Meny

Proximo Mobil omtaler og erfaringer

1,7/5
Dårlig
Kundetilfredshet
Dårlig
Kundeservice
Dårlig
Verdi for pengene
Dårlig
26
av 37 innen
mobilselskap
4%
anbefaler
Proximo Mobil

"Hold dere unna"

Omtale om Proximo Mobil skrevet av Alex A for 16.01.2019 10.34

Proximo Mobil har totalt 57 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Proximo Mobil?
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Hold dere unna"
5 syns denne omtalen er nyttig

Hold dere langt unna dem. De selger deg noe de ikke leverer. Du får bruddgebyr, dårlig kundeservice, 24 mnd binding.

Bytt.no
"Hold dere unna" skrev Alex A om Proximo Mobil

Har du en tilsvarende erfaring med Proximo Mobil?
Gjør som Alex A og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Proximo Mobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Anders H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Byttet operatør etter hele 26 mnd og fikk likevel bruddgebyr på 3500 kr x2 tlf.nr."
2 syns denne omtalen er nyttig

De lurte meg til 3 års binding. Vanlig maxtid er 24 mnd. Bruddgebyr på 3500 pr nr!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Lurendreiere som trikser og fikser for å få vri maksimalt med penger ut av kundene sine.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ligg unna"
5 syns denne omtalen er nyttig

Selger "glemte" å informere om bindingstid og at abonnementsprisen var uten mva. Jeg skulle ha tvilling-sim, og det førte til kaos; folk fikk opp et annet telefonnummer enn mitt, meldinger kom ikke frem, eller de tikket inn på natten. Kundeservice er svinedyrt, og folkene som jobber der frekke. Jeg klarte å få opphevet abonnementet, men får stadige regninger og inkassovarsler på et abonnement jeg ikke har.

Oddbjørn M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Har prøvd mange forskjellige leverandører innen mobiltelefoni, men Proximo tar virkelig kaka"
10 syns denne omtalen er nyttig

Har prøvd mange forskjellige leverandører innen mobiltelefoni, men Proximo tar virkelig kaka. Driver ett lite foretak med 10 ansatte hvorav 4 har firmatelefon. Att ting ikke ble som selger avtalte var nå en ting. Vi ble lovet nett som tilsvarer Telia, men når jeg sto ved siden av en med lik telefon og han hadde Telia som leverandør og bedre dekning så stemmer ikke det med Telia dekning. Vi måtte avslutte forholdet og gikk tilbake til Telia. Fult klar over att vi måtte betale bruddgebyr på 3500 kroner, og som også ligger 500 kroner over andre og i tillegg er + mva. Noe av det refunderte Telia og glad for å komme meg ut av klørne til Proximo så betalte jeg det. Det som topper det hele nå er att de i tillegg kommer å forlanger tilbakebetalt det bruddgebyret som Proximo betalte til Telia når jeg gikk over til dem. Altså først skal de ha for bruddgebyr for 4 telefoner på til sammen 14000,- + mva og så skal de ha tilbakebetalt 12000 i tillegg for bruddgebyret de betalte til Telia ved overgang... Jeg spurte den kvinnelige selgeren spesifikt om hva bruddgebyret var ved ingåelse av avtale med Proximo og fikk bekreftet att det var 3500,- kroner. Men når jeg ønsker å skifte så forlanger de altså 12000,- ekstra for 4 telefoner... Hva jeg kaller slik oppførsel egner seg ikke å skrive på nett.... Hjelp til å spre denne informasjonen. Har heldigvis klart å stoppe 2 kolegaer til å skifte til Proximo etter denne hendelsen, men disse må stoppes

Proximo Mobil har totalt 57 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR