Meny

Skymobil omtaler og erfaringer

3,9/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 37 innen
mobilselskap
79%
anbefaler
Skymobil
Filtrer omtaler
42
4
4
2
7
Sorter omtaler etter
Viser av 59 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Skymobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig og grei leverandør av mobiltjeneste."
1 syns denne omtalen er nyttig

Med telenordekning har Skymobil den beste dekningen i markedet for oss, både heime på Nærbø og på hytta i Vegusdal. Også den billigste med lett forståelige regninger på nett.

Svar fra Skymobil
10.05.2021 13:28
Hei Finn! Takk for meldingen din, godt å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Idatabruker
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lureri!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Selges som et billig abonnement. Er dyrere enn alt annet i markedet. Skjulte priser (norden, EU osv.). Har nå byttet til Talkmore som er rimeligere, mer data, gratis til Norden!

Svar fra Skymobil
07.05.2021 09:03
Hei! Takk for tilbakemeldingen. Vi opererer ikke med "skjulte priser" og opplyser om priser for å ringe fra Norge til utlandet flere steder på våre nettsider. Prisene på reise i EU land er de samme som i Norge, men hvis du skal ringe fra Norge til utlandet er det egne priser. Dette er normalt hos mange mobiloperatører, men det er også enkelte som inkluderer dette i abonnementet, dog til en høyere månedspris. Vi har pakker hvis du som kunde ringer til Norden (49,- /mnd) eller EU (99,- /mnd) som legges til på ditt abonnement. Håper du vurderer å prøve oss igjen i fremtiden, og beklager at vårt abonnement ikke passet for deg i denne omgang. Hilsen Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Billig og velfungerende abonnement. Har bare hatt et lite problem med data rollover da jeg byttet/oppgraderte abonnement, og dette problemet ble løst raskt og hyggelig etter første kontakt med kundeservice :-)

Svar fra Skymobil
07.05.2021 08:31
Hei Silje, Så fint å høre at du fikk god hjelp fra kundeservice, og takk for tilbakemeldingen :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundebehandling i særklasse"
1 syns denne omtalen er nyttig

To gonger har eg vore i kontakt med Skymobil i samband med operatørskifte. Begge gongene er eg blitt møtt av utrulig hjelpsomme, vennlige og løysingsorienterte personar. I ei tid med problemer rundt oss på alle kantar, er det godt å møta så blide og hjelpsomme medmenneske.

Svar fra Skymobil
14.04.2021 10:42
Hei Magne, Menneskelig kundeservice er veldig viktig for oss. En hyggelig prat med kundeservice skal bedre hverdagen, ikke skape frustrasjon og irritasjon. Det er derfor veldig fint å få tilbakemelding fra deg om at vi er på rett vei :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fri bruk I EU og TIL EU er tydeligvis to forskjellige ting."
2 syns denne omtalen er nyttig

Først så kom det ikke noe SIM-kort (borte i posten?) så jeg var helt uten telefon i ti dager inntil kort nr. 2 dukket opp. Det var tydeligvis min feil for det kostet meg 199,-. Så hadde jeg ikke tenkt tanken at fri bruk i EU selvfølgelig ikke betyr det samme som fri bruk TIL EU. En times samtale til min bror som er bosatt i Sverige ble ikke helt billig. Det kan jo også bety at samtalen er inkludert bare hvis jeg befinner meg i EU, jeg må bare forflytte meg dit før jeg ringer. I tillegg så er det ikke dekning utendørs for databruk, hjemme går det greit - der finner den hjemmenettverket. Utendørs finner den ingen ting. Kanskje en fordel, for 0 byte forbruk som det står på den tilsendte regningen kan man jo ikke fakturere noe for. Så - jeg beklager at jeg ikke kan bruke dette, jeg setter meg ned for å finne en annen leverandør så snart jeg har skrevet punktum her.

Svar fra Skymobil
14.04.2021 10:40
Hei Anders! Det er synd å høre at det ikke gikk som forventet - du hadde flere problemer med oppstarten din her ser jeg. Jeg håper du har fått god hjelp fra kundeservice for dette - og du skal selvsagt ikke betale for SIM-kort når ditt første SIM-kort ikke kom frem. Samtaler fra Norge til utlandet har egne priser og regnes ikke som bruk i utlandet. Men hvis du befinner deg i Sverige/EU land så er det ingen kostnad for å ringe. Vi har en Norden pakke hvor du får 600 min, 300 SMS og 300 MMS til 49,- /mnd som kan legges til ditt abonnement. Forstår at du ønsker å bytte til noen andre når det var såpass mange problemer i oppstarten, men ta kontakt med oss hvis det fortsatt er noe som er uavklart. Hilsen Thomas fra Skymobil
Torjan K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"SUPER."

Etter ca. 6 mnd. helt knirkefritt. Alltid dekning. Meget billig , så det er bare å anbefale. Og fantastisk kundeservise. Takk så mye!

Svar fra Skymobil
07.05.2021 08:31
Hei Torjan, Takk for omtalen - godt å høre at du er fornøyd med oss! Hilsen Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig fordi Skymobil ikke forholder seg til inngått avtale"
15 syns denne omtalen er nyttig

Dette er hva jeg har mottatt av varsel fra Skymobil i dag 31 mar 21: "Fra 1. mai 2021 gjør vi en endringer på taletid på ditt mobilabonnement. Antall tilgjengelig minutter i Norge og EU/EØS senkes fra 10 000 (Fri tale) til 500. Prisen etter 500 minutter vil være 1,49 per min og 0,99 i startpris per samtale. Vi ser oss nødt til å gjøre denne endringen grunnet økt forbruk av samtaler under pandemien. Jeg kontakter deg nå fordi du har et månedsforbruk som er høyere enn 500 minutter i måneden de siste 3 månedene. Hvis du fortsatt kommer til å ha samme forbruket, vil dette føre til en mye høyere regning for deg. Vi anbefaler derfor at du bytter til en annen mobiloperatør før 1. mai." Dette på en avtale om 1 GB og fri tale og meldinger. En merkelig begrunnelse...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super"
2 syns denne omtalen er nyttig

Billige abb, raskt svar på kundeservic og ikke minst hyggelige folk som tar tlf. det er mine erfaringer.

Svar fra Skymobil
04.04.2021 15:33
Hei Magne! Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å høre at du er fornøyd :-) /Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra,men har for dårlig rollover"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er vel egentlig godt fornøyd med SkyMobil,men syns de burde hatt "uendelig" rollover på data.Vurderer litt å gå over til vipps grunnet dette,jeg har et ujevnt (lavt) data forbruk så dette er et viktig argument for meg.

Svar fra Skymobil
04.04.2021 15:30
Hei Helge! Fint å høre at du er fornøyd med våre løsninger :-) Forstår at "uendelig" rollover passer godt for deg, men de tilbyr et annet spekter av abonnement enn det vi gjør - også til lavere forbruk. Hilsen Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med Skymobil. Det er rimelig abonnement, og jeg har fått enestående hyggelig hjelp og service, noe jeg setter stor pris på. B.

Svar fra Skymobil
28.03.2021 16:35
Hei! Godt å høre at du er fornøyd med abonnementet og servicen :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Benjamin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mye data"

Mye data for en heilt Okai Peng har abb på 5 GB GB med rollover i månen og er fornøyd er telenor dekning og billigt

Svar fra Skymobil
08.03.2021 09:39
Hei Benjamin! Takk for meldingen, og fint å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Perfekt for meg som trenger lite mobildata!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg trenger ikke mye mobildata, da jeg er flest tilkoblet til noe WIFI. Hos andre finnes det ikke en gang så små pakker og da betaler man mye mer enn en trenger. Her betaler jeg en god pris og få det jeg virkelig trenger. Jeg er veldig fornøyd. Hadde også en del kontakt med kundeservice og de er alltid veldig høflig og hjelpsom.

Svar fra Skymobil
24.02.2021 08:53
Hei Anny! Takk for omtalen - som du nevner så er det viktig for oss å kunne tilby gode alternativer for lite databruk. Det er også fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket support."
1 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg bruker lite eller ingen data utenfor hjemmet fant jeg ett abonnement som passet mitt bruk . Skymobil har flere rimelige mobilabonnement å velge i ( håper at det ikke er lokkepriser ). En annen positiv opplevelse er deres support. Hadde ett spørsmål som jeg sendte på mail. Det er det raskeste svar med løsning på problemet jeg noen gang har opplevd. Takk til K. i support.

Svar fra Skymobil
23.02.2021 09:02
Hei Svein! Strålende å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservice :-) Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Telia til Sky og gjorde en grov personlig tabbe da jeg bestilte nytt abonnement hos Sky. Jeg ble møtt med forståelse kundebehandler fra Sky-kundeservice som veiledet meg og rettet opp i feilen umiddelbart. Har aldri opplevd så god service som dette tidligere.

Svar fra Skymobil
18.02.2021 09:03
Hei Richard Tusen takk for en hyggelig omtale. Så fint at du er fornøyd. Hilsen Kine Marie/ Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Super og meget rask kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hver gang jeg har kontaktet deres kundeservice så blir det besvart meget positivt og hyggelig. Og spesielt hyggelig er det å oppleve at tvilen av og til kan komme kunden til gode👍🏼

Svar fra Skymobil
18.02.2021 08:50
Hei Herman Takk for fin omtale. Hyggelig at du er fornøyd med oss. Hilsen Kine Marie / Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg kunne stjener 5 men jeg tok 4 jeg hehe!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er super fornyød med skymobil men litt dårling dekningen noen plasser men ellers god dekingen hos skymobil! Dekningen kunne blitt bedre men det er telenor sin feil dette! Skymobil er så bra at vi må liksom bytte til dem, hadde onecall og var ikke så fornøyd med dem som skymobil! Jeg skal aldri bytte mobilselskap! Jeg må det vist skymobil forsvinner! Håper ikke skymobil forsvinne i fremtiden! Skymobil er så bra at jeg er super foynød :) <3

Svar fra Skymobil
01.02.2021 08:18
Hei Stian! Takk for hyggelige ord - godt å høre at du er fornøyd :) Hilsen Thomas fra Skymobil
Per A. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode priser, og meget god service."
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget godt fornøyd med kundeservice. God dekning, mange forskjellige abonnement. Ryddig og greit, ingen skjulte kostnader

Svar fra Skymobil
25.01.2021 15:22
Hei Per, Fint å høre at du er fornøyd med våre tjenester! Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra priser, mange abonnementstyper å velge mellom, super kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Meget fornøyd med kundeservice hos Skymobil, de er raske og dyktige. Fint å kunne ringe til eller chatte med en person ikke en robot/chatbot. Abonnementene inneholder det man trenger, og har ingen skjulte kostnader. Med Telenordekning har jeg god dekning overalt hvor jeg ferdes.

Svar fra Skymobil
14.01.2021 20:42
Hei Arild, Så fint å høre at du er fornøyd, og takk for tilbakemeldingen!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra."
1 syns denne omtalen er nyttig

Godt fornøyd med mobil-abonnementet. Det er billig og jeg får dessuten raske svar fra kundeservice ved henvendelse.

Svar fra Skymobil
14.01.2021 20:38
Hei Jokri. Takk for tilbakemeldingen! Godt å høre at du er fornøyd med prisen og kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig, god service, ingen skjulte kostnader"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra telia grunnet pris for ca 4 måneder siden og er meget fornøyd. Svarer raskt på alle henvendelser, ingen problemer med portering, alltid samme faktura og oversiktlig. Billigst på telenordekning. Anbefales varmt.

Svar fra Skymobil
11.01.2021 15:02
Hei Chris! Takk for omtalen, og godt å høre at du er fornøyd med med oppstarten hos oss :-) Hilsen Thomas i Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning"
4 syns denne omtalen er nyttig

Ble automatisk kunde fra Hudya. Fikk dårligere dekning. Har dual-sim med Telia og det virker som SkyMobil og Telia har samme dekning. Mange som klager på feilmelding når de ringer meg på det nummeret.

Svar fra Skymobil
11.01.2021 13:50
Hei Jan! Det var synd å høre at du har opplevd dårlig dekning. Det har ikke vært gjort noen endringer på dekningen etter overgangen din fra Hudya, men det kan være lokale endringer der du er som har endret seg på Telenors nett. Det kan også være mobilen din som er problemet, så ta gjerne kontakt med oss på [email protected] for feilsøkning, så kan vi finne ut hvor feilen ligger. Hilsen Thomas i Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Customer service tricks into changing mobile plan"
5 syns denne omtalen er nyttig

beskidte kundeservicetricks til ændring af mobilplan, fra billigt og hvad der er nødvendigt, til dyrere og med unødvendige genstande.

Svar fra Skymobil
11.01.2021 13:45
Hei Irene! Jeg er litt usikker på hva du mener her. Vi har ikke gjort noen endringer på våre priser siden vår oppstart i juni 2020. Ta gjerne kontakt på [email protected] så hjelper jeg deg å finne ut av dette. Hilsen Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode priser og super service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har brukt Skymobil siden sommeren 2020 og jeg er veldig fornøyd. De tilbyr meget gode priser og super kundeservice. Får rask respons på e-poster når jeg har spørsmål. Anbefales!

Svar fra Skymobil
18.12.2020 08:10
Hei Janne. Tusen takk for tilbakemeldingen din, det setter vi utrolig pris på. Kundeservice er noe vi fokuserer på så flott at du er fornøyd med oss på det.
Asbjørn S
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"fra 4G til 3G"
4 syns denne omtalen er nyttig

Med en gang jeg forlater huset slår den seg over på 3G, og da er det problemer med å se på forskjellige programmer

Svar fra Skymobil
17.12.2020 13:52
Hei Asbjørn, Har du 4G dekning når du er i huset eller andre steder, eller opplever du at du bare får 3G? Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice 21 08 06 40, så kan vi ta en titt på dette for deg. Vi kan også undersøke om du har god Telenor-dekning i ditt område. Telenor dekker store deler av landet, men det er enkelte steder hvor det er begrenset med 4G dekning. Hilsen Joachim i Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott kundeservice."
1 syns denne omtalen er nyttig

Superfornøyd med en løsningsorientert kundeservice. Abonnementene er blant Norges billigste, og dekningen fungerer uten problemer av noe slag, Blir ikke bedre enn det!!

Svar fra Skymobil
19.11.2020 08:03
Hei Jan, Tusen takk for en super hyggelig tilbakemelding! Bra å høre at dekningen og våre priser faller i smak :D Vi setter veldig pris på at du er fornøyd med vår kundeservice, det er noe vi fokuserer mye på :) Hilsen Joachim fra Skymobil
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR