Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert april 2024
Release
4.3
481 verifiserte omtaler
Slutt for Release
Release har lagt ned sine abonnements tjenester, slik at det er ikke lenger mulighet til å bestille abonnement hos Release. Mobilkundene har blitt overdratt til Ice. Les omtaler om Ice.

Release omtaler og erfaringer

Ingen trend

Release har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

4.3
Bra
481 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Release trenger minimum 10 omtaler.
86%
Utmerket
86% anbefaler Release
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 481 omtaler om Release

FILTRER OMTALER
333
71
25
25
27
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Release
Release har 481 verifiserte omtaler på Bytt.no

Fornøyd

Omtale av  Simen E

Ikke noe og utsette på. Leverer det dem lover, veldig raskt svar på kundeservice.

Svar fra Release
12.10.2021 15:52

Hei, Simen! Tusen takk for flott tilbakemelding Ha en fin dag Vennlig hilsen alle oss i Release!

Nyttig (0)

Bra pris, førsteklasses kundeservice

Omtale av  Samuel A

Bruker mye data og trenger tvilling-SIM, og valgte 30GB/mnd fra Release pga laveste pris da jeg byttet leverandør (sep 21). Tvilling-SIM måtte aktiveres før det kunne brukes, men Release kundeservice fikset dette kjapt og helt uten panfløytemusikk. Har bare vært kunde en måned, men er storfornøyd så langt.

Svar fra Release
12.10.2021 15:52

Hei, Samuel A! Tusen takk for flott tilbakemelding, utrolig gøy å se at du er fornøyd med oss. Ha en fin dag! Vennlig hilsen alle oss i Release!

Nyttig (0)

Anbefales ikke

Omtale av  Ann C. J

Jeg bestilte 4 abonnement i midten av september, hvor overføringen skulle skje 30 september. 28 september hadde vi enda ikke fått sim-kort, og jeg tok kontakt med kundeservice. Der fikk jeg beskjed om at de ikke hadde sendt sim-kort, men at de skulle gjøre det, og ny overføring var da 7 oktober. 6 oktober var enda ikke sim-kort kommet, og jeg tok kontakt igjen med kundeservice. De mente det var "rotet" bort i posten denne gangen, men de skulle sende på nytt. Etter å ha ventet i 1,5 mnd, så orket jeg ikke mer og ba dem kansellere hele bestilling. Virker som det er mye rot hos Release, så da kan jeg bare forestille meg hvordan det ville vært å være kunde hos dette selskapet. Da betaler jeg heller litt mer og går til noen andre som har sakene sine i orden.

Svar fra Release
07.10.2021 11:06

Hei, Ann C. J! Takk for tilbakemeldingen din! Dette var beklagelig å se og slik skal det naturligvis ikke være. Men siden jeg kjenner denne saken så kan jeg oppklare litt slik det ble gjort for deg ved kontakt igår den 06.10.2021. Vi sendte SIM-kort til folkeregistrert bostedsadresse den 08.09.2021, og har ei heller fått disse i retur per idag. Når du kontaktet oss den 28.09 så sendte jeg nye SIM-kort personlig til samme adresse som du bekreftet. Disse var i heller mottatt igår, og jeg beklager at disse ikke var kommet frem. Hva som har skjedd i postgangen skal vi selvfølgelig undersøke her, slik at dette ikke skal kunne gjenta seg. Når du kontaktet oss igår, så fikk du tilbud om at vi kunne sende SIM-kortene med sporing og ekspress-sending for å løse dette. Men jeg har forståelse for at du ikke ønsket dette. For å oppsummere det hele så er det veldig beklagelig at du ikke har mottatt SIM-kortene og at posten har klart å rote bort disse. Og skulle vi gjort noe annerledes så kunne vi sendt SIM-kortene med sporing når du ikke hadde mottatt SIM-kortene første gang. Vi håper uansett at du vil vurdere å bli kunde hos oss en annen gang. Og da skal jeg personlig sørge for at SIM-kortene kommer frem:) Vennlig hilsen alle oss i Release

Nyttig (7)

Fantastisk kundeservice

Omtale av  Sigurd

Byttet til Release gikk knirkefritt og jeg sparte mye ved å bytte fra konkurrent. Kundeservice er virkelig noe Release har kontroll på! Vært i kontakt med kundeservice 2 ganger og svartiden er upåklagelig, samt at de ansatte er svært hyggelige og folkelige. Andre kundeservicer har virkelig noe å lære av disse!

Svar fra Release
23.09.2021 14:47

Hei, Sigurd! Tusen takk for fantastisk tilbakemelding, og det er ikke umulig at kundeservice får en liten kakebit for denne idag ;) Ønsker deg en flott høst! Vennlig hilsen alle oss i Release

Nyttig (4)

Billig og bra - super kundeservice!

Omtale av  Ingeborg

Byttet fra Telenor til Release gikk knirkefritt. Abonnementet fungerer perfekt. Kundeservice svarte superraskt på eposthenvendelse og ga god bistand ved justering av abonnement.

Svar fra Release
23.09.2021 14:47

Hei, Ingeborg! Tusen takk for flott tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en flott høst! Vennlig hilsen alle oss i Release

Nyttig (4)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Utmerket kundeservice

Omtale av  Sander

Veldig bra kundeservice, får svar med engang hvis det er noe jeg lurer på og prisen er uslåelig.

Svar fra Release
21.09.2021 14:48

Hei, Sander! For en super tilbakemelding fra en fornøyd kunde:) Ønsker deg en fin høst! Vennlig hilsen alle oss i Release!

Nyttig (5)

Elendig! STYR UNNA FOLKENS!

Omtale av  Anonym

1. Har byttet skjerm hos dem flere ganger. Den ene gangen fikset også etter 2-5 dager etter at jeg hadde den i lomma så knuste den. Andre og tredje gang skjedde akkurat det samme, men tredje gangen var skjerm litt defekt på siden som de mente skyldes at den hadde hvert ødelagt før. Tro det eller ei så ble skjermen ødelagt etter 1 uke… fikset telefonen igjen hos en annen og Vipps! Null defekt og ikke knust! 2. faren min som ikke visste noe om at dette har kjøpt en telefon, brukt selfølgelig, av dem også ble mikrofonen ødelagt etter par dager. Sendte telefonen tilbake igjen som de sa de skulle fikse. Får den tilbake og Vipps! Ødelagt igjen! Så jeg dere styr unna denne elendigheten! Ikke kast bort tid og penger på denne bedriften!

Svar fra Release
14.09.2021 09:53

Hei, Anonym! Det er veldig beklagelig å se at dere har hatt en slik opplevelse med vårt mobilverksted og slik skal det naturligvis ikke være! Til tross for at denne saken ikke har noe å gjøre med våre mobilabonnement, så ønsker vi gjerne å vite hva som har skjedd her. Send derfor en mail til [email protected], merk eposten med BYTT1309 så ser vi på saken, slik at vi kan finne best mulig løsning sammen! Vennlig hilsen alle oss i Release!

Nyttig (7)
Release har 481 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Release mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR