Bitpro Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selvstendig næringsdrivende har ikke angrefrist og du ender opp med to års binding. Ikke nok med det, når bindingstiden er ute, opplyser de (omsider etter mye mas på mail) at oppsigelsestiden er inneværende måned pluss tre måneder.
Vårt abonnement ble stengt fordi vi ikke hadde betalt inkassoselskapet dem bruker på purring og innkreving. Vi var uenig kravet da vi ikke hadde fått skriftlig purring å ventet med å få saken behandlet da Proximo stengte abonnementet vårt fordi vi skylte et annet firma penger. I tillegg til det avkrever dem oss 400kr for å åpne det på nytt igjen. Svingel, lureri og totalt mangel på kundeservice. Arrogante medarebeidere som lever av lurerikontrakter med liten skrift. Anbefaler alle å styre unna, det er faktisk ikke så billig hos dem som dem skal ha det til!
Dette er Svindel, lurer kunden. Dårliger avtale en du har idag. Opplyser ikke dette er et bedriftsabonnement, pris pluss mva. 24 mnd bindingstid. Dårligere på alle måter. Hold deg unna Proximo.
Kundeservice nummer ber deg taste en mengde alternativer hvor ingen får deg til kundeservice. Helt ufårståelig hvor alle GB blir av. Etter at jeg fikk beskjed om at inkl data var oppbrukt og hastighet nedsatt til 64mb/s viser app at jeg allerede etter 1 døgn har et overforbruk på 1,88 GB ute annen bruk enn Mail. Ser at ordet svindel, useriøs, styr unna går igjen. Slutter meg til dette. Jeg må prøve en henvendelse til Forbrukerrådet.
Ble ringt av en overhyggelig selger... Lover null bindingstid og oppsigelse... Informerer heller ikke om at det + moms... Styr unna... USERIØSE..
Ikke inngå avtale med disse folkene, så godt som umulig å komme ut av det igjen De prøver på alle måter å få deg til å betale for brudd på avtale.