Meny

Skymobil omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
6
av 37 innen
mobilselskap
76%
anbefaler
Skymobil
Filtrer omtaler
44
7
4
2
11
Sorter omtaler etter
Viser av 68 omtaler med
Nyeste først
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Skymobil?
Kristoffer
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Elendig praksis og kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet operatør men fikk fortsatt faktura på fullt beløp siden ny operatør overtok 1.7 10:15, altså 10 timer med skymobil hvor ingen minutter, sms eller data ble brukt. Etter en runde med kundeservice står de på sitt, men trekker fra 150 kroner fra beløpet som plaster på såret. Bryr meg ikke om de 125 kronene de fortsatt krever, men det blir en prinsippsak når jeg ikke en gang får logget inn på min side hos skymobil for å se hva fakturaen gjelder, men at de fortsatt krever penger for et produkt de ikke leverer.

Svar fra Skymobil
03.08.2021 14:20
Hei Kristoffer, Som vi forklarte til deg i svar på din sak så har du akseptert oppsigelsestid i våre vilkår når du bestilte abonnementet. Når du overfører ditt nummer til en annen operatør så betaler du ut inneværende måned. Dette er normal praksis hos de fleste operatører. Etter en diskusjon på kundeservice bestemte vi oss likevel for å kreditere deg for dette avsluttende beløpet, selv om vi hadde kostnader med at du hadde påbegynt en ny måned hos oss. Dette fordi du kun var 10 timer hos oss, og dette tydelig var en viktig sak for deg. Hilsen Joachim fra Skymobil
Hallgeir
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Juks med datamengder?"
3 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra 5 GB /mnd fra en annen leverandør til 7 GB/mnd hos skymobil. Tidligere gikk jeg skjelden tom for data, nå går jeg tom hele tiden. Samme bruksmønster, samme telefon. Min datter gjorde seg akkurat samme erfaring. Jeg bytter til annen leverandør. Jeg ville styrt unna skymobil.

Svar fra Skymobil
27.07.2021 12:53
Hei Hallgeir! Det kan være mange årsaker til at du opplever at mobildata går tomt raskere enn tidligere. Normalt er dette fordi man bytter nett fra r. eks Telia eller Ice til Telenor, og nettet er raskere der du holder til. Hvis du hadde Telenor fra før så er nok det du opplever rett og slett tilfeldig. Det går mye data i sommermånedene, og det kan også være at du apper som trekker data i bakgrunnen uten at du legger merke til dette. Ta en titt på mobilen din for å se hva den har brukt mobildata på så finner du nok forklaringen. Ellers, ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du har flere spørsmål :) Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Foreløpig delvis fornøyd"

Har hatt skymobil ei stund nu og er relativt fornøyd, men opplever en par ting som for mæ e negativt, for d første er det dekning. Der andre me samme tlf og med telenor abonnement, har bedre dekning. Jeg kan være fri mens kompisen har et par strek, og da ligger di ved siden av hverandre. Det andre er at ved flere anledninger har folk ringt til meg å di har kommet rett på svarer, telefonen min har da ligget på spisebordet hjemme. Blir jo litt betenkt for at man kan miste viktige samtaler. Men ellers synes jeg det er bra, go dekning i forhold til telia, bor da i nord

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Skymobil er et veldig bra mobilabonnement."

Jeg er så fornøyd med servicen fra kundesenteret !!! Jeg måtte slå av telefonen midt på fjellet uten tilgang på mitt PUK og PIN. Fikk begge deler og kom igjen inn på telefonen. Kundeservice reddet meg veldig raskt og effektivt. Tusen takk. Jeg har funnet mitt abonnement som passer meg .

Svar fra Skymobil
29.06.2021 15:28
Hei Gunveig. Så hyggelig at vi kunne hjelpe og at du er fornøyd med oss. Vi er glad i å redde folk. Hilsen Kine i Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Good coverage, prices, efficient customer service"

I am using a basic plan that is good for my needs. I don’t need a lot of data, but I noticed their prices are better than what I’ve seen around.

Tom R. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra levert!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Du veit lite om leverandør/operatør før du faktisk trenger hjelp. Der utmerket Skymobil seg, problemet mitt ble løst med en gang! Meget bra kundeservice :)

Svar fra Skymobil
11.06.2021 20:06
Hei Tom! Takk for en hyggelig tilbakemelding - det er godt å høre at du fikk god og rask hjelp :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Marianne
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt innafor"
2 syns denne omtalen er nyttig

Bra dekning, stort sett fornøyd men synes 249 for 5gb er litt overpriset.

Svar fra Skymobil
11.06.2021 20:05
Hei Marianne, Takk for tilbakemeldingen :) Vi jobber med å lansere flere abonnement, og takk for tilbakemeldingen rundt prisen! Hilsen Thomas fra Skymobil
Henrik V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ingen struping på mobil abnm."
6 syns denne omtalen er nyttig

Disse har sluttet med å strupe abonnementet og stenger det helt kun for å selge flere datapakker uten å ha oppgitt noen informasjon om det noe sted. Jeg fikk tilbud om å kjøpe struping for en engangskostnad på 199,- for 40kb/s, når dette var noe jeg hadde som standard før. Ikke har de data rollover på flere abonnement heller. Man finner andre aktører i markedet for en billigere penge og bedre vilkår enn dette. Jeg byttet til en annen aktør. Anbefales ikke!

Svar fra Skymobil
08.06.2021 10:47
Hei Henrik, Vi har valgt å ikke ha struping på våre abonnement, og heller stoppet tilgangen på mobildata ved oppbrukt pakke/rollover. Dette er fordi det er mange som bruker mye data når de er strupet, som blir en stor kostnad for oss som en mindre operatør. For å kunne fortsette med lave priser til så mange kunder som mulig så stopper vi altså datatilgangen fremover å strupe. Vi forstår at det er enkelte som fortsatt ønsker vanlig strupenivå, så derfor har vi dette som en egen tjeneste, hvor du bare betaler en engangssum for å få struping aktivert på abonnementet. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du har flere spørsmål om dette. HilsenJonna fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig tjeneste, finner nytt"
7 syns denne omtalen er nyttig

Valgte Skymobil for ungene etter anbefaling på Tek. For det første er det rådyrt å kjøpe ekstra datapakker hvis det blir nødvendig. 249 kr for 15 gb ekstra er nærmest lureri. Jeg har sperret så ungene ikke kan bestille ekstra datapakker. Men sperren fungerer ikke, så fikk en regning for to barn på nesten 3000 kroner. Kundeservice kun tilgjengelig på dagtid, så har du jobb der du ikke kan ringe, glem kundeservice. Sikkert et godt forsøk på å starte et nytt mobilselskap, men dette ble helbom.

Svar fra Skymobil
07.06.2021 20:05
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig at funksjonen "sperre for kjøp av datapakker via SMS" ikke har funket som det skal. Sperren skal fungere så fort den er iverksatt, og har du blitt belastet for dette skal vi selvfølgelig rette opp i det! Hvis du ikke har mulighet å ringe oss på dagtid kan du sende oss en Mail på [email protected] så svarer vi deg innen 24 timer! Vår kundeservice er veldig behjelpelige og vil kunne hjelpe deg med en løsning på dette 🙂 Hilsen Jonna fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig og grei leverandør av mobiltjeneste."
1 syns denne omtalen er nyttig

Med telenordekning har Skymobil den beste dekningen i markedet for oss, både heime på Nærbø og på hytta i Vegusdal. Også den billigste med lett forståelige regninger på nett.

Svar fra Skymobil
10.05.2021 13:28
Hei Finn! Takk for meldingen din, godt å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Idatabruker
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Vurderer å bytte selskap
"Lureri!"
4 syns denne omtalen er nyttig

Selges som et billig abonnement. Er dyrere enn alt annet i markedet. Skjulte priser (norden, EU osv.). Har nå byttet til Talkmore som er rimeligere, mer data, gratis til Norden!

Svar fra Skymobil
07.05.2021 09:03
Hei! Takk for tilbakemeldingen. Vi opererer ikke med "skjulte priser" og opplyser om priser for å ringe fra Norge til utlandet flere steder på våre nettsider. Prisene på reise i EU land er de samme som i Norge, men hvis du skal ringe fra Norge til utlandet er det egne priser. Dette er normalt hos mange mobiloperatører, men det er også enkelte som inkluderer dette i abonnementet, dog til en høyere månedspris. Vi har pakker hvis du som kunde ringer til Norden (49,- /mnd) eller EU (99,- /mnd) som legges til på ditt abonnement. Håper du vurderer å prøve oss igjen i fremtiden, og beklager at vårt abonnement ikke passet for deg i denne omgang. Hilsen Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Godt fornøyd"
2 syns denne omtalen er nyttig

Billig og velfungerende abonnement. Har bare hatt et lite problem med data rollover da jeg byttet/oppgraderte abonnement, og dette problemet ble løst raskt og hyggelig etter første kontakt med kundeservice :-)

Svar fra Skymobil
07.05.2021 08:31
Hei Silje, Så fint å høre at du fikk god hjelp fra kundeservice, og takk for tilbakemeldingen :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Kundebehandling i særklasse"
1 syns denne omtalen er nyttig

To gonger har eg vore i kontakt med Skymobil i samband med operatørskifte. Begge gongene er eg blitt møtt av utrulig hjelpsomme, vennlige og løysingsorienterte personar. I ei tid med problemer rundt oss på alle kantar, er det godt å møta så blide og hjelpsomme medmenneske.

Svar fra Skymobil
14.04.2021 10:42
Hei Magne, Menneskelig kundeservice er veldig viktig for oss. En hyggelig prat med kundeservice skal bedre hverdagen, ikke skape frustrasjon og irritasjon. Det er derfor veldig fint å få tilbakemelding fra deg om at vi er på rett vei :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Fri bruk I EU og TIL EU er tydeligvis to forskjellige ting."
4 syns denne omtalen er nyttig

Først så kom det ikke noe SIM-kort (borte i posten?) så jeg var helt uten telefon i ti dager inntil kort nr. 2 dukket opp. Det var tydeligvis min feil for det kostet meg 199,-. Så hadde jeg ikke tenkt tanken at fri bruk i EU selvfølgelig ikke betyr det samme som fri bruk TIL EU. En times samtale til min bror som er bosatt i Sverige ble ikke helt billig. Det kan jo også bety at samtalen er inkludert bare hvis jeg befinner meg i EU, jeg må bare forflytte meg dit før jeg ringer. I tillegg så er det ikke dekning utendørs for databruk, hjemme går det greit - der finner den hjemmenettverket. Utendørs finner den ingen ting. Kanskje en fordel, for 0 byte forbruk som det står på den tilsendte regningen kan man jo ikke fakturere noe for. Så - jeg beklager at jeg ikke kan bruke dette, jeg setter meg ned for å finne en annen leverandør så snart jeg har skrevet punktum her.

Svar fra Skymobil
14.04.2021 10:40
Hei Anders! Det er synd å høre at det ikke gikk som forventet - du hadde flere problemer med oppstarten din her ser jeg. Jeg håper du har fått god hjelp fra kundeservice for dette - og du skal selvsagt ikke betale for SIM-kort når ditt første SIM-kort ikke kom frem. Samtaler fra Norge til utlandet har egne priser og regnes ikke som bruk i utlandet. Men hvis du befinner deg i Sverige/EU land så er det ingen kostnad for å ringe. Vi har en Norden pakke hvor du får 600 min, 300 SMS og 300 MMS til 49,- /mnd som kan legges til ditt abonnement. Forstår at du ønsker å bytte til noen andre når det var såpass mange problemer i oppstarten, men ta kontakt med oss hvis det fortsatt er noe som er uavklart. Hilsen Thomas fra Skymobil
Torjan K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"SUPER."

Etter ca. 6 mnd. helt knirkefritt. Alltid dekning. Meget billig , så det er bare å anbefale. Og fantastisk kundeservise. Takk så mye!

Svar fra Skymobil
07.05.2021 08:31
Hei Torjan, Takk for omtalen - godt å høre at du er fornøyd med oss! Hilsen Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig fordi Skymobil ikke forholder seg til inngått avtale"
20 syns denne omtalen er nyttig

Dette er hva jeg har mottatt av varsel fra Skymobil i dag 31 mar 21: "Fra 1. mai 2021 gjør vi en endringer på taletid på ditt mobilabonnement. Antall tilgjengelig minutter i Norge og EU/EØS senkes fra 10 000 (Fri tale) til 500. Prisen etter 500 minutter vil være 1,49 per min og 0,99 i startpris per samtale. Vi ser oss nødt til å gjøre denne endringen grunnet økt forbruk av samtaler under pandemien. Jeg kontakter deg nå fordi du har et månedsforbruk som er høyere enn 500 minutter i måneden de siste 3 månedene. Hvis du fortsatt kommer til å ha samme forbruket, vil dette føre til en mye høyere regning for deg. Vi anbefaler derfor at du bytter til en annen mobiloperatør før 1. mai." Dette på en avtale om 1 GB og fri tale og meldinger. En merkelig begrunnelse...

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Super"
2 syns denne omtalen er nyttig

Billige abb, raskt svar på kundeservic og ikke minst hyggelige folk som tar tlf. det er mine erfaringer.

Svar fra Skymobil
04.04.2021 15:33
Hei Magne! Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å høre at du er fornøyd :-) /Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Bra,men har for dårlig rollover"
2 syns denne omtalen er nyttig

Er vel egentlig godt fornøyd med SkyMobil,men syns de burde hatt "uendelig" rollover på data.Vurderer litt å gå over til vipps grunnet dette,jeg har et ujevnt (lavt) data forbruk så dette er et viktig argument for meg.

Svar fra Skymobil
04.04.2021 15:30
Hei Helge! Fint å høre at du er fornøyd med våre løsninger :-) Forstår at "uendelig" rollover passer godt for deg, men de tilbyr et annet spekter av abonnement enn det vi gjør - også til lavere forbruk. Hilsen Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"God service."
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med Skymobil. Det er rimelig abonnement, og jeg har fått enestående hyggelig hjelp og service, noe jeg setter stor pris på. B.

Svar fra Skymobil
28.03.2021 16:35
Hei! Godt å høre at du er fornøyd med abonnementet og servicen :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Benjamin
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Mye data"

Mye data for en heilt Okai Peng har abb på 5 GB GB med rollover i månen og er fornøyd er telenor dekning og billigt

Svar fra Skymobil
08.03.2021 09:39
Hei Benjamin! Takk for meldingen, og fint å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Perfekt for meg som trenger lite mobildata!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Jeg trenger ikke mye mobildata, da jeg er flest tilkoblet til noe WIFI. Hos andre finnes det ikke en gang så små pakker og da betaler man mye mer enn en trenger. Her betaler jeg en god pris og få det jeg virkelig trenger. Jeg er veldig fornøyd. Hadde også en del kontakt med kundeservice og de er alltid veldig høflig og hjelpsom.

Svar fra Skymobil
24.02.2021 08:53
Hei Anny! Takk for omtalen - som du nevner så er det viktig for oss å kunne tilby gode alternativer for lite databruk. Det er også fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket support."
1 syns denne omtalen er nyttig

Da jeg bruker lite eller ingen data utenfor hjemmet fant jeg ett abonnement som passet mitt bruk . Skymobil har flere rimelige mobilabonnement å velge i ( håper at det ikke er lokkepriser ). En annen positiv opplevelse er deres support. Hadde ett spørsmål som jeg sendte på mail. Det er det raskeste svar med løsning på problemet jeg noen gang har opplevd. Takk til K. i support.

Svar fra Skymobil
23.02.2021 09:02
Hei Svein! Strålende å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservice :-) Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Topp service!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Topp kundeservice! Raskt svar! Veldig fornøyd med Sky Mobil. Anbefales på det varmeste

Svar fra Skymobil
19.02.2021 12:52
Hei! Takk for hyggelig omtale - strålende at du er fornøyd :) Thomas fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Utmerket kundeservice"
1 syns denne omtalen er nyttig

Byttet fra Telia til Sky og gjorde en grov personlig tabbe da jeg bestilte nytt abonnement hos Sky. Jeg ble møtt med forståelse kundebehandler fra Sky-kundeservice som veiledet meg og rettet opp i feilen umiddelbart. Har aldri opplevd så god service som dette tidligere.

Svar fra Skymobil
18.02.2021 09:03
Hei Richard Tusen takk for en hyggelig omtale. Så fint at du er fornøyd. Hilsen Kine Marie/ Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Super og meget rask kundebehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Hver gang jeg har kontaktet deres kundeservice så blir det besvart meget positivt og hyggelig. Og spesielt hyggelig er det å oppleve at tvilen av og til kan komme kunden til gode👍🏼

Svar fra Skymobil
18.02.2021 08:50
Hei Herman Takk for fin omtale. Hyggelig at du er fornøyd med oss. Hilsen Kine Marie / Skymobil
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR