Meny

Release omtaler og erfaringer

4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
4
av 26 innen
mobilselskap
88%
anbefaler
Release
Filtrer omtaler
239
53
17
21
13
Sorter omtaler etter
Viser av 343 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Release?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig fornøyd!"

Alltid nett, god nettkapasitet! Håper det fortsetter på samme måte!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Supert abonnement"

Svært fornøyd med abonnementet mitt. Har 5G de fleste steder. Billig og god kundeservice!

Svar fra Release
20.05.2022 09:21
Hei, Lanka! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår! Tusen takk for flott tilbakemelding! Vi ønsker deg en super helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig , rask og riktig."

Rimelig abonnement, rask og riktig kundeservice og god dekning (Telenor).

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Totalpakka"

Jeg bor i Kenya for det meste, og Release funger bra her, som hjemme

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Veldig godt fornøyd."

God dekning og mye klarere tale enn ved mitt forrige abonnement.

Rashid D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra erfaring."

God dekning, utmerket kundeservice og gode priser!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God og rask service"

Data som fungerer ikke . Prøvde i både mobil og miniruter.

Svar fra Release
19.05.2022 14:57
Hei, Frank! Her er det nok en liten feil, ta kontakt med oss på [email protected] så hjelper vi deg med dette! Tusen takk for tilbakemeldingen! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Christopher
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Perfekt for de som vil bytte fra Telenor sine dyre abonnement"

Jeg er kjempefornøyd så langt. Kun vært kunde i 2 måneder, men så langt veldig godt fornøyd. Byttet på grunn av Telenor sine abonnement ble for dyrt. Kunne ikke godta å betale så mye for samme produkt. Eneste jeg kan oppfordre til forbedring er raskere App.

Svar fra Release
19.05.2022 14:58
Hei, Christopher! Tusen takk for flott tilbakemelding! Vi tar med oss feedback om app og ser hva vi kan løse! Ønsker deg en super dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"De er hjelpsomme ."

De tar tak i problemet ,så løser det seg .Uansett når vi kommer er de hyggelige .

Svar fra Release
19.05.2022 14:59
Hei, Kaja! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ønsker deg en fortsatt god dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fint mobil"

Fint mobil dekning. Har full dekning. Så si over allt.

Svar fra Release
19.05.2022 14:59
Hei, Egil T! Tusen takk for super tilbakemelding! Ønsker deg en super dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice!"

Release er fremtidens tilbyder med fokus på gjenbruk og bærekraft. Det å bytte til Release var superenkelt, og hele prosessen ble gjennomført profesjonelt og smertefritt. Jeg har også fått markedets rimeligste 15 GB abonnement, med Norges beste og raskeste nett. Kundeservice er superhyggelige, med full kontroll på det de snakker om. Superfornøyd!

Svar fra Release
19.05.2022 15:04
Hei, Pål! Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Det varmer de grønne Release-hjertene våre å se at du er så fornøyd med oss og kundeservicen vår! Ønsker deg en fantastisk dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra"

Ingen problemer så langt. Det bare fungerer. Dekning er som Telenor. Ikke opplevd noe negativt med dekning eller hastighet

Svar fra Release
19.05.2022 15:03
Hei, Øyvind! Så flott å se at du er fornøyd med oss! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ønsker deg en fortsatt god dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Helt ok"

Fikk oppgitt en tid for bytte av simkort muntlig og en annen skriftlig. Den muntlige stemte visst, da jeg plutselig var uten signaler. Etter selve bytte har der vært greit.

Svar fra Release
19.05.2022 15:02
Hei, Kari! Når man endrer overføringsdato så er det dessverre slik at vi ikke får endret den skriftlige beskjeden. Men vi skal se om vi finner en løsning på dette i fremtiden.! Ønsker deg en super dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Treg trafikk"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt går tregere etter jeg byttet leverandør, har nyeste Iphone og aldri hatt dette problemet tidligere.

Svar fra Release
19.05.2022 15:01
Hei, Kim! Slik skal det naturligvis ikke være! Ta kontakt med oss på [email protected] Så skal vi se om vi finner en løsning sammen! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Ørjan D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Tusen takk!!"

Ble ringt opp av en utrolig dyktig og profesjonell salgskonsulent som representerte Release. Jeg har tidligere vært litt skeptisk til salg over telefon, men han jeg snakket med holdt alt han lovet og jeg er strålende fornøyd. Takk for hjelpen! :) Mvh Ørjan

Svar fra Release
19.05.2022 09:21
Hei, Ørjan D! Flott å se at du er fornøyd med oss og selgerne våre! Tusen takk for super tilbakemelding! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raskt svar fra kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ville ha YS rabatten og øke datamengden, noe som løste seg på 5min.👍

Svar fra Release
04.05.2022 09:02
Hei, Michael! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår. Tusen takk for flott tilbakemelding! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Aasesofie J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Jeg er nøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Synes dere er meget bra og sa at det var ett nr som jegburde blokkere.Tusen takk

Svar fra Release
03.05.2022 08:56
Hei, Aasesofie J! Så flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservice vår! Tusen takk for tilbakemeldingen. Ønsker deg en fortsatt god dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Hildegunn
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært god service!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har nettopp byttet til Release. I påska trengte jeg hjelp for å finne PUK-koden da jeg ikke hadde notert denne da jeg skiftet abonnementet. Selvom det var helligdager og kundesupport var stengt, fikk jeg allikevel svar på mail - tusen takk :-)

Svar fra Release
02.05.2022 09:05
Hei, Hildegunn! Tusen takk for flott tilbakemelding! Flott å se at vi kunne overgå forventingene dine til oss! Ønsker deg en super dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Mottok aldri Sim-kort!"
4 syns denne omtalen er nyttig

2 ganger forsøkte jeg å få SIM-kort sendt i posten, det kom aldri frem. De sendte fakturaer i den perioden og jeg har ringt for å få orden på dette. Nå har de sagt opp avtalen hos min andre leverandør og jeg går uten funksjonell telefon. Veldig useriøst!

Svar fra Release
02.05.2022 09:02
Hei, Emilie! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Men vi har sendt sim kort med sporing, og ser at det er utlevert i postkassen 08.04.2022 kl 14:35. Dette ble ikke funnet i postkassen til tross for at sporingen viser det, deretter sendte vi sim til deg hvor vi ga deg beskjed om at du måtte gi beskjed innen 27.04.2022 dersom det ikke kom frem. Vi har ikke hørt noe fra deg, og dermed ble du overført til oss 28.04.2022 kl 11:00 som avtalt. Ta kontakt med oss på [email protected] så løser vi opp i dette sammen! Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Når du trenge puk koden."

Hei denne koden kunne gjerne vært tilgjengelig på min side, det er den hos noen andre tilbydere.

Svar fra Release
29.04.2022 14:23
Hei, Knut! Tusen takk for tilbakemelding! Pin og Puk er alltid tilgjengelig på minside.release.no. Om det skulle være problemer rundt dette, ta kontakt med oss på [email protected] så viser vi deg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Meget vel fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gjennomgående vel tilfreds. En god del data til lav pris.

Svar fra Release
27.04.2022 14:35
Hei, Terje S! Tusen takk for super tilbakemelding! Ønsker deg en fortsatt god dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"God erfaring"
1 syns denne omtalen er nyttig

God erfaring generelt, men oppfatter at 15 GB økte fra 250 kr til 300.. uten at jeg ble klar overr det da jeg valgte de. Sliter også noen ganger med telenor Dekningen, en da jeg var hos telia.

Svar fra Release
27.04.2022 14:27
Hei, Lund! Tusen takk for tilbakemeldingen. Prisene våre har ikke økt, så her er det nok en ekstra kostnad som f.eks kjøp av innholdstjenester eller lignende. Ta gjerne kontakt med kundeservicen vår på [email protected] så ser vi på dette for deg. Når det gjelder dekningen så er det slik at enkelte steder kan ha bedre dekning med Telenor enn Telia og vise versa! Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Fjellmora
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkel å forholde seg til"
2 syns denne omtalen er nyttig

Enkel overgang til nytt selskap. God oversikt ved bruk av app. Har hatt super bra dekning fra Moss ned til Käringön i båt. Vel og merke, utaskjærs og langt ute i havet så er det vhf som gjelder.

Svar fra Release
26.04.2022 09:04
Hei, Fjellmora! Så flott å se at du er fornøyd med overgangen til oss og dekningen:) Tusen takk for flott tilbakemelding! Ha en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Problemfri overgang"
1 syns denne omtalen er nyttig

God informasjon ved overgang. Nytting og fin oversikt i app.

Svar fra Release
26.04.2022 09:05
Hei, Po! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ønsker deg en god dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alt topp!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært veldig fornøyd helt fra begynnelsen. De krevde ikke betaling for 2 måneder i starten, sånn som telia eller Telenor. Ringte en gang for å avklare betaling og da fikk jeg nesten umiddelbart svart. Det eneste som er litt dårlig er mobilappen som har regionsperre, så man får ikke installere den hvis man bruker utenlandsk Play-butikk og ikke vil bytte land i den.

Svar fra Release
26.04.2022 09:06
Hei, Kamil! Tusen takk for flott tilbakemelding! Vi skal se om vi får løst dette med regionsperren på appen! Ønsker deg en super dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR