Jeg trenger ikke mye mobildata, da jeg er flest tilkoblet til noe WIFI. Hos andre finnes det ikke en gang så små pakker og da betaler man mye mer enn en trenger. Her betaler jeg en god pris og få det jeg virkelig trenger. Jeg er veldig fornøyd. Hadde også en del kontakt med kundeservice og de er alltid veldig høflig og hjelpsom.

Da jeg bruker lite eller ingen data utenfor hjemmet fant jeg ett abonnement som passet mitt bruk . Skymobil har flere rimelige mobilabonnement å velge i ( håper at det ikke er lokkepriser ). En annen positiv opplevelse er deres support. Hadde ett spørsmål som jeg sendte på mail. Det er det raskeste svar med løsning på problemet jeg noen gang har opplevd. Takk til K. i support.

Byttet fra Telia til Sky og gjorde en grov personlig tabbe da jeg bestilte nytt abonnement hos Sky. Jeg ble møtt med forståelse kundebehandler fra Sky-kundeservice som veiledet meg og rettet opp i feilen umiddelbart. Har aldri opplevd så god service som dette tidligere.

Hver gang jeg har kontaktet deres kundeservice så blir det besvart meget positivt og hyggelig. Og spesielt hyggelig er det å oppleve at tvilen av og til kan komme kunden til gode👍🏼

Jeg er super fornyød med skymobil men litt dårling dekningen noen plasser men ellers god dekingen hos skymobil! Dekningen kunne blitt bedre men det er telenor sin feil dette! Skymobil er så bra at vi må liksom bytte til dem, hadde onecall og var ikke så fornøyd med dem som skymobil! Jeg skal aldri bytte mobilselskap! Jeg må det vist skymobil forsvinner! Håper ikke skymobil forsvinne i fremtiden! Skymobil er så bra at jeg er super foynød :) <3

Meget godt fornøyd med kundeservice. God dekning, mange forskjellige abonnement. Ryddig og greit, ingen skjulte kostnader

Meget fornøyd med kundeservice hos Skymobil, de er raske og dyktige. Fint å kunne ringe til eller chatte med en person ikke en robot/chatbot. Abonnementene inneholder det man trenger, og har ingen skjulte kostnader. Med Telenordekning har jeg god dekning overalt hvor jeg ferdes.

Godt fornøyd med mobil-abonnementet. Det er billig og jeg får dessuten raske svar fra kundeservice ved henvendelse.

Byttet fra telia grunnet pris for ca 4 måneder siden og er meget fornøyd. Svarer raskt på alle henvendelser, ingen problemer med portering, alltid samme faktura og oversiktlig. Billigst på telenordekning. Anbefales varmt.

Ble automatisk kunde fra Hudya. Fikk dårligere dekning. Har dual-sim med Telia og det virker som SkyMobil og Telia har samme dekning. Mange som klager på feilmelding når de ringer meg på det nummeret.

beskidte kundeservicetricks til ændring af mobilplan, fra billigt og hvad der er nødvendigt, til dyrere og med unødvendige genstande.

Jeg har brukt Skymobil siden sommeren 2020 og jeg er veldig fornøyd. De tilbyr meget gode priser og super kundeservice. Får rask respons på e-poster når jeg har spørsmål. Anbefales!

Med en gang jeg forlater huset slår den seg over på 3G, og da er det problemer med å se på forskjellige programmer

Superfornøyd med en løsningsorientert kundeservice. Abonnementene er blant Norges billigste, og dekningen fungerer uten problemer av noe slag, Blir ikke bedre enn det!!

Kjapp og hyggelig kundeservice, svarer fort og klart på henvendelser. Oversiktelig nettside, gode priser.

Jeg byttet til Skymobil pga. kostnadsfokus og behov for en del data. Alt løst enkelt og greit på nett. Bestilte etterhvert et datasim på nettsiden til Skymobil som kom kjapt i postkassen. Hastigheten på mobildata fungerer fint.

Jeg bestilte mobilt bredbånd fra skymobil noe jeg aldri skulle ha gjort. Alt gikk helt ok under bestilling, men dagen etterpå så kommer det en e-post fra kundeservice om at jeg fikk en dårlig kredittscore pga tidligere lav inntekt, og at det ble satt en grense på 600 kr. Jeg ble også opplyst om at jeg måtte forhåndsbetale vær gang det nærmer seg grensen, eller så blir abb sperret. Selskapet sine ansatte bestemmer åpenbart selv hva grensen til kundene skal være, og hvor mye den skal være. Jeg synes en grense på 600 kr blir latterlig dårlig når jeg er kunde hos Happybytes og har en kredittgrense på 3000 kr som jeg har hatt fra første dag jeg ble kunde hos Happybytes. Også kommer jeg til skymobil som leker seg billigere og får bare en grense på 600 kr. Jeg klaget over dette, og ble tilbudt av kundeservice om at de kunne øke det til 1200 kr! Altså hva faen? Får også til svar at dette er for å sikre seg mot tap (ler høyt) tror både jeg og skymobil vet om at inkassoselskapet er bare noe trykk unna dersom jeg som kunde ikke betaler for meg. Happybytes som er dyrere enn skymobil gir nye kunder en grense på 3000 kr, men skymobil derimot BLA BLA! Ingen andre selskaper der ute har klaget over min tidligere lave inntekt. Så her er det noe som skurrer med dette selskapet her. Hold dere unna fra SkyMobil.

Sønnen vår på 9 byttet til 99,- kr abonnement fra ett dyrere selskap og vi har bare vært fornøyd med service. Vi måtte få nytt SIM kort pga mistet tlf, dette gikk på 2-3 dager.

Dette er det jeg trenger, billig og bra! Min side er enkel og lett oversiktlig! Spar penger og skift👌

Skymobil er uten tvil det billigste selskapet i Norge. Jeg har hatt de no i nesten 3 år. Og har spart 100 vis av kroner dette er penger jeg har brukt til andre ting en dyre mobilregninger. God og rask kundeservice

I starten trengte jeg hjelp til et par ting. Ikke noe problem, fikk gode svar fort på mail jeg sendte Dere er bedre enn de store der, tar flere dager der.

Skymobil bidro til en enkel overgang fra tidligere leverandør, rask respons på kundeservice og hyggelige priser

Skymobil har levert prikkfritt det de har lovet hittil. Ingenting å klage på, men jeg gleder meg til at esim kommer til de små leverandørene i Norge også. Da blir telefonen mye hjemme alene, mens klokka (Apple watch) fortsetter på tur med meg.

Er veldig godt fornøyd med Skymobil. Det er god dekning, god pris og ikke minst veldig god service. Jeg er en godt fornøyd kunde. Synes jeg får mye for pengene. 👏😀. Håper på at dere får igang E-sim slik at jeg kan bruke Apple Watch å ringe med uten å måtte ha med mobil🤞😜

Portering gikk knirkefritt (det har flere ganger ikke vært tilfellet når jeg har byttet selskap), og kundeservice har vært veldig hjelpsom da jeg senere hadde spørsmål. Stort utvalg av abonnementer å velge mellom, med eller uten roll over alt etter hva man ønsker, og i sum de laveste abonnementsprisene, i alle fall hvis man trenger Telenor-nett og ikke vil binde seg til en bestemt strømleverandør. I sum også lave priser på datapakker innenlands/EU og utenfor EU. Appen fungerer godt. Alt i alt er jeg veldig fornøyd etter å ha vært Skymobil-kunde en måneds tid.
