Meny

Proximo Mobil omtaler og erfaringer

1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
25
av 36 innen
mobilselskap
4%
anbefaler
Proximo Mobil

"Dårlig kunde pleie"

Omtale om Proximo Mobil skrevet av Bård for 21.11.2018 09.37

Proximo Mobil har totalt 57 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Proximo Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig kunde pleie"
4 syns denne omtalen er nyttig

De holder ikke det de lover, og er ikke flink til og ta vare på kundene. Jeg fikk ei regning som omhandler brutt kontrakt og fikk ei ekstra regning på 3500 kr enda de ikke har betalt noe for den forgje avtalen jeg hadde med et annet mobilabonnement.

Bytt.no
"Dårlig kunde pleie" skrev Bård om Proximo Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Proximo Mobil?
Gjør som Bård og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Proximo Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Hold dere unna svindlerne Proximo AS"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hold dere unna svindlerne Proximo AS!! Mnd prisen dere avtaler kan dere nesten dobble.. Og hvis du da blir missfornøyd fordi mnd prisen ikke er det dere avtaler, joda da mener de at de skal ha 11040,01kr fra deg.. Til tross for ingen bindingstid!!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svindel - Då eg ville bryte avtalen fekk eg faktura på 10.000 kroner."
8 syns denne omtalen er nyttig

Sluttar meg til det som blir sagt her at dette er svindel. Tilbodet høyrdes bra ut og eg godkjente på sms eg fekk. Oppdaga så med lita skrift at det var eks. mva, slik at det vart dyrare enn det eg hadde. Fekk så beskjed om at eg med enkeltmannsforetak ikkje hadde angrefrist. Då eg ville bryte avtalen fekk eg faktura på 10.000 kroner. Kom omsider fram til kundeservice der eg møtte den verste personene eg har snakka med som næringsdrivande. Var frekk, sleip og kom med truslar. Totalt useriøst. Eg truga med å politianmelde dei om dei ikkje ga seg. Då vart det slutt. Kom meg heldigvis av kroken. Held meg til Telenor heretter som er eit seriøs selskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Lureri - Selvstendig næringsdrivende har ikke angrefrist"
6 syns denne omtalen er nyttig

Selvstendig næringsdrivende har ikke angrefrist og du ender opp med to års binding. Ikke nok med det, når bindingstiden er ute, opplyser de (omsider etter mye mas på mail) at oppsigelsestiden er inneværende måned pluss tre måneder.

Alexander
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ødeleggende selskap"
6 syns denne omtalen er nyttig

Vårt abonnement ble stengt fordi vi ikke hadde betalt inkassoselskapet dem bruker på purring og innkreving. Vi var uenig kravet da vi ikke hadde fått skriftlig purring å ventet med å få saken behandlet da Proximo stengte abonnementet vårt fordi vi skylte et annet firma penger. I tillegg til det avkrever dem oss 400kr for å åpne det på nytt igjen. Svingel, lureri og totalt mangel på kundeservice. Arrogante medarebeidere som lever av lurerikontrakter med liten skrift. Anbefaler alle å styre unna, det er faktisk ikke så billig hos dem som dem skal ha det til!

Proximo Mobil har totalt 57 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR