Mobiltelefoni

Proximo Mobil omtaler og erfaringer

2,0/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
17
av 24 innen
mobilselskap
0%
anbefaler
Proximo Mobil

"Lureri!"

Omtale om Proximo Mobil skrevet av Jørgen for 10.07.2018 12.24

Proximo Mobil har totalt 19 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Proximo Mobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Lureri!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Ble oppringt av en "hyggelig" selger som i et svakt øyeblikk solgte meg et abonnement fra dette møkkaselskapet. Det er lureri! 24 måneders bindingstid, 3500 eks. mva. i bruddgebyr...de utgir seg for å selge til private, men utnytter seg av at du har et enkeltmannsforetak registrert på ditt navn. HOLD DEG LANGT UNNA.

Bytt.no
"Lureri!" skrev Jørgen om Proximo Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Proximo Mobil?
Gjør som Jørgen og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Proximo Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Eivind J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Totalt useriøst"
2 syns denne omtalen er nyttig

De selger bedriftsabonnement til privatpersoner uten å opplyse om at det er det de selger og at det kommer mva i tillegg i prisen. Totalt useriøst.
Bruker et salgsfirma Proximosalg som er like useriøst, der switcher samme selger mellom forskjellige oppdragsgivere ved å bytte epost.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Styr unna"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble lurt til 24 mnd bindingstid, og nå kommer jeg ikke ut av avtalen. Dårlig oppfølging av kunder

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Mobilselskap som lurer deg trill rundt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Tegnet abonnement hos disse før jeg reiste på ferie til Mexico, og var tydelig på at jeg var redd for uventet stor mobilregning siden det fort blir høye mobilregninger etter noen uker utenfor EU/EØS. Fikk beskjed om at jeg hadde et maksbeløp på 500kr på databruk, etter dette måtte jeg selv kjøpe mer data for å bruke mer.
Dermed tillot jeg meg selv å bruke data frem til jeg fikk melding om at jeg hadde nådd maksbeløp.
Kommer hjem og får en mobilregning på nærmere 7000kr.
Ringer inn og spør hvordan det kan ha skjedd, da jeg skulle ha en grense på 500kr og fikk også melding av selskapet om at grensen var nådd. Svaret dems var «det hender at informasjon om min databruk kommer forsinket til dem fordi jeg er så langt borte, derfor har det løpt litt over». Litt over? 6500kr over? Gruer meg til å prøve å komme meg ut av selskapet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke bli kunde"
2 syns denne omtalen er nyttig

De holder ingenting av hva de lover, og de er utydelige i sin kommunikasjon. Den ene sier noe - neste gang sier den andre noe annet. Få alt skriftlig fra dem!

Men aller helst - ikke bli kunde i det hele tatt. Har vært bundet i to år nå - og gleder meg til å kunne avslutte alt som har med dem å gjøre. Hvis vurderingsskalaen gikk til minus - ville de helt klart havnet der.

Proximo Mobil har totalt 19 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no