Alltid nett, god nettkapasitet! Håper det fortsetter på samme måte!
Svært fornøyd med abonnementet mitt. Har 5G de fleste steder. Billig og god kundeservice!

Rimelig abonnement, rask og riktig kundeservice og god dekning (Telenor).
Jeg bor i Kenya for det meste, og Release funger bra her, som hjemme
God dekning og mye klarere tale enn ved mitt forrige abonnement.
God dekning, utmerket kundeservice og gode priser!
Data som fungerer ikke . Prøvde i både mobil og miniruter.

Jeg er kjempefornøyd så langt. Kun vært kunde i 2 måneder, men så langt veldig godt fornøyd. Byttet på grunn av Telenor sine abonnement ble for dyrt. Kunne ikke godta å betale så mye for samme produkt. Eneste jeg kan oppfordre til forbedring er raskere App.

De tar tak i problemet ,så løser det seg .Uansett når vi kommer er de hyggelige .

Fint mobil dekning. Har full dekning. Så si over allt.

Release er fremtidens tilbyder med fokus på gjenbruk og bærekraft. Det å bytte til Release var superenkelt, og hele prosessen ble gjennomført profesjonelt og smertefritt. Jeg har også fått markedets rimeligste 15 GB abonnement, med Norges beste og raskeste nett. Kundeservice er superhyggelige, med full kontroll på det de snakker om. Superfornøyd!

Ingen problemer så langt. Det bare fungerer. Dekning er som Telenor. Ikke opplevd noe negativt med dekning eller hastighet

Fikk oppgitt en tid for bytte av simkort muntlig og en annen skriftlig. Den muntlige stemte visst, da jeg plutselig var uten signaler. Etter selve bytte har der vært greit.

Alt går tregere etter jeg byttet leverandør, har nyeste Iphone og aldri hatt dette problemet tidligere.

Ble ringt opp av en utrolig dyktig og profesjonell salgskonsulent som representerte Release. Jeg har tidligere vært litt skeptisk til salg over telefon, men han jeg snakket med holdt alt han lovet og jeg er strålende fornøyd. Takk for hjelpen! :) Mvh Ørjan

Ville ha YS rabatten og øke datamengden, noe som løste seg på 5min.👍

Synes dere er meget bra og sa at det var ett nr som jegburde blokkere.Tusen takk

Jeg har nettopp byttet til Release. I påska trengte jeg hjelp for å finne PUK-koden da jeg ikke hadde notert denne da jeg skiftet abonnementet. Selvom det var helligdager og kundesupport var stengt, fikk jeg allikevel svar på mail - tusen takk :-)

2 ganger forsøkte jeg å få SIM-kort sendt i posten, det kom aldri frem. De sendte fakturaer i den perioden og jeg har ringt for å få orden på dette. Nå har de sagt opp avtalen hos min andre leverandør og jeg går uten funksjonell telefon. Veldig useriøst!

Hei denne koden kunne gjerne vært tilgjengelig på min side, det er den hos noen andre tilbydere.

Gjennomgående vel tilfreds. En god del data til lav pris.

God erfaring generelt, men oppfatter at 15 GB økte fra 250 kr til 300.. uten at jeg ble klar overr det da jeg valgte de. Sliter også noen ganger med telenor Dekningen, en da jeg var hos telia.

Enkel overgang til nytt selskap. God oversikt ved bruk av app. Har hatt super bra dekning fra Moss ned til Käringön i båt. Vel og merke, utaskjærs og langt ute i havet så er det vhf som gjelder.

God informasjon ved overgang. Nytting og fin oversikt i app.

Har vært veldig fornøyd helt fra begynnelsen. De krevde ikke betaling for 2 måneder i starten, sånn som telia eller Telenor. Ringte en gang for å avklare betaling og da fikk jeg nesten umiddelbart svart. Det eneste som er litt dårlig er mobilappen som har regionsperre, så man får ikke installere den hvis man bruker utenlandsk Play-butikk og ikke vil bytte land i den.
