Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Skymobil
3.7
69 verifiserte omtaler
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil sine kunder
Skymobil sin drift avvikles. Eksisterende kunder vil fra 01. oktober 2021 bli overført til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Skymobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Skymobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
69 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Skymobil trenger minimum 10 omtaler.
75%
Utmerket
75% anbefaler Skymobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 69 omtaler om Skymobil

FILTRER OMTALER
44
8
3
2
12
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Dårlig dekning

Omtale av  Daniel S

Dårlig dekning med sky mobil som nå har gått over til Fjordkraft. Har dette en sammenheng?

Nyttig (3)

Ikke kast penger UT vinduet.. se skrekk priser på Talkmore

Omtale av  Knut H

Kast ikke penger UT av vinduet.. se hva Talkmore tar, som jeg benyttet tidligere... Samme gode telenor linje.

Svar fra Skymobil
13.08.2021 13:09

Hei Knut. Så hyggelig at du er så fornøyd med oss! Vi gjør vårt beste for å holde prisene nede. mvh Kine Marie, Skymobil

Nyttig (1)

Fornøyd kunde

Omtale av  Janne

Super fornøyd med kundeservice. Får raskt svar og hjelp. Var uheldig å slå av tlf etter å nettopp ha byttet abon. Hadde ikke pin/puk koden med meg på ferie. Dette hjalp dem meg med, med en gang. Har vært på hytte, i skog, på havet. Alltid god dekning, selv der andre har klaget over dårlig dekning.

Svar fra Skymobil
10.08.2021 12:35

Hei Janne Så hyggelig at du er fornøyd. Med vennlig hilsen Kine Marie

Nyttig (2)

Elendig praksis og kundeservice

Omtale av  Kristoffer

Byttet operatør men fikk fortsatt faktura på fullt beløp siden ny operatør overtok 1.7 10:15, altså 10 timer med skymobil hvor ingen minutter, sms eller data ble brukt. Etter en runde med kundeservice står de på sitt, men trekker fra 150 kroner fra beløpet som plaster på såret. Bryr meg ikke om de 125 kronene de fortsatt krever, men det blir en prinsippsak når jeg ikke en gang får logget inn på min side hos skymobil for å se hva fakturaen gjelder, men at de fortsatt krever penger for et produkt de ikke leverer.

Svar fra Skymobil
03.08.2021 14:20

Hei Kristoffer, Som vi forklarte til deg i svar på din sak så har du akseptert oppsigelsestid i våre vilkår når du bestilte abonnementet. Når du overfører ditt nummer til en annen operatør så betaler du ut inneværende måned. Dette er normal praksis hos de fleste operatører. Etter en diskusjon på kundeservice bestemte vi oss likevel for å kreditere deg for dette avsluttende beløpet, selv om vi hadde kostnader med at du hadde påbegynt en ny måned hos oss. Dette fordi du kun var 10 timer hos oss, og dette tydelig var en viktig sak for deg. Hilsen Joachim fra Skymobil

Nyttig (4)

Juks med datamengder?

Omtale av  Hallgeir

Byttet fra 5 GB /mnd fra en annen leverandør til 7 GB/mnd hos skymobil. Tidligere gikk jeg skjelden tom for data, nå går jeg tom hele tiden. Samme bruksmønster, samme telefon. Min datter gjorde seg akkurat samme erfaring. Jeg bytter til annen leverandør. Jeg ville styrt unna skymobil.

Svar fra Skymobil
27.07.2021 12:53

Hei Hallgeir! Det kan være mange årsaker til at du opplever at mobildata går tomt raskere enn tidligere. Normalt er dette fordi man bytter nett fra r. eks Telia eller Ice til Telenor, og nettet er raskere der du holder til. Hvis du hadde Telenor fra før så er nok det du opplever rett og slett tilfeldig. Det går mye data i sommermånedene, og det kan også være at du apper som trekker data i bakgrunnen uten at du legger merke til dette. Ta en titt på mobilen din for å se hva den har brukt mobildata på så finner du nok forklaringen. Ellers, ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du har flere spørsmål :) Hilsen Joachim fra Skymobil

Nyttig (5)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Foreløpig delvis fornøyd

Omtale av  Tommy

Har hatt skymobil ei stund nu og er relativt fornøyd, men opplever en par ting som for mæ e negativt, for d første er det dekning. Der andre me samme tlf og med telenor abonnement, har bedre dekning. Jeg kan være fri mens kompisen har et par strek, og da ligger di ved siden av hverandre. Det andre er at ved flere anledninger har folk ringt til meg å di har kommet rett på svarer, telefonen min har da ligget på spisebordet hjemme. Blir jo litt betenkt for at man kan miste viktige samtaler. Men ellers synes jeg det er bra, go dekning i forhold til telia, bor da i nord

Nyttig (0)

Skymobil er et veldig bra mobilabonnement.

Omtale av  Gunveig

Jeg er så fornøyd med servicen fra kundesenteret !!! Jeg måtte slå av telefonen midt på fjellet uten tilgang på mitt PUK og PIN. Fikk begge deler og kom igjen inn på telefonen. Kundeservice reddet meg veldig raskt og effektivt. Tusen takk. Jeg har funnet mitt abonnement som passer meg .

Svar fra Skymobil
29.06.2021 15:28

Hei Gunveig. Så hyggelig at vi kunne hjelpe og at du er fornøyd med oss. Vi er glad i å redde folk. Hilsen Kine i Skymobil

Nyttig (0)

Good coverage, prices, efficient customer service

Omtale av  Eno

I am using a basic plan that is good for my needs. I don’t need a lot of data, but I noticed their prices are better than what I’ve seen around.

Nyttig (0)

Bra levert!

Omtale av  Tom R. T

Du veit lite om leverandør/operatør før du faktisk trenger hjelp. Der utmerket Skymobil seg, problemet mitt ble løst med en gang! Meget bra kundeservice :)

Svar fra Skymobil
11.06.2021 20:06

Hei Tom! Takk for en hyggelig tilbakemelding - det er godt å høre at du fikk god og rask hjelp :-) Hilsen Thomas fra Skymobil

Nyttig (1)

Helt innafor

Omtale av  Marianne

Bra dekning, stort sett fornøyd men synes 249 for 5gb er litt overpriset.

Svar fra Skymobil
11.06.2021 20:05

Hei Marianne, Takk for tilbakemeldingen :) Vi jobber med å lansere flere abonnement, og takk for tilbakemeldingen rundt prisen! Hilsen Thomas fra Skymobil

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Ingen struping på mobil abnm.

Omtale av  Henrik V

Disse har sluttet med å strupe abonnementet og stenger det helt kun for å selge flere datapakker uten å ha oppgitt noen informasjon om det noe sted. Jeg fikk tilbud om å kjøpe struping for en engangskostnad på 199,- for 40kb/s, når dette var noe jeg hadde som standard før. Ikke har de data rollover på flere abonnement heller. Man finner andre aktører i markedet for en billigere penge og bedre vilkår enn dette. Jeg byttet til en annen aktør. Anbefales ikke!

Svar fra Skymobil
08.06.2021 10:47

Hei Henrik, Vi har valgt å ikke ha struping på våre abonnement, og heller stoppet tilgangen på mobildata ved oppbrukt pakke/rollover. Dette er fordi det er mange som bruker mye data når de er strupet, som blir en stor kostnad for oss som en mindre operatør. For å kunne fortsette med lave priser til så mange kunder som mulig så stopper vi altså datatilgangen fremover å strupe. Vi forstår at det er enkelte som fortsatt ønsker vanlig strupenivå, så derfor har vi dette som en egen tjeneste, hvor du bare betaler en engangssum for å få struping aktivert på abonnementet. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du har flere spørsmål om dette. HilsenJonna fra Skymobil

Nyttig (8)

Dårlig tjeneste, finner nytt

Omtale av  Jf

Valgte Skymobil for ungene etter anbefaling på Tek. For det første er det rådyrt å kjøpe ekstra datapakker hvis det blir nødvendig. 249 kr for 15 gb ekstra er nærmest lureri. Jeg har sperret så ungene ikke kan bestille ekstra datapakker. Men sperren fungerer ikke, så fikk en regning for to barn på nesten 3000 kroner. Kundeservice kun tilgjengelig på dagtid, så har du jobb der du ikke kan ringe, glem kundeservice. Sikkert et godt forsøk på å starte et nytt mobilselskap, men dette ble helbom.

Svar fra Skymobil
07.06.2021 20:05

Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig at funksjonen "sperre for kjøp av datapakker via SMS" ikke har funket som det skal. Sperren skal fungere så fort den er iverksatt, og har du blitt belastet for dette skal vi selvfølgelig rette opp i det! Hvis du ikke har mulighet å ringe oss på dagtid kan du sende oss en Mail på [email protected] så svarer vi deg innen 24 timer! Vår kundeservice er veldig behjelpelige og vil kunne hjelpe deg med en løsning på dette 🙂 Hilsen Jonna fra Skymobil

Nyttig (9)

Rimelig og grei leverandør av mobiltjeneste.

Omtale av  Finn G

Med telenordekning har Skymobil den beste dekningen i markedet for oss, både heime på Nærbø og på hytta i Vegusdal. Også den billigste med lett forståelige regninger på nett.

Svar fra Skymobil
10.05.2021 13:28

Hei Finn! Takk for meldingen din, godt å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra Skymobil

Nyttig (1)

Lureri!

Omtale av  Idatabruker

Selges som et billig abonnement. Er dyrere enn alt annet i markedet. Skjulte priser (norden, EU osv.). Har nå byttet til Talkmore som er rimeligere, mer data, gratis til Norden!

Svar fra Skymobil
07.05.2021 09:03

Hei! Takk for tilbakemeldingen. Vi opererer ikke med "skjulte priser" og opplyser om priser for å ringe fra Norge til utlandet flere steder på våre nettsider. Prisene på reise i EU land er de samme som i Norge, men hvis du skal ringe fra Norge til utlandet er det egne priser. Dette er normalt hos mange mobiloperatører, men det er også enkelte som inkluderer dette i abonnementet, dog til en høyere månedspris. Vi har pakker hvis du som kunde ringer til Norden (49,- /mnd) eller EU (99,- /mnd) som legges til på ditt abonnement. Håper du vurderer å prøve oss igjen i fremtiden, og beklager at vårt abonnement ikke passet for deg i denne omgang. Hilsen Thomas fra Skymobil

Nyttig (6)

Godt fornøyd

Omtale av  Silje

Billig og velfungerende abonnement. Har bare hatt et lite problem med data rollover da jeg byttet/oppgraderte abonnement, og dette problemet ble løst raskt og hyggelig etter første kontakt med kundeservice :-)

Svar fra Skymobil
07.05.2021 08:31

Hei Silje, Så fint å høre at du fikk god hjelp fra kundeservice, og takk for tilbakemeldingen :-) Hilsen Thomas fra Skymobil

Nyttig (2)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kundebehandling i særklasse

Omtale av  Magne

To gonger har eg vore i kontakt med Skymobil i samband med operatørskifte. Begge gongene er eg blitt møtt av utrulig hjelpsomme, vennlige og løysingsorienterte personar. I ei tid med problemer rundt oss på alle kantar, er det godt å møta så blide og hjelpsomme medmenneske.

Svar fra Skymobil
14.04.2021 10:42

Hei Magne, Menneskelig kundeservice er veldig viktig for oss. En hyggelig prat med kundeservice skal bedre hverdagen, ikke skape frustrasjon og irritasjon. Det er derfor veldig fint å få tilbakemelding fra deg om at vi er på rett vei :-) Hilsen Thomas fra Skymobil

Nyttig (1)
Forrige
Side 1 av 5

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR