Meny

Skymobil omtaler og erfaringer

3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
6
av 37 innen
mobilselskap
77%
anbefaler
Skymobil
Filtrer omtaler
22
3
3
0
4
Sorter omtaler etter
Viser av 32 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Skymobil?
Asbjørn S
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"fra 4G til 3G"
1 syns denne omtalen er nyttig

Med en gang jeg forlater huset slår den seg over på 3G, og da er det problemer med å se på forskjellige programmer

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott kundeservice."
1 syns denne omtalen er nyttig

Superfornøyd med en løsningsorientert kundeservice. Abonnementene er blant Norges billigste, og dekningen fungerer uten problemer av noe slag, Blir ikke bedre enn det!!

Svar fra Skymobil
19.11.2020 08.03
Hei Jan,

Tusen takk for en super hyggelig tilbakemelding! Bra å høre at dekningen og våre priser faller i smak :D Vi setter veldig pris på at du er fornøyd med vår kundeservice, det er noe vi fokuserer mye på :)

Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjapp og hyggelig kundeservice, svarer fort og klart på henvendelser. Oversiktelig nettside, gode priser.

Svar fra Skymobil
23.10.2020 13.45
Hei Brita,

Hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen - dette er noe vi legger mye vekt på her!

Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til Skymobil pga. kostnadsfokus og behov for en del data. Alt løst enkelt og greit på nett. Bestilte etterhvert et datasim på nettsiden til Skymobil som kom kjapt i postkassen. Hastigheten på mobildata fungerer fint.

Svar fra Skymobil
21.10.2020 08.31
Hei Jonas!
Takk for tilbakemeldingen din, godt å høre at er fornøyd med oppstarten hos oss - si ifra hvis du skulle lure på noe :-)

Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig selskap."
4 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte mobilt bredbånd fra skymobil noe jeg aldri skulle ha gjort. Alt gikk helt ok under bestilling, men dagen etterpå så kommer det en e-post fra kundeservice om at jeg fikk en dårlig kredittscore pga tidligere lav inntekt, og at det ble satt en grense på 600 kr. Jeg ble også opplyst om at jeg måtte forhåndsbetale vær gang det nærmer seg grensen, eller så blir abb sperret. Selskapet sine ansatte bestemmer åpenbart selv hva grensen til kundene skal være, og hvor mye den skal være. Jeg synes en grense på 600 kr blir latterlig dårlig når jeg er kunde hos Happybytes og har en kredittgrense på 3000 kr som jeg har hatt fra første dag jeg ble kunde hos Happybytes. Også kommer jeg til skymobil som leker seg billigere og får bare en grense på 600 kr. Jeg klaget over dette, og ble tilbudt av kundeservice om at de kunne øke det til 1200 kr! Altså hva faen? Får også til svar at dette er for å sikre seg mot tap (ler høyt) tror både jeg og skymobil vet om at inkassoselskapet er bare noe trykk unna dersom jeg som kunde ikke betaler for meg. Happybytes som er dyrere enn skymobil gir nye kunder en grense på 3000 kr, men skymobil derimot BLA BLA! Ingen andre selskaper der ute har klaget over min tidligere lave inntekt. Så her er det noe som skurrer med dette selskapet her. Hold dere unna fra SkyMobil.

Svar fra Skymobil
21.10.2020 08.30
Hei Marius,

Takk for din tilbakemelding, og det er synd å høre om din opplevelse hos oss. Dessverre så er det slik at vi må foreta kredittsjekk på alle kunder som ønsker abonnement hos oss, og da kan det bli en individuell vurdering i forhold til din kredittscore. Dette er vanlig hos de fleste mobiloperatører. Du kom lavt ut på dette, men vi valgte likevel å la deg få abonnement hos oss. Jeg ser vi hadde en dialog med deg, og førsøkte å ha en åpen kommunikasjon når du ba om å få en høyere grense på mobilt bredbånd og hevet denne grensen. Jeg forstår likevel at ikke var godt nok for deg, og da må jeg bare beklage at ikke denne løsningen passet for deg.

Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raske på kundeservice!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sønnen vår på 9 byttet til 99,- kr abonnement fra ett dyrere selskap og vi har bare vært fornøyd med service. Vi måtte få nytt SIM kort pga mistet tlf, dette gikk på 2-3 dager.

Svar fra Skymobil
12.10.2020 13.15
Hei Eystein,
Takk for din tilbakemelding - godt å høre at du er fornøyd med servicen!

Hilsen Joachim fra Skymobil
Alf O. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Utmerket!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er det jeg trenger, billig og bra! Min side er enkel og lett oversiktlig! Spar penger og skift👌

Svar fra Skymobil
23.09.2020 08.45
Hei Alf,

Takk for omtalen, hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement!

Hilsen Joachim i Skymobil
Webjørn B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Enkelt og billig"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skymobil er uten tvil det billigste selskapet i Norge. Jeg har hatt de no i nesten 3 år. Og har spart 100 vis av kroner dette er penger jeg har brukt til andre ting en dyre mobilregninger. God og rask kundeservice

Svar fra Skymobil
21.09.2020 10.57
Hei Webjørn! Takk for en hyggelig omtale.

Så fint å høre at du er fornøyd med både prisen og vår kundeservice, dette setter vi veldig pris på!:)

Hilsen Joachim fra Skymobil
Snorre H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raske og gode svar fra kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

I starten trengte jeg hjelp til et par ting. Ikke noe problem, fikk gode svar fort på mail jeg sendte Dere er bedre enn de store der, tar flere dager der.

Svar fra Skymobil
08.09.2020 19.33
Hei Snorre,

Så hyggelig å høre at du har hatt en god opplevelse hos oss, og at du fikk hjelp raskt! Det syntes vi også er viktig når det kommer til kundeservice, slik at man slipper å vente flere dager på å få hjelp :)

Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra kundeservice, rimelige priser"
2 syns denne omtalen er nyttig

Skymobil bidro til en enkel overgang fra tidligere leverandør, rask respons på kundeservice og hyggelige priser

Svar fra Skymobil
24.08.2020 08.52
Hei Martin,

Fint å høre at du var fornøyd med overgangen!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning og fin pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skymobil har levert prikkfritt det de har lovet hittil. Ingenting å klage på, men jeg gleder meg til at esim kommer til de små leverandørene i Norge også. Da blir telefonen mye hjemme alene, mens klokka (Apple watch) fortsetter på tur med meg.

Svar fra Skymobil
24.08.2020 08.52
Hei Gustav!

Godt å høre at du er fornøyd så langt :-) eSIM er ikke langt unna nå - i første omgang blir det for Samsung-klokker og som tvilling/hoved SIM-kort til mobiltelefoner (deriblant iPhone). Vi begynner testingen av dette i oktober og du kan gjerne kontakte oss på kundeservice@skymobil.no hvis du ønsker å være med på de første testene.

Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning, pris og god service."
1 syns denne omtalen er nyttig

Er veldig godt fornøyd med Skymobil. Det er god dekning, god pris og ikke minst veldig god service. Jeg er en godt fornøyd kunde. Synes jeg får mye for pengene. 👏😀. Håper på at dere får igang E-sim slik at jeg kan bruke Apple Watch å ringe med uten å måtte ha med mobil🤞😜

Svar fra Skymobil
25.08.2020 16.25
Hei Janne!

Godt å høre at du er fornøyd med dekning, pris og kundeservice :-) eSIM er ikke langt unna nå - i første omgang blir det for Samsung-klokker og som tvilling/hoved SIM-kort til mobiltelefoner (deriblant iPhone). Vi begynner testingen av dette i oktober og du kan gjerne kontakte oss på kundeservice@skymobil.no hvis du ønsker å være med på de første testene.

Hilsen Joachim fra Skymobil
Eivind K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Lave priser og hjelpsom kundeservice"

Portering gikk knirkefritt (det har flere ganger ikke vært tilfellet når jeg har byttet selskap), og kundeservice har vært veldig hjelpsom da jeg senere hadde spørsmål. Stort utvalg av abonnementer å velge mellom, med eller uten roll over alt etter hva man ønsker, og i sum de laveste abonnementsprisene, i alle fall hvis man trenger Telenor-nett og ikke vil binde seg til en bestemt strømleverandør. I sum også lave priser på datapakker innenlands/EU og utenfor EU. Appen fungerer godt. Alt i alt er jeg veldig fornøyd etter å ha vært Skymobil-kunde en måneds tid.

Svar fra Skymobil
25.08.2020 16.24
Hei Eivind,

Fint å høre at du er fornøyd med kundeservice, og utvalgene på abonnement i den første tiden hos oss. Ta kontakt hvis det mer du skulle lure på!

Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"100% fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Veldig fornøyd med alt fra abonnement, dekning, kjapp kundeservice, den geniale appen og mulighet for enkel endring av abonnement om ønskelig, oversikt over forbruk, faktura mm.

Svar fra Skymobil
20.08.2020 14.23
Hei Elin,

Takk for din tilbakemelding :) Det er godt å høre at du blant annet er fornøyd med appen. Vi jobber for tiden med enda flere forbedringer på Min Side og i appen som vil lanseres utover høsten!

Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Anbefales😊"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet til skymobil og er super fornøyd. Supergod kundeservice. God dekning til veldig gode priser. Superfornøyd kunde😊

Svar fra Skymobil
19.08.2020 08.53
Hei Janne!
Godt å høre at du er fornøyd med kundeservice, dekning og priser :-)

Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kjempebra!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Engasjert kundeservice, bra dekning og konkurransedyktige priser. Meget fornøyd med mitt abonnement hos Skymobil! :)

Svar fra Skymobil
05.08.2020 11.18
Hei Geir!

Godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, dekning og priser :-)

Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Akuratt det jeg trenger!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Telenor dekning! Forståelig og oversiktlig informasjon og prising. Alle tjenester jeg trenger, og data rollover! Mine sider og ekstra datapakke om jeg trenger. Fikk ryddig og tidig svar fra kundeservice på epost, uten problemer. Dette lover godt!

Svar fra Skymobil
05.08.2020 11.18
Hei Njål!

Takk for omtalen din. Det er fint å høre at abonnementet passer for deg, og at du er fornøyd med kundeservicen.

Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Alt har fungert meget bra!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Etter kort tids bruk er jeg meget fornøyd! Kundebehandlingen har vært rask og god. "Min side" med oversikt over tjenester og abonnement er ryddig og oversiktlig. Overføring til skymobil gikk problemfritt. Jeg bruker lite data og abonnementet på 500 MB er billig, men er supert når det gjelder tale/SMS/MMS.

Svar fra Skymobil
27.07.2020 01.00
Hei Halvard,

Takk for hyggelig tilbakemelding! Det gleder meg å høre at du er fornøyd med overgangen og abonnementet så langt :-) Vi jobber med å gjøre Min Side enda bedre utover høsten, og du får også tilgang til de samme tjenestene i Skymobil-appen.

Med vennlig hilsen
Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Erfaringer så langt..."
2 syns denne omtalen er nyttig

God dekning og ikke no fuzz. Savner litt mer data pr mnd... 0,5 Gb er for lite! Men abonnementet er jo billig da:-)

Svar fra Skymobil
27.07.2020 01.00
Hei!

Takk for omtalen! 0,5 GB er ikke så mye i disse dager nei, men det er til en billig månedspris, 99,- pr /mnd.
Oppgraderer du til 1GB så er prisen 125 /mnd, og det kan kanskje være en ide hvis du merker at du ofte går tom.

Ta kontakt hvis det er noe annet du skulle lure på.

Hilsen Joachim fra Skymobil
Kristina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket pris, dekning og service"
3 syns denne omtalen er nyttig

Etter å ha vært kunde de siste månedene, må jeg si jeg er veldig fornøyd. Prisen, kombinert med dekningen og service har vært helt topp.

Svar fra Skymobil
27.07.2020 01.00
Hei Kristina!

Så fint å høre at du er fornøyd hos oss i dine første måneder som kunde. Takk for omtalen :)

Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Vurderer og bytte"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har forandret på mitt abonnement, må plutselig betale for SMS til et nummer jeg ikke har trengt før.

Svar fra Skymobil
14.07.2020 18.02
Hei Nina,

Vi har ikke gjort noen prisendringer etter overgangen fra Huyda, så du har de samme prisene som du hadde hos Hudya. Det er mulig Hudya gjorde noen prisendringer kort tid før du ble kunde oss, så det er beklagelig hvis dette var tilfelle.

Kontakt oss gjerne på kundeservice@skymobil.no så kan vi se på fakturaen din for å se om prisen stemmer.

Med vennlig hilsen
Joachim
Skymobil kundeservice
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"De endret mitt abonnement uten å gi beskjed"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hadde hudya abonnement, men ble flyttet over til Skymobil. De endret mitt abonnement uten å gi beskjed. Fikk en uhyggelig faktura.

Svar fra Skymobil
09.07.2020 09.36
Hei!

Det høres ikke bra ut - i utgangspunktet skal du ha beholdt det samme abonnementet som du hadde hos Hudya. Ta kontakt med oss på kundeservice@skymobil.no så skal vi få ordnet opp i dette og sett hva som ikke stemmer på din faktura.

Hilsen Joachim fra Skymobil
Bytt.no
"Hva er din erfaring med Skymobil?"

Hva er din erfaring med Skymobil? Ris eller ros? Skriv en omtale og del dine erfaringer med andre - enkelt og helt anonymt. Omtalen skriver du her.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært godt fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bare gode erfaringer med Skymobil! God service og svært god dekning til svært gunstig pris!

Svar fra Skymobil
28.10.2020 14.58
Hei Vidar,

Vi setter pris på at du er fornøyd med våre priser, dekningen og spesielt servicen!

Hilsen Joachim fra Skymobil
Nathalie
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Billig og greiy"

Hudya ble slått sammen med skymobil, så valgte ikke abbonentet selv, men det er ok.

Svar fra Skymobil
07.10.2020 08.04
Hei Nathalie, takk for din omtale!

Vi har ikke slått oss sammen med Hudya, men vi overtok mange av deres kunder fra 1. juni. For å gjøre overgangen så sømløs som mulig, så beholdt alle kundene samme abonnement som de hadde tidligere. MEN, det er fult mulig å bytte hvis du ønsker det :) Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 08 06 40 eller på mail kundeservice@skymobil.no så kan vi hjelpe deg med å finne et abonnement som passer ditt forbruk :)

Hilsen Joachim i Skymobil
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR