Bitpro Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Selv om man sier opp etter oppsigelsestid så blir man fremdeles fakturert for ekstra måneder. De sender altså faktura for en tjeneste de ikke leverer. Et firma med et fullstendige ødelagt etisk kompass. Synd at de har lov til å drive på den måten.
De tar betalt 3 måneder etter du har flyttet selv om binding gått ut. Det er svindel
Selgerne her er meget useriøse og oppgir ikke alt av informasjon. IKKE gå inn på noen avtale, det kan bli dyrt! Og hvis man sier fra til firmaet om at tjenesten ikke alder mål, så fortsetter villedningen - og da uten opptak av samtaler, slik at det ikke kan brukes mot dem senere. Styr unna!
Håpløs dårlig service. Måtte foreslå selv forskjellige løsninger. Virket som de er motvillig å tilfredsstille kunder.
Falske faktura, ikke kjøpte meg ut, aldri fått penger tilbake, ikke bruke internet og hele tiden tomt 3 GB. Ikke anbefale
Begynte høsten 2017 med ei " hyggelig" selger dame som lovte "gull og grønne skoger", og før jeg visste ordet av det, hadde jeg fått ei lang melding som skulle besvares umiddelbart for å få DET flotte tilbudet... Denne dama, lirte ut av seg løgner (fant jeg ut av etterpå), på løpende bånd, jeg ble bla. bundet til 3 år, (jeg har et lite enkeltmannsforetak) og da kunne de gjøre bindingen så lang ble jeg fortalt etterpå. Jeg innså at her hadde jeg tabbet meg ut ved å ikke undersøke vilkårene skikkelig, og fant det best å bare ta konsekvensene og holde ut. I etterkant har jeg hatt store problemer med lyden på tlf min, og da Proximo påstod at det måtte sitte i selve tlf, dro jeg og handlet ny tlf, ikke bare 1 gang, men hele 3 ganger, men problemet var og ble det samme. Proximo innrømmet at det var Telia sine linjer det var noe galt med, og jeg skulle få erstatning. MEN dette var kun da jeg snakket med de på tlf, og fikk ikke noe skriftlig da jeg regnet med, siden feilen nå var avdekket, at dette skulle endelig bli i orden. Tiden går, og da jeg 14 dager etter denne innrømmelsen fortsatt ikke har fått noe hjelp, ringer i dag OG SAKEN MIN ER IKKE Å FINNE!!! HJELP.... må jeg virkelig klage inn til FORBRUKERNEMDA eller hva??
Hei Jeg tegnet 5 stk. tlf. nr. her. Prøvde tidlig å komme meg ut av forholdet da jeg så hvordan de oppførte seg. I tillegg til det tapet jeg hadde, har jeg brukt timevis i kommunikasjon med dem. Skal ikke ta å gå gjennom detaljene, det orker jeg bare ikke. Men min erfaring er at de benytter enhver anledning til å fange deg inn i en kontrakt, du skal bare svare JA på en sms eller 2. Mitt råd er, hold dere unna. Det som var ok var kundebehandleren, han prøvde å hjelpe meg i forhold til de sentrale personene som styrer butikken, men han kom til kort han også. Han har nå sluttet han også, noe jeg forstår så meget godt. Mitt råd er HOLD DERE UNNA DETTE SELSKAPET.