Bitpro Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke svar ja på sms fra selgere som ringer fra Proximo. Valdresporten Kro AS har politianmeldt selskapet, og oppfordrer andre til å gjøre det samme. Valdresporten skal også møte Proximo i forliksrådet fordi de krever avbruddsgebyr på abonnement det aldri var meningen å starte. Selger informert ikke om avbruddsgebyret i telefonsamtalen, og Valdresporten Kro AS fikk ikke avtalebetingelsene forklart korrekt. De som har tilsvarende utfordringer med dette selskapet anmodes om å ta kontakt, så vi kan utveksle erfaringer. Det hadde vært interessant å se hvor mange som har blitt lurt.
Lureri, overfakturering, og veldig veldig vanskelige å si opp avtale.. Jeg skal til forliksrådet og skal ramme dette firma tynge!!
De holder ikke det de lover, og er ikke flink til og ta vare på kundene. Jeg fikk ei regning som omhandler brutt kontrakt og fikk ei ekstra regning på 3500 kr enda de ikke har betalt noe for den forgje avtalen jeg hadde med et annet mobilabonnement.
Hold dere unna svindlerne Proximo AS!! Mnd prisen dere avtaler kan dere nesten dobble.. Og hvis du da blir missfornøyd fordi mnd prisen ikke er det dere avtaler, joda da mener de at de skal ha 11040,01kr fra deg.. Til tross for ingen bindingstid!!
Sluttar meg til det som blir sagt her at dette er svindel. Tilbodet høyrdes bra ut og eg godkjente på sms eg fekk. Oppdaga så med lita skrift at det var eks. mva, slik at det vart dyrare enn det eg hadde. Fekk så beskjed om at eg med enkeltmannsforetak ikkje hadde angrefrist. Då eg ville bryte avtalen fekk eg faktura på 10.000 kroner. Kom omsider fram til kundeservice der eg møtte den verste personene eg har snakka med som næringsdrivande. Var frekk, sleip og kom med truslar. Totalt useriøst. Eg truga med å politianmelde dei om dei ikkje ga seg. Då vart det slutt. Kom meg heldigvis av kroken. Held meg til Telenor heretter som er eit seriøs selskap.
Selvstendig næringsdrivende har ikke angrefrist og du ender opp med to års binding. Ikke nok med det, når bindingstiden er ute, opplyser de (omsider etter mye mas på mail) at oppsigelsestiden er inneværende måned pluss tre måneder.
Vårt abonnement ble stengt fordi vi ikke hadde betalt inkassoselskapet dem bruker på purring og innkreving. Vi var uenig kravet da vi ikke hadde fått skriftlig purring å ventet med å få saken behandlet da Proximo stengte abonnementet vårt fordi vi skylte et annet firma penger. I tillegg til det avkrever dem oss 400kr for å åpne det på nytt igjen. Svingel, lureri og totalt mangel på kundeservice. Arrogante medarebeidere som lever av lurerikontrakter med liten skrift. Anbefaler alle å styre unna, det er faktisk ikke så billig hos dem som dem skal ha det til!