Meny

Skymobil omtaler og erfaringer

4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 37 innen
mobilselskap
81%
anbefaler
Skymobil
Filtrer omtaler
35
4
3
1
5
Sorter omtaler etter
Viser av 48 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Skymobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Perfekt for meg som trenger lite mobildata!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg trenger ikke mye mobildata, da jeg er flest tilkoblet til noe WIFI. Hos andre finnes det ikke en gang så små pakker og da betaler man mye mer enn en trenger. Her betaler jeg en god pris og få det jeg virkelig trenger. Jeg er veldig fornøyd. Hadde også en del kontakt med kundeservice og de er alltid veldig høflig og hjelpsom.

Svar fra Skymobil
24.02.2021 08:53
Hei Anny! Takk for omtalen - som du nevner så er det viktig for oss å kunne tilby gode alternativer for lite databruk. Det er også fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket support."
1 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg bruker lite eller ingen data utenfor hjemmet fant jeg ett abonnement som passet mitt bruk . Skymobil har flere rimelige mobilabonnement å velge i ( håper at det ikke er lokkepriser ). En annen positiv opplevelse er deres support. Hadde ett spørsmål som jeg sendte på mail. Det er det raskeste svar med løsning på problemet jeg noen gang har opplevd. Takk til K. i support.

Svar fra Skymobil
23.02.2021 09:02
Hei Svein! Strålende å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservice :-) Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Telia til Sky og gjorde en grov personlig tabbe da jeg bestilte nytt abonnement hos Sky. Jeg ble møtt med forståelse kundebehandler fra Sky-kundeservice som veiledet meg og rettet opp i feilen umiddelbart. Har aldri opplevd så god service som dette tidligere.

Svar fra Skymobil
18.02.2021 09:03
Hei Richard Tusen takk for en hyggelig omtale. Så fint at du er fornøyd. Hilsen Kine Marie/ Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Super og meget rask kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hver gang jeg har kontaktet deres kundeservice så blir det besvart meget positivt og hyggelig. Og spesielt hyggelig er det å oppleve at tvilen av og til kan komme kunden til gode👍🏼

Svar fra Skymobil
18.02.2021 08:50
Hei Herman Takk for fin omtale. Hyggelig at du er fornøyd med oss. Hilsen Kine Marie / Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Jeg kunne stjener 5 men jeg tok 4 jeg hehe!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er super fornyød med skymobil men litt dårling dekningen noen plasser men ellers god dekingen hos skymobil! Dekningen kunne blitt bedre men det er telenor sin feil dette! Skymobil er så bra at vi må liksom bytte til dem, hadde onecall og var ikke så fornøyd med dem som skymobil! Jeg skal aldri bytte mobilselskap! Jeg må det vist skymobil forsvinner! Håper ikke skymobil forsvinne i fremtiden! Skymobil er så bra at jeg er super foynød :) <3

Svar fra Skymobil
01.02.2021 08:18
Hei Stian! Takk for hyggelige ord - godt å høre at du er fornøyd :) Hilsen Thomas fra Skymobil
Per A. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode priser, og meget god service."
1 syns denne omtalen er nyttig

Meget godt fornøyd med kundeservice. God dekning, mange forskjellige abonnement. Ryddig og greit, ingen skjulte kostnader

Svar fra Skymobil
25.01.2021 15:22
Hei Per, Fint å høre at du er fornøyd med våre tjenester! Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra priser, mange abonnementstyper å velge mellom, super kundeservice"
2 syns denne omtalen er nyttig

Meget fornøyd med kundeservice hos Skymobil, de er raske og dyktige. Fint å kunne ringe til eller chatte med en person ikke en robot/chatbot. Abonnementene inneholder det man trenger, og har ingen skjulte kostnader. Med Telenordekning har jeg god dekning overalt hvor jeg ferdes.

Svar fra Skymobil
14.01.2021 20:42
Hei Arild, Så fint å høre at du er fornøyd, og takk for tilbakemeldingen!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig og bra."
1 syns denne omtalen er nyttig

Godt fornøyd med mobil-abonnementet. Det er billig og jeg får dessuten raske svar fra kundeservice ved henvendelse.

Svar fra Skymobil
14.01.2021 20:38
Hei Jokri. Takk for tilbakemeldingen! Godt å høre at du er fornøyd med prisen og kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Billig, god service, ingen skjulte kostnader"
2 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra telia grunnet pris for ca 4 måneder siden og er meget fornøyd. Svarer raskt på alle henvendelser, ingen problemer med portering, alltid samme faktura og oversiktlig. Billigst på telenordekning. Anbefales varmt.

Svar fra Skymobil
11.01.2021 15:02
Hei Chris! Takk for omtalen, og godt å høre at du er fornøyd med med oppstarten hos oss :-) Hilsen Thomas i Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Dårlig dekning"
3 syns denne omtalen er nyttig

Ble automatisk kunde fra Hudya. Fikk dårligere dekning. Har dual-sim med Telia og det virker som SkyMobil og Telia har samme dekning. Mange som klager på feilmelding når de ringer meg på det nummeret.

Svar fra Skymobil
11.01.2021 13:50
Hei Jan! Det var synd å høre at du har opplevd dårlig dekning. Det har ikke vært gjort noen endringer på dekningen etter overgangen din fra Hudya, men det kan være lokale endringer der du er som har endret seg på Telenors nett. Det kan også være mobilen din som er problemet, så ta gjerne kontakt med oss på [email protected] for feilsøkning, så kan vi finne ut hvor feilen ligger. Hilsen Thomas i Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Customer service tricks into changing mobile plan"
5 syns denne omtalen er nyttig

beskidte kundeservicetricks til ændring af mobilplan, fra billigt og hvad der er nødvendigt, til dyrere og med unødvendige genstande.

Svar fra Skymobil
11.01.2021 13:45
Hei Irene! Jeg er litt usikker på hva du mener her. Vi har ikke gjort noen endringer på våre priser siden vår oppstart i juni 2020. Ta gjerne kontakt på [email protected] så hjelper jeg deg å finne ut av dette. Hilsen Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Gode priser og super service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har brukt Skymobil siden sommeren 2020 og jeg er veldig fornøyd. De tilbyr meget gode priser og super kundeservice. Får rask respons på e-poster når jeg har spørsmål. Anbefales!

Svar fra Skymobil
18.12.2020 08:10
Hei Janne. Tusen takk for tilbakemeldingen din, det setter vi utrolig pris på. Kundeservice er noe vi fokuserer på så flott at du er fornøyd med oss på det.
Asbjørn S
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"fra 4G til 3G"
3 syns denne omtalen er nyttig

Med en gang jeg forlater huset slår den seg over på 3G, og da er det problemer med å se på forskjellige programmer

Svar fra Skymobil
17.12.2020 13:52
Hei Asbjørn, Har du 4G dekning når du er i huset eller andre steder, eller opplever du at du bare får 3G? Ta gjerne kontakt med oss på kundeservice 21 08 06 40, så kan vi ta en titt på dette for deg. Vi kan også undersøke om du har god Telenor-dekning i ditt område. Telenor dekker store deler av landet, men det er enkelte steder hvor det er begrenset med 4G dekning. Hilsen Joachim i Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Flott kundeservice."
1 syns denne omtalen er nyttig

Superfornøyd med en løsningsorientert kundeservice. Abonnementene er blant Norges billigste, og dekningen fungerer uten problemer av noe slag, Blir ikke bedre enn det!!

Svar fra Skymobil
19.11.2020 08:03
Hei Jan, Tusen takk for en super hyggelig tilbakemelding! Bra å høre at dekningen og våre priser faller i smak :D Vi setter veldig pris på at du er fornøyd med vår kundeservice, det er noe vi fokuserer mye på :) Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjapp og hyggelig kundeservice, svarer fort og klart på henvendelser. Oversiktelig nettside, gode priser.

Svar fra Skymobil
23.10.2020 13:45
Hei Brita, Hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen - dette er noe vi legger mye vekt på her! Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til Skymobil pga. kostnadsfokus og behov for en del data. Alt løst enkelt og greit på nett. Bestilte etterhvert et datasim på nettsiden til Skymobil som kom kjapt i postkassen. Hastigheten på mobildata fungerer fint.

Svar fra Skymobil
21.10.2020 08:31
Hei Jonas! Takk for tilbakemeldingen din, godt å høre at er fornøyd med oppstarten hos oss - si ifra hvis du skulle lure på noe :-) Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig selskap."
8 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte mobilt bredbånd fra skymobil noe jeg aldri skulle ha gjort. Alt gikk helt ok under bestilling, men dagen etterpå så kommer det en e-post fra kundeservice om at jeg fikk en dårlig kredittscore pga tidligere lav inntekt, og at det ble satt en grense på 600 kr. Jeg ble også opplyst om at jeg måtte forhåndsbetale vær gang det nærmer seg grensen, eller så blir abb sperret. Selskapet sine ansatte bestemmer åpenbart selv hva grensen til kundene skal være, og hvor mye den skal være. Jeg synes en grense på 600 kr blir latterlig dårlig når jeg er kunde hos Happybytes og har en kredittgrense på 3000 kr som jeg har hatt fra første dag jeg ble kunde hos Happybytes. Også kommer jeg til skymobil som leker seg billigere og får bare en grense på 600 kr. Jeg klaget over dette, og ble tilbudt av kundeservice om at de kunne øke det til 1200 kr! Altså hva faen? Får også til svar at dette er for å sikre seg mot tap (ler høyt) tror både jeg og skymobil vet om at inkassoselskapet er bare noe trykk unna dersom jeg som kunde ikke betaler for meg. Happybytes som er dyrere enn skymobil gir nye kunder en grense på 3000 kr, men skymobil derimot BLA BLA! Ingen andre selskaper der ute har klaget over min tidligere lave inntekt. Så her er det noe som skurrer med dette selskapet her. Hold dere unna fra SkyMobil.

Svar fra Skymobil
21.10.2020 08:30
Hei Marius, Takk for din tilbakemelding, og det er synd å høre om din opplevelse hos oss. Dessverre så er det slik at vi må foreta kredittsjekk på alle kunder som ønsker abonnement hos oss, og da kan det bli en individuell vurdering i forhold til din kredittscore. Dette er vanlig hos de fleste mobiloperatører. Du kom lavt ut på dette, men vi valgte likevel å la deg få abonnement hos oss. Jeg ser vi hadde en dialog med deg, og førsøkte å ha en åpen kommunikasjon når du ba om å få en høyere grense på mobilt bredbånd og hevet denne grensen. Jeg forstår likevel at ikke var godt nok for deg, og da må jeg bare beklage at ikke denne løsningen passet for deg. Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raske på kundeservice!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sønnen vår på 9 byttet til 99,- kr abonnement fra ett dyrere selskap og vi har bare vært fornøyd med service. Vi måtte få nytt SIM kort pga mistet tlf, dette gikk på 2-3 dager.

Svar fra Skymobil
12.10.2020 13:15
Hei Eystein, Takk for din tilbakemelding - godt å høre at du er fornøyd med servicen! Hilsen Joachim fra Skymobil
Alf O. G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Utmerket!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Dette er det jeg trenger, billig og bra! Min side er enkel og lett oversiktlig! Spar penger og skift👌

Svar fra Skymobil
23.09.2020 08:45
Hei Alf, Takk for omtalen, hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement! Hilsen Joachim i Skymobil
Webjørn B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Enkelt og billig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Skymobil er uten tvil det billigste selskapet i Norge. Jeg har hatt de no i nesten 3 år. Og har spart 100 vis av kroner dette er penger jeg har brukt til andre ting en dyre mobilregninger. God og rask kundeservice

Svar fra Skymobil
21.09.2020 10:57
Hei Webjørn! Takk for en hyggelig omtale. Så fint å høre at du er fornøyd med både prisen og vår kundeservice, dette setter vi veldig pris på!:) Hilsen Joachim fra Skymobil
Snorre H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raske og gode svar fra kundeservice"
4 syns denne omtalen er nyttig

I starten trengte jeg hjelp til et par ting. Ikke noe problem, fikk gode svar fort på mail jeg sendte Dere er bedre enn de store der, tar flere dager der.

Svar fra Skymobil
08.09.2020 19:33
Hei Snorre, Så hyggelig å høre at du har hatt en god opplevelse hos oss, og at du fikk hjelp raskt! Det syntes vi også er viktig når det kommer til kundeservice, slik at man slipper å vente flere dager på å få hjelp :) Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra kundeservice, rimelige priser"
2 syns denne omtalen er nyttig

Skymobil bidro til en enkel overgang fra tidligere leverandør, rask respons på kundeservice og hyggelige priser

Svar fra Skymobil
24.08.2020 08:52
Hei Martin, Fint å høre at du var fornøyd med overgangen!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning og fin pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Skymobil har levert prikkfritt det de har lovet hittil. Ingenting å klage på, men jeg gleder meg til at esim kommer til de små leverandørene i Norge også. Da blir telefonen mye hjemme alene, mens klokka (Apple watch) fortsetter på tur med meg.

Svar fra Skymobil
24.08.2020 08:52
Hei Gustav! Godt å høre at du er fornøyd så langt :-) eSIM er ikke langt unna nå - i første omgang blir det for Samsung-klokker og som tvilling/hoved SIM-kort til mobiltelefoner (deriblant iPhone). Vi begynner testingen av dette i oktober og du kan gjerne kontakte oss på [email protected] hvis du ønsker å være med på de første testene. Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God dekning, pris og god service."
1 syns denne omtalen er nyttig

Er veldig godt fornøyd med Skymobil. Det er god dekning, god pris og ikke minst veldig god service. Jeg er en godt fornøyd kunde. Synes jeg får mye for pengene. 👏😀. Håper på at dere får igang E-sim slik at jeg kan bruke Apple Watch å ringe med uten å måtte ha med mobil🤞😜

Svar fra Skymobil
25.08.2020 16:25
Hei Janne! Godt å høre at du er fornøyd med dekning, pris og kundeservice :-) eSIM er ikke langt unna nå - i første omgang blir det for Samsung-klokker og som tvilling/hoved SIM-kort til mobiltelefoner (deriblant iPhone). Vi begynner testingen av dette i oktober og du kan gjerne kontakte oss på [email protected] hvis du ønsker å være med på de første testene. Hilsen Joachim fra Skymobil
Eivind K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Lave priser og hjelpsom kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Portering gikk knirkefritt (det har flere ganger ikke vært tilfellet når jeg har byttet selskap), og kundeservice har vært veldig hjelpsom da jeg senere hadde spørsmål. Stort utvalg av abonnementer å velge mellom, med eller uten roll over alt etter hva man ønsker, og i sum de laveste abonnementsprisene, i alle fall hvis man trenger Telenor-nett og ikke vil binde seg til en bestemt strømleverandør. I sum også lave priser på datapakker innenlands/EU og utenfor EU. Appen fungerer godt. Alt i alt er jeg veldig fornøyd etter å ha vært Skymobil-kunde en måneds tid.

Svar fra Skymobil
25.08.2020 16:24
Hei Eivind, Fint å høre at du er fornøyd med kundeservice, og utvalgene på abonnement i den første tiden hos oss. Ta kontakt hvis det mer du skulle lure på! Hilsen Joachim fra Skymobil
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR