Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Saga Mobil
3.9
67 verifiserte omtaler

Saga Mobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Saga Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.9
Bra
67 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#6
Bra
Saga Mobil er rangert
#6 av 22 mobilselskaper
70%
Utmerket
70% anbefaler Saga Mobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 67 omtaler om Saga Mobil

FILTRER OMTALER
43
4
3
5
12
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Saga Mobil
Saga Mobil har 67 verifiserte omtaler på Bytt.no

Glitrende service

Omtale av  Ole Z

Rådgiver var hjelpsom og ga gode råd. Han gjorde meg også oppmerksom på at jeg hadde betalt for for tjenester jeg ikke trengte pr. mnd i forrige selskap. Fikk forklaring på mail hvordan jeg skulle gå frem. Tidligere selskap refunderte 2400 kr. Hadde ikke oppdaget dette uten hjelp fra rådgiver i Saga. Ellers, kommer bedre ut av dette abonnementet enn i det forrige selskapet

Svar fra Saga Mobil
06.04.2022 14:49

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Ole, det setter vi pris på!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Saga Mobil?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Gjør mye for å beholde kundene!

Omtale av  Fredrik

Hadde noen problemer med uforutsette utgifter og gebyrer jeg ikke visste om da jeg byttet til saga mobil. Da jeg klagde på dette krediterte de mange av utgiftene og ga meg en bedre avtale på abonnement.

Svar fra Saga Mobil
06.04.2022 14:49

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Fredrik, det setter vi pris på!

Heilt frykteleg

Omtale av  Johan

Vart lurt av dette tullefirmaet. Ein selgar ringde og gav inntrykk av å vera frå Telenor og at han ville gjeva oss eit betre tilbod på same abonnement som vi hadde frå før. Etter at avtalen var inngått kjem det fram at det er Saga mobil og ikkje Telenor som har ringt, sjølv om heile samtala var bygd opp som at det var Telenor som ringte. Samstundes vart vi forsikra om at dekninga skulle vera like god som hjå Telenor. Det er den så absolutt ikkje, og vi måtte bytte over igjen til Telenor. Som følgje av bindingstida må vi betale omlag 16.000 kr for at vi braut abonnementet. Dette altså sjølv om dette latterlege lureselskapet Saga har skulda for heile opplegget. Kundeservicen er også på eit absolutt lågmål.

Svar fra Saga Mobil
25.01.2022 10:45

Hei Johan. Vi beklager din opplevelse med en av våre selgere. Det skal absolutt ikke skje at det kan forstås slik at det er Telenor som er i kontakt med deg når det er en representant fra Saga Mobil. Vi arbeider hele tiden for å bli bedre, og vil selvfølgelig ta dette videre til våre selgere. Når det gjelder dekning kan vi dokumentere at våre kunder har like god dekning som Telenors egne kunder har. Om du allikevel skulle ha informasjon som viser det motsatte vil vi gjerne at du kontakter oss, slik at vi kan ta dette opp med Telenor som netteier. Vår kundeservice arbeider målbevisst med å gi våre kunder den aller beste kundeservicen, og har du forslag til forbedringer må du gjerne dele dette med oss i Saga Mobil slik at vi kan ta dette inn i vårt arbeid med kvalitet.

Meget behjelpelig og forståelsesfulle ved behov for kansellering av abonnement

Omtale av  Irene

Mitt ønske om oppsigelse/kansellering 6 dager før oppstart av abonnement, som følge av endring i jobbsituasjon, ble imøtekommet. Selger hadde full forståelse og tok min henvendelse seriøst samt videre opp i systemet. Resultatet ble at ny person kontaktet meg. Her var det også forståelse og jeg slapp betaling av bruddgebyr. Betalte kun for 1 mnd siden jeg måtte bruke abonnementet noen dager. God kundebehandling spesielt når jeg tok direkte kontakt med selger. Anbefaler selskapet å informere om kanselleringsvilkår ved bedriftsabonnement ved binding på 24 mnd.

Meget god kundeservice

Omtale av  Magne

Opplevde meget god kundeservice hos Saga mobil

Svar fra Saga Mobil
12.01.2022 22:29

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Magne, det setter vi stor pris på. Hilsen Kundeservice

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God medmenneskelig forståelse fra Saga

Omtale av  Bjørn

I møte med Saga har jeg blitt møtt med stor menneskelig forståelse og god kundebehandling

Useriøst lureri

Omtale av  Rune L

Vi ble oppringt av selger fra Saga mobil 13 des. Han ville ikke snakke med meg men min kone som er registrert med enkeltmannsforetak. Vi satt begge igjen med inntrykk av å ha snakket med en telenoransatt som kunne tilby andre abonnement. Saga mobil ble ikke nevnt. Ser at det er en tilsvarende hendelse samme dato vi ble oppringt. Jeg har henvendt meg til kundeservice 2 ganger, blitt oppringt av en fra Saga som skulle undersøke for å ringe meg tilbake. Hørte aldri noe fra han. Saga mobil selgeren ga kona mi et telefonnr. vi kunne kontakte haqn på, da vi prøvde dette kom vi ingen vei. Saga mobil viser ingen vilje til å rydde opp i eget rot. Vi føler oss rundlurt av noen som fremstår som dønn useriøse.

Svar fra Saga Mobil
09.01.2022 20:06

Hei Rune. Det er beklagelig at du har hatt denne opplevelsen med oss i Saga Mobil. Vi har bedt selger om å ringe deg i dag så vi an rette opp i eventuelle misforståelser. Hilsen Kundeservice

Saga Mobil har 67 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Saga Mobil mener

Saga Mobil

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR