Bitpro Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ble oppringt av en "hyggelig" selger som i et svakt øyeblikk solgte meg et abonnement fra dette møkkaselskapet. Det er lureri! 24 måneders bindingstid, 3500 eks. mva. i bruddgebyr...de utgir seg for å selge til private, men utnytter seg av at du har et enkeltmannsforetak registrert på ditt navn. HOLD DEG LANGT UNNA.
De selger bedriftsabonnement til privatpersoner uten å opplyse om at det er det de selger og at det kommer mva i tillegg i prisen. Totalt useriøst. Bruker et salgsfirma Proximosalg som er like useriøst, der switcher samme selger mellom forskjellige oppdragsgivere ved å bytte epost.
Ble lurt til 24 mnd bindingstid, og nå kommer jeg ikke ut av avtalen. Dårlig oppfølging av kunder
Tegnet abonnement hos disse før jeg reiste på ferie til Mexico, og var tydelig på at jeg var redd for uventet stor mobilregning siden det fort blir høye mobilregninger etter noen uker utenfor EU/EØS. Fikk beskjed om at jeg hadde et maksbeløp på 500kr på databruk, etter dette måtte jeg selv kjøpe mer data for å bruke mer. Dermed tillot jeg meg selv å bruke data frem til jeg fikk melding om at jeg hadde nådd maksbeløp. Kommer hjem og får en mobilregning på nærmere 7000kr. Ringer inn og spør hvordan det kan ha skjedd, da jeg skulle ha en grense på 500kr og fikk også melding av selskapet om at grensen var nådd. Svaret dems var «det hender at informasjon om min databruk kommer forsinket til dem fordi jeg er så langt borte, derfor har det løpt litt over». Litt over? 6500kr over? Gruer meg til å prøve å komme meg ut av selskapet.
De holder ingenting av hva de lover, og de er utydelige i sin kommunikasjon. Den ene sier noe - neste gang sier den andre noe annet. Få alt skriftlig fra dem! Men aller helst - ikke bli kunde i det hele tatt. Har vært bundet i to år nå - og gleder meg til å kunne avslutte alt som har med dem å gjøre. Hvis vurderingsskalaen gikk til minus - ville de helt klart havnet der.
Hold dere langt unna dem. De lurer deg til å bli kunde, selger deg noe de ikke leverer. Du får aldri brudsgebyr som de lover. Jukser i faktura også.
Jeg fikk Tlf fra Proximo selgeren som hadde greit tilbud om mobilabonnement! Jeg fortalte han at firma ikke er i drift så jeg er ikke interessert i tilbudet hans. Selgeren var hyggelig og sa til meg at han skal registrere mitt og kona sitt nummer på privat person så det går helt fint. Han ba meg svare Ok på SMS som han sendte mens han var på tråden så han fikser det med en gang, og jeg som stolte på firma riktet som het NextGentel før og svarte på hans SMS med en gang. Haka var at han ikke fortalte at jeg må skrive fullmakt senere og flytte nummere til bedrift avtale. Og ikke at det er 24 måneder binding og brudd gebyr på 3000kr. Og ikke at det er start samtale på 0,33kr Etter 2 timer sendte jeg Mail på at jeg ikke vil fortsette i denne avtalen for han sa ingenting om noe gebyrer og binding osv. Nå ble jeg lurt inn som mobilabonnement kunde med mitt og kona sitt nummer med 24 måneder bindingstid, med abonnement som egentlig er dyrere en det jeg har nå! Det har gått mere enn en måned uten svar, Telefonnummeret jeg fikk av han får jeg aldri svar på! Kundeservice svarer ikke på alle mailene, heller ikke på alt jeg skriver men bare på det de kan/liker å svare på. Chaten er håpløst, de legger på mens du skriver til dem! Siden 6/2-2018 og det fortsetter!!