Meny

Release omtaler og erfaringer

4,3/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Utmerket
Verdi for pengene
Bra
4
av 26 innen
mobilselskap
87%
anbefaler
Release
Filtrer omtaler
296
58
22
23
19
Sorter omtaler etter
Viser av 418 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Release?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Release er ikke bra"
4 syns denne omtalen er nyttig

Noe av det verste jeg har kommet bort i noen gang hold dere unna!!! De er bare helt dårlig med dekning, kundeservice alt ig faktura

Svar fra Release
02.09.2022 09:28
Hei, Åse! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss og kundeservicen vår. Og vi skulle gjerne likt å vite grunnlaget for at du er misfornøyd, send gjerne en mail til [email protected] så skal vi se på saken din. Vennlig hilsen alle oss i Release
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"perfekt"
2 syns denne omtalen er nyttig

Release + Ustekveikja er sant, 1gigga, billig, 119,- mnd

Svar fra Release
01.09.2022 13:46
Hei, Arild! Tusen takk for fin omtale! Vi i Release ønsker deg en super dag!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Høyt bruddgebyr og ufin kundeservice"
7 syns denne omtalen er nyttig

Fikk binding etter telefonsalg. Hadde release i 2 mnd. Nettsiden var veldig dårlig, appen var enda dårligere som er hoved grunnen til at jeg bytter. Kundeservice er frekk når jeg ønsker å bytte og jeg klager på skyhøyt bruddgebyr som ikke står i samsvar med rabatten jeg har fått hos de. At de har bruddgebyr har jeg forståelse for, men at jeg skal betale rabatt x 110 for å melde meg ut mener jeg er urimelig. Ett useriøst firma som nok ikke er til å stole på. Heldigvis kan jeg nå bytte tilbake til ett annet selskap uten stort tap. Takk og farvel. Har sendt klage til forbrukertilsynet og. Håper andre som opplever liknende gjør det og. Slik at det kanskje blir slutt på denne praksisen.

Svar fra Release
24.08.2022 16:00
Hei, David! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss og kundeservicen vår. Og det er så absolutt ingen som har hatt noen intensjon om å være frekke i samtalen med deg. Når du snakket med telefonselgeren så sendte de deg også en sms med avtalt pris og 12 mnd bindingstid, noe du også bekreftet per sms. Hos mange andre selskaper så er dette kr 3000,- uansett, noe vi ikke anser som rettferdig for kundene. For at ting skal være så rettferdig som mulig så er bruddgebyret hos oss, gjenværende månedsavgifter av bindingstiden. Du fikk også tilbudet om å flytte tilbake til oss og at vi da krediterte fakturaen som du har fått. Dersom du ikke ønsker dette så må du dessverre betale bruddgebyret. Vi takker uansett for tilbakemeldingen! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Så langt veldig bra"
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget god informasjon. Gjenbruk av gamle mobiler et stort pluss

Svar fra Release
23.08.2022 13:16
Hei, Mete! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ønsker deg en super dag videre! Vennlig hilsen alle oss i Release
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Enkelt og greit!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Akkurat slik jeg ønsker det. Tydelig, presis og ukomplisert leverandør!

Svar fra Release
19.08.2022 15:16
Hei, Espen! Så flott å se at vi kan leve opp til forventningene dine! Vi takker for tilbakemeldingen og ønsker deg en super helg videre! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Gullbrand
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget bra."
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt er bra. Har lett vei for å få hjelp. Har måttet det noen ganger, det har gått greit. Ellers er jeg fornøyd.

Svar fra Release
19.08.2022 15:14
Hei, Gullbrand! Supert å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vår! Vi ønsker deg en super helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Dekning
"Hittil bra."
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt er bra. Har lett vei for å spørre om hjelp. Har måttet det noen ganger og det har gått greit

Svar fra Release
19.08.2022 15:12
Hei, Annie! Supert å se at du har fått god og rask hjelp fra kundeservicen vår! Vi takker for tilbakemeldingen og ønsker deg en god helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Telefonen virker helt toppp"

Helt greit. Gikk helt finte å bytte oppratør. Fakturaen kommer å blir betalt å da er det iorden

Svar fra Release
19.08.2022 15:12
Hei, Eirik! Tusen takk for tilbakemeldingen! Ønsker deg en kjempefin helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Anne K. P
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Formnøyd"

Jeg er bare fornøyd ..og har ingen ting å klage på At jeg kan gå i butikk og ikke sitte i vente kø i tlf til kunde service er et stort pluss

Svar fra Release
19.08.2022 15:11
Hei, Anne K.P! Supert å se at du er fornøyd med oss. Og skulle du ha behov for å ringe oss, så kan vi love at svartiden skal være veldig kort! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Meget fornøyd med Release som mobilleverandør !"

Skiftet leverandør grunnet pris og kundebehandling hos min forje leverandør. Har hatt Release i 1 måned å er meget godt fornøyd. Kan anbefale dette selskapet på det sterkeste ! God dekning. Gode priser! God kundebehandling å ikke minst God fart på nettet !!

Svar fra Release
19.08.2022 15:10
Hei, Helge G! Tusen takk for super tilbakemelding! At du er fornøyd med oss syntes vi er kjempefint! Ønsker deg en super helg! Hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Positiv opplevelse"

Jeg har ikke hatt release så lenge men har opplevd at release er pålitelig og leverer etter avtale . Foreløpig virker alt slik det skal, så jeg har ikke pr nå noen ønsker om forbedring.

Svar fra Release
19.08.2022 15:09
Hei, Åse S! Tusen takk for flott tilbakemelding! Ønsker deg en god helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Litt vanskelig å orientere seg i app."
1 syns denne omtalen er nyttig

Appendiks er ok vanskelig å finne frem og få utført betaling av regning.

Svar fra Release
19.08.2022 15:09
Hei, Tor E! Takk for tilbakemeldingen! Vi har ingen løsning for å betale regningen i appen per idag. Men den kommer som E-faktura i nettbanken din:) Ha en super helg! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

De driver med skyhøye bruddgebyr som de ikke informere om ved salg, elendig kundeservice.

Svar fra Release
19.08.2022 10:43
Hei, Håkon! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss! I samtale med telefonselger ble du informert om bindingstiden mot en god rabatt på abonnementet ditt i 12 mnd. Du aksepterte også dette per SMS, men valgte allikevel og portere ut før avtaletiden var utløpt. I tillegg fikk du tilbud om å slippe bruddgebyret mot å portere tilbake til oss i Release, noe du valgte å ikke gjøre. Så vi mener at her har vi gjort det vi kan for å forsøke å gjøre deg fornøyd innenfor rimelighetens grenser! Og da er det dessverre lite vi kan gjøre videre med denne saken. Uansett ønsker vi deg en super dag videre! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Frank P. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"oppbrukt data"
1 syns denne omtalen er nyttig

Helt grei dekning og god kundeservice . Bakdel er når data pakka er brukt opp kan du knapt lese avisa. Ikke filmsnapper osv. Da er en tvungen til å kjøpe tilleggspakke. Ikke kan en kjøre radio heller da det er for lite data igjen.

Svar fra Release
19.08.2022 10:46
Hei Frank P.H! Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er korrekt at hastigheten reduseres til 40kbps ved oppbrukt data. Noe vi også informerer om på nettsidene våre. Om du bruker mer data enn du har bestilt, så kan du eventuelt endre abonnement på minside.release.no. Ønsker deg en super dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Utrolig sleipt"
9 syns denne omtalen er nyttig

Ingen som opplyser om det, men det er 12 mnd bindingstid. Fått en syk regning på 4500 kr. For å bytte vekk, dette var innen 14 dager som er en reel angrefrist. Utrolig sleipt. Føler meg lurt og bedratt

Svar fra Release
20.07.2022 09:28
Hei, Jonas K! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med Release og telefonselgerne våre. Kjøper man et abonnement på nettet så er det INGEN bindingstid, men som de fleste andre selskaper så har vi telefonselgere som tilbyr gode rabatter mot bindingstid. Alle telefonsalg tas det opptak av for din sikkerhet og etter å ha lyttet igjennom opptaket, samt sett SMS som du har bekreftet med et JA. Så er du godt informert om bindingstid i 12 mnd mot en god rabatt på abonnementet ditt. Du flyttet inn til Release den 04.05.2022 og valgte å portere ut til et annet selskap den 31.05.2022. Altså 27 dager etter at du flyttet inn til Release! Det vil si at dette er 13 dager over lovfestet angrerett. Dersom du velger å flytte inn igjen til Release så skal vi selvfølgelig kreditere fakturaen! Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] så løser vi dette sammen:) Vennlig hilsen alle oss i Release.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Stabilt og raskt nett med stor datapakke"
3 syns denne omtalen er nyttig

Release leverer et godt og stabilt nett med en lav pris per megabyte av data sammenlignet med andre selskaper. En stor fordel for slike som meg som bor i distriktsnorge er det en stor fordel at de opererer med Telenor-dekning. Telenor har etter min erfaring mer stabilt 4G-nett, og bedre hastigheter enn det Telia har, i tillegg til at dekningen i seg selv er bedre. Du vil derfor få best mulig dekning til lavest mulig pris, og med høyest stabilitet. Det eneste jeg kan si som kunne ha vært bedre er at de legger inn en mulighet til å ha en personlig oversikt over hvor mye data du har brukt så langt i inneværende måned – enn så lenge må du ta kontakt med kundestøtte for å få tak i denne informasjonen.

Svar fra Release
12.07.2022 10:58
Hei, Tom! Tusen takk for fin tilbakemelding. Flott å se at du er fornøyd med oss og tjenesten vi leverer. VI jobber med å få til en god løsning for de kundene som har mobilt bredbånd og håper den er på plass snart! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Grusomt opplevelse"
7 syns denne omtalen er nyttig

Dårligste kundebehandling ever! Mye spam prat og svindel. Bile bare få fra meg mitt fødsels nr. for å bli kunde deres. Selv om jeg sa at jeg er ikke i stand å bestemme da. Bare stol på meg! -sa hun. Det er svindel for å utnytte minsker som er litt usikre og de lar ikke å sjekke ting på egen hånd. Grusomt minske som til slutt la på. Dette er slett ikke ønskelig kundebehandling. Meget frekk og dårlig behandling av en som vil sele noe til meg!

Svar fra Release
12.07.2022 10:56
Hei, Iwona! Dette var beklagelig å se, og slik skal det naturligvis ikke være. Enhver kontakt med selgerne som ringer, skal være en god opplevelse. Og vi har derfor tatt dette opp med teamlederen deres som vil gjennomgå dette for å lage bedre rutiner. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan finne tilbake til samtalen også. Ønsker deg en super sommer videre. Vennlig hilsen alle oss i Release
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"NY RELEASE KUNDE"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har nettopp begynt å bruke Release. Så har ikke då langt erfaring med den. Så lsngt er jeg fornøyf.

Svar fra Release
04.07.2022 21:25
Hei, Aruna M! Tusen takk for tilbakemeldingen! Alle vi i Release ønsker deg en god sommer!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig dekning og mobilnett"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sliter mye når jeg bruker mobildata. Havner ofte over på "E" nett. Tar 10min før jeg kommer inn på nettet. Telenor nettet er jeg ikke fornøyd med, hadde vært 5/5 om release fikk telia nett ! Hyggelig kundeservice og hyggelige pris!!

Svar fra Release
04.07.2022 21:26
Hei, De! Slik skal det naturligvis ikke være, ta kontakt med oss på [email protected] så ser vi på dekningskartet sammen. Tusen takk for tilbakemeldingen! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Inger L. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Nettopp blitt kunde"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har nettopp blitt kunde så litt for tidlig med omtalen

Svar fra Release
04.07.2022 21:26
Hei, Inger L.L! Vi takker uansett for tilbakemeldingen! Hilsen alle oss i Release!
Son L. N
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Oversiktlig Release app"
1 syns denne omtalen er nyttig

Oversiktlig og alt jeg trenger å vite på appen. 👍

Svar fra Release
04.07.2022 21:27
Hei, Son L. N! Flott å se at du er fornøyd med appen! Ønsker deg en god sommer, hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God pris spesielt tvilling"
1 syns denne omtalen er nyttig

God pris, grei dekning tvilling abonnement har en grei pris isforhold til Telenor

Svar fra Release
04.07.2022 21:28
Hei, Pål! Tusen takk for flott tilbakemelding! Hilsen alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Bra dekning"
1 syns denne omtalen er nyttig

Like god dekning som Telenor. Fikk oppgradert hastighet til en lavere pris en mitt gjeldende abonnement med kampanjepris.

Svar fra Release
04.07.2022 21:28
Hei, Adrian! Så supert å se at du er fornøyd med oss! God sommer fra alle oss i Release!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Så langt veldig bra."
1 syns denne omtalen er nyttig

Kjapt, greit og ryddig. Hyggelig betjening og hjelpsomme.

Svar fra Release
04.07.2022 21:29
Hei, Thor H! Tusen takk for fin tilbakemelding! Hilsen alle oss i Release!
Reidun N
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra 😊"
1 syns denne omtalen er nyttig

Så langt er jeg veldig fornøyd. Fikk et tilbud gjennom min fagorganisasjon som jeg benyttet meg av. Alt har så langt fungert utmerket.

Svar fra Release
04.07.2022 21:30
Hei, Reidun N! Så flott å se at du har benyttet deg av det gode tilbydet YS har:) Tusen takk for fin tilbakemelding! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR