Meny

Release omtaler og erfaringer

4,2/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
4
av 38 innen
mobilselskap
86%
anbefaler
Release
Filtrer omtaler
118
33
9
12
9
Sorter omtaler etter
Viser av 181 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Release?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Veldig godt fornøyd."
2 syns denne omtalen er nyttig

Har kun handler brukte telefoner foreløpig. Men samtlige telefoner har overgått forventningene mtp utseende og batteri. I tillegg veldig god service via kundesenter👍

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Ikke som avtalt og innbilt"
6 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte abb der det ble annonsert med dobbel data første mnd, det har jeg ikke sett noe til, gammeldags system med ekstra kostnader her og der. Styr unna.

Halvor V
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Betydelig dårligere dekning"
6 syns denne omtalen er nyttig

Har fått betydelig dårligere dekning etter at jeg byttet fra ICE til Release. Spesielt ved bilkjøring som gir hyppig forflytning mellom basestasjoner. Holder på å gi opp Release.

Christian F. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gjenopretting av iPhone"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kom til butikken i Sandefjord etter at telebutikken på Hvaltorvet ikke klarte å restarte min iPhone. Tre kjappe tastetrykk viste at det var liv i telefonen og teknikker ble satt på saken. Raskt og effektivt ekspedert. Svært hyggelig kundeservice. Fra svært kompetente fagfolk bak disken. Gleden var stor da telefonen kunne tas i bruk etter besøket hos Release. Eneste som kunne vært bedre måtte være at jeg gjerne skulle fått opplyst prisene før arbeidet startet.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra kundeservice, men litt kronglete å bytte"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestemte meg for å bytte til Release da jeg fikk bedriftstelefon. Det er enkelt å få bestilt, men hadde noen problemer da jeg skulle få SIM kortet sendt til kontoret. Jeg måtte personlig plukke det opp, fordi den ikke kom i posten. Et annet problem jeg hadde var da jeg skulle få lastet ned en faktura og greide ikke å logge inn på Min Bedrift. Jeg endret passord og prøvde flere ganger å få det fikset, men det fungerte ikke. Jeg fikk til slutt tilgang etter en uke. Gjennom hele prosessen har kundeservice vært veldig hyggelige å flinke til å svare raskt tilbake og informere meg om hva som ble gjort for å fikse problemet, enten om det var over telefon eller via mail. Litt synd at det ikke er kundeservice tilgjengelige over helgen. Litt irritert over små feil, men overalt er jeg veldig fornøyd

Svar fra Release
20.10.2021 14:46
Hei, Max! Og tusen takk for fin og konstruktiv tilbakemelding. Vi begynte å sende SIM-kortene med sporing for ca 1 uke siden, slik at man unngår slike feil som dette. Når det gjelder Min Bedrift så jobber vi også med en ny løsning her som gjør det litt enklere å opprette bruker. Ønsker deg en fin høst! Vennlig hilsen alle oss i Release! PS: I helgene er vi tilgjengelige på Facebook Messenger og Epost:) Noe lenger svartid kan det være, men man skal få svar på spørsmål som ikke kan vente til mandagen!
Per A. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra på pris god dekning minus er at det kom faktura før eg hadde fått abonomentet

Svar fra Release
12.10.2021 15:53
Hei, Per A. T! Tusen takk for tilbakemeldingen. Vedrørende faktura så kan man være så uheldig ved månedsskiftet at man får faktura før man blir aktiv. Men du betaler uansett ikke for noe før du blir aktiv kunde! Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Får ikke slått av spam-mailene. Ut over det fungerer det greit ."
4 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha hatt abonnementet to-tre uker er det litt tidlig å gi dere en «rating» for telefonen funker, men jeg prøver å «unsubscrib’e» meg fra meldingene deres, men til ingen nytte. Så akkurat nå er det dårlig rating. Har sendt melding til kundeservice, så får vi se om de kan hjelpe til med en positiv opplevelse. Jeg har hittil vært fornøyd med strøm fra Ustekveikja, og valgte Release ut fra de samme kundeopplevde kriteriene, og dersom Release vil ha meg som kunde etter nyttår, så sender dere KUN meldinger til meg som har med teknisk funksjonalitet på mitt mobilabonnement å gjøre! Det er håpløst å selge seg inn med 20 år gamle floskler til en tidligere fornøyd kunde. Behandle oss seriøst!

Svar fra Release
12.10.2021 15:53
Hei, Ingar H! Dessverre har vi hatt en feil med unsubscribe knappen. Men dette skal være løst nå, og vi skal ha meldt av alle som har meldt seg av nå. Så håper vi selvfølgelig at du fortsetter som fornøyd kunde fremover. Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"For meg, mye for pengene."

Fikk det jeg så etter. Et produkt som passet meg..., et produkt der alt var problemfritt.

Svar fra Release
12.10.2021 15:53
Hei, Jarand! Flott å se at du er fornøyd med oss. Ha en fin dag videre Vennlig hilsen alle oss i Release
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra kundeservice, god dekning og prisgunstig!"

Foreløpig veldig fornøyd. God oppfølging i forbindelse med bytte hit. Skulle gjerne hatt mulighet selv til å flytte data mellom familiemedlemmene. Ellers topp! Mvh Bjørn

Svar fra Release
12.10.2021 15:53
Hei, Bjørn! Takk for fin tilbakemelding, og flott å se at dere er fornøyde med oss. Vi skal vurdere og se om det er mulig med datadeling i fremtiden. Ønsker deg en fin dag Vennlig hilsen alle oss i Release
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service."

Hjelpsomme. Alltid blid. Jeg startet abbonnementet den 1. I mnd. Dermed måtte jeg betale for påbegynt måned hele neste måned. De burde foreslått 1 dag før for å unngå bobbel telefonregning 1.mnd. Ellers har alt vært velfig bra og jeg hsr fått god hjelp.

Svar fra Release
12.10.2021 15:53
Hei, Klara! Tusen takk for flott tilbakemelding! Dessverre så har vi ingen oversikt over hvilken faktureringsperiode man har hos gammel operatør før du kommer til oss. Men jeg er enig med deg at man kunne unngått det ved å foreslå dette på en bedre måte. Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Toppers."

Eit selskap som handler raskt og har fornuftig priser. Hadde tidligere Talkmore, og har no akkurat det samme med Release til kr 100,- billigere pr. mnd. Løp å kjøp.

Svar fra Release
12.10.2021 15:53
Hei, Bjørn! Tusen takk for tilbakemeldingen! Så flott å se at du er fornøyd med oss og hurtigheten vår ;) Ønsker deg en flott dag! Vennlig hilsen alle oss i Release
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Strålende"

Alt gikk så bra med overføring og oppfølging før og etter 👍

Svar fra Release
12.10.2021 15:53
Hei, Lpj! Tusen takk for tilbakemeldingen! Ønsker deg en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release
Joakim K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig mobilselskap"

Rimelig og enkelt mobilselskap. Konkurransedyktig på pris.

Svar fra Release
12.10.2021 15:52
Hei, Joakim K! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ha en fin dag. Vennlig hilsen alle oss i Release
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Som forventet 🤓"

App kunne vært bedre, lite fornuft å finne der. 🙁

Svar fra Release
12.10.2021 15:52
Hei, Oleg! Takk for tilbakemeldingen. Send og gjerne noen ord om hva du ønsker å forbedre med appen til [email protected] Så ser vi om det er noe vi kan gjøre for å få deg enda mer fornøyd. Vennlig hilsen alle oss i Release
Stokkmo P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Ingen grunn til å ikke velge lav pris"

Skiftet til Release gikk helt smertefritt for begge våre numre. Raskt, enkelt og rimeligere enn tidligere leverandør, og det ser også ut til at kvaliteten iallfall ikke er dårligere - snarere bedre:) Superfornøyd med å ha valgt Release så langt.

Svar fra Release
12.10.2021 15:52
Hei, Stokkmo P! Så fint å se at byttet gikk smertefritt og at du er fornøyd med oss. Vi er også superfornøyd med å ha fått dere som kunder! Ha en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra 😁"

Byttet mobilabonnementet da dem jeg hadde skulle legges ned og søkte på nettet og fant dem her. Hadde bra omdømme 🙂

Svar fra Release
12.10.2021 15:52
Hei, Morten! Tusen takk for flott tilbakemelding, og godt å se at vi hadde godt nok omdømme til at du valgte oss. Ha en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og billig"

Er det noe jeg lurer på, så er det bare en tlf til kundeservice og alt er ok..🙂

Svar fra Release
12.10.2021 15:52
Hei, Ole K! Så flott å se at du er fornøyd med abonnementet og kundeservicen vår. Og takk for flott tilbakemelding! Vennlig hilsen alle oss i Release
Jekaterina B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra miljøvennlige tjenester for bra pris"

Raskt levering og kundeservice. Veldig fornøyd med alt.

Svar fra Release
12.10.2021 15:52
Hei, Jekaterina! Tusen takk for flott tilbakemelding. Ønsker deg en fin dag, vennlig hilsen alle oss i Release
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Rimelig fornøyd"

Funker greit, bortsett fra vanskelig innlogging. De mener jeg ikke er kunde selv om jeg er registrert.

Svar fra Release
12.10.2021 15:52
Hei, Leif! Takk for tilbakemeldingen, ta gjerne kontakt med oss på [email protected] Så løser vi nok eventuelle innloggingsproblemer. Vennlig hilsen alle oss i Release
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fornøyd"

Ikke noe og utsette på. Leverer det dem lover, veldig raskt svar på kundeservice.

Svar fra Release
12.10.2021 15:52
Hei, Simen! Tusen takk for flott tilbakemelding Ha en fin dag Vennlig hilsen alle oss i Release!
Samuel A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra pris, førsteklasses kundeservice"

Bruker mye data og trenger tvilling-SIM, og valgte 30GB/mnd fra Release pga laveste pris da jeg byttet leverandør (sep 21). Tvilling-SIM måtte aktiveres før det kunne brukes, men Release kundeservice fikset dette kjapt og helt uten panfløytemusikk. Har bare vært kunde en måned, men er storfornøyd så langt.

Svar fra Release
12.10.2021 15:52
Hei, Samuel A! Tusen takk for flott tilbakemelding, utrolig gøy å se at du er fornøyd med oss. Ha en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Ann C. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Anbefales ikke"
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte 4 abonnement i midten av september, hvor overføringen skulle skje 30 september. 28 september hadde vi enda ikke fått sim-kort, og jeg tok kontakt med kundeservice. Der fikk jeg beskjed om at de ikke hadde sendt sim-kort, men at de skulle gjøre det, og ny overføring var da 7 oktober. 6 oktober var enda ikke sim-kort kommet, og jeg tok kontakt igjen med kundeservice. De mente det var "rotet" bort i posten denne gangen, men de skulle sende på nytt. Etter å ha ventet i 1,5 mnd, så orket jeg ikke mer og ba dem kansellere hele bestilling. Virker som det er mye rot hos Release, så da kan jeg bare forestille meg hvordan det ville vært å være kunde hos dette selskapet. Da betaler jeg heller litt mer og går til noen andre som har sakene sine i orden.

Svar fra Release
07.10.2021 11:06
Hei, Ann C. J! Takk for tilbakemeldingen din! Dette var beklagelig å se og slik skal det naturligvis ikke være. Men siden jeg kjenner denne saken så kan jeg oppklare litt slik det ble gjort for deg ved kontakt igår den 06.10.2021. Vi sendte SIM-kort til folkeregistrert bostedsadresse den 08.09.2021, og har ei heller fått disse i retur per idag. Når du kontaktet oss den 28.09 så sendte jeg nye SIM-kort personlig til samme adresse som du bekreftet. Disse var i heller mottatt igår, og jeg beklager at disse ikke var kommet frem. Hva som har skjedd i postgangen skal vi selvfølgelig undersøke her, slik at dette ikke skal kunne gjenta seg. Når du kontaktet oss igår, så fikk du tilbud om at vi kunne sende SIM-kortene med sporing og ekspress-sending for å løse dette. Men jeg har forståelse for at du ikke ønsket dette. For å oppsummere det hele så er det veldig beklagelig at du ikke har mottatt SIM-kortene og at posten har klart å rote bort disse. Og skulle vi gjort noe annerledes så kunne vi sendt SIM-kortene med sporing når du ikke hadde mottatt SIM-kortene første gang. Vi håper uansett at du vil vurdere å bli kunde hos oss en annen gang. Og da skal jeg personlig sørge for at SIM-kortene kommer frem:) Vennlig hilsen alle oss i Release
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Fantastisk kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til Release gikk knirkefritt og jeg sparte mye ved å bytte fra konkurrent. Kundeservice er virkelig noe Release har kontroll på! Vært i kontakt med kundeservice 2 ganger og svartiden er upåklagelig, samt at de ansatte er svært hyggelige og folkelige. Andre kundeservicer har virkelig noe å lære av disse!

Svar fra Release
23.09.2021 14:47
Hei, Sigurd! Tusen takk for fantastisk tilbakemelding, og det er ikke umulig at kundeservice får en liten kakebit for denne idag ;) Ønsker deg en flott høst! Vennlig hilsen alle oss i Release
Ingeborg
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra - super kundeservice!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Telenor til Release gikk knirkefritt. Abonnementet fungerer perfekt. Kundeservice svarte superraskt på eposthenvendelse og ga god bistand ved justering av abonnement.

Svar fra Release
23.09.2021 14:47
Hei, Ingeborg! Tusen takk for flott tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en flott høst! Vennlig hilsen alle oss i Release
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket kundeservice"
5 syns denne omtalen er nyttig

Veldig bra kundeservice, får svar med engang hvis det er noe jeg lurer på og prisen er uslåelig.

Svar fra Release
21.09.2021 14:48
Hei, Sander! For en super tilbakemelding fra en fornøyd kunde:) Ønsker deg en fin høst! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR