke billig. Etter oppsigelsen kom det en faktura på nesten 1000 kr... Tre måneders oppsigelse etter bindingstiden gikk ut.
Har du en tilsvarende erfaring med Bitpro Mobil?
Gjør som Elisabeth og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Bitpro Mobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Svindel. Benytter blodsugere til å kreve inn betaling og hvis du er så uheldig å betale inn feil beløp stenger de alle abonnementene du har og du må legge ut for vanvittige gebyr privat.
Proximo har ikke abonnement for private og pga nedlegging av mitt firma var jeg tvunget til å bytte selskap. Jeg har hvert abonnent i mange år, og har ingen ting å utsette på proximo. Jeg har ingen problemer med å anbefale selskapet videre.
Oppfordrer alle til å lese nøye gjennom avtalen. Husk at det selger sier, ikke er bindene for selskapet. Rått og brutalt bruddgebyr, som varer til siste dag. Faren med å tegne slike avtaler, og man har flere telefon nr. involvert, sitte man i saksa. Dersom en bedrift må redusere eller ansatte slutter, må man også betale bruddgebyret. Ingen forståelse eller smidighet der i gården. Ikke spesielt billig heller, mye endrer seg på 2 år, husk det.
I had a very bad experience with this firm - surprise bills, irresponsive customer service, and wily ("snedig" på norsk) ways of using binding agreements to keep existing customers. Do not make the mistake I made to enter into an fixed-term mobile agreement with these guys.