Dårlig dekning med sky mobil som nå har gått over til Fjordkraft. Har dette en sammenheng?
Kast ikke penger UT av vinduet.. se hva Talkmore tar, som jeg benyttet tidligere... Samme gode telenor linje.

Super fornøyd med kundeservice. Får raskt svar og hjelp. Var uheldig å slå av tlf etter å nettopp ha byttet abon. Hadde ikke pin/puk koden med meg på ferie. Dette hjalp dem meg med, med en gang. Har vært på hytte, i skog, på havet. Alltid god dekning, selv der andre har klaget over dårlig dekning.

Byttet operatør men fikk fortsatt faktura på fullt beløp siden ny operatør overtok 1.7 10:15, altså 10 timer med skymobil hvor ingen minutter, sms eller data ble brukt. Etter en runde med kundeservice står de på sitt, men trekker fra 150 kroner fra beløpet som plaster på såret. Bryr meg ikke om de 125 kronene de fortsatt krever, men det blir en prinsippsak når jeg ikke en gang får logget inn på min side hos skymobil for å se hva fakturaen gjelder, men at de fortsatt krever penger for et produkt de ikke leverer.

Byttet fra 5 GB /mnd fra en annen leverandør til 7 GB/mnd hos skymobil. Tidligere gikk jeg skjelden tom for data, nå går jeg tom hele tiden. Samme bruksmønster, samme telefon. Min datter gjorde seg akkurat samme erfaring. Jeg bytter til annen leverandør. Jeg ville styrt unna skymobil.

Har hatt skymobil ei stund nu og er relativt fornøyd, men opplever en par ting som for mæ e negativt, for d første er det dekning. Der andre me samme tlf og med telenor abonnement, har bedre dekning. Jeg kan være fri mens kompisen har et par strek, og da ligger di ved siden av hverandre. Det andre er at ved flere anledninger har folk ringt til meg å di har kommet rett på svarer, telefonen min har da ligget på spisebordet hjemme. Blir jo litt betenkt for at man kan miste viktige samtaler. Men ellers synes jeg det er bra, go dekning i forhold til telia, bor da i nord
Jeg er så fornøyd med servicen fra kundesenteret !!! Jeg måtte slå av telefonen midt på fjellet uten tilgang på mitt PUK og PIN. Fikk begge deler og kom igjen inn på telefonen. Kundeservice reddet meg veldig raskt og effektivt. Tusen takk. Jeg har funnet mitt abonnement som passer meg .

I am using a basic plan that is good for my needs. I don’t need a lot of data, but I noticed their prices are better than what I’ve seen around.
Du veit lite om leverandør/operatør før du faktisk trenger hjelp. Der utmerket Skymobil seg, problemet mitt ble løst med en gang! Meget bra kundeservice :)

Bra dekning, stort sett fornøyd men synes 249 for 5gb er litt overpriset.

Disse har sluttet med å strupe abonnementet og stenger det helt kun for å selge flere datapakker uten å ha oppgitt noen informasjon om det noe sted. Jeg fikk tilbud om å kjøpe struping for en engangskostnad på 199,- for 40kb/s, når dette var noe jeg hadde som standard før. Ikke har de data rollover på flere abonnement heller. Man finner andre aktører i markedet for en billigere penge og bedre vilkår enn dette. Jeg byttet til en annen aktør. Anbefales ikke!

Valgte Skymobil for ungene etter anbefaling på Tek. For det første er det rådyrt å kjøpe ekstra datapakker hvis det blir nødvendig. 249 kr for 15 gb ekstra er nærmest lureri. Jeg har sperret så ungene ikke kan bestille ekstra datapakker. Men sperren fungerer ikke, så fikk en regning for to barn på nesten 3000 kroner. Kundeservice kun tilgjengelig på dagtid, så har du jobb der du ikke kan ringe, glem kundeservice. Sikkert et godt forsøk på å starte et nytt mobilselskap, men dette ble helbom.

Med telenordekning har Skymobil den beste dekningen i markedet for oss, både heime på Nærbø og på hytta i Vegusdal. Også den billigste med lett forståelige regninger på nett.

Selges som et billig abonnement. Er dyrere enn alt annet i markedet. Skjulte priser (norden, EU osv.). Har nå byttet til Talkmore som er rimeligere, mer data, gratis til Norden!

Billig og velfungerende abonnement. Har bare hatt et lite problem med data rollover da jeg byttet/oppgraderte abonnement, og dette problemet ble løst raskt og hyggelig etter første kontakt med kundeservice :-)

To gonger har eg vore i kontakt med Skymobil i samband med operatørskifte. Begge gongene er eg blitt møtt av utrulig hjelpsomme, vennlige og løysingsorienterte personar. I ei tid med problemer rundt oss på alle kantar, er det godt å møta så blide og hjelpsomme medmenneske.

Først så kom det ikke noe SIM-kort (borte i posten?) så jeg var helt uten telefon i ti dager inntil kort nr. 2 dukket opp. Det var tydeligvis min feil for det kostet meg 199,-. Så hadde jeg ikke tenkt tanken at fri bruk i EU selvfølgelig ikke betyr det samme som fri bruk TIL EU. En times samtale til min bror som er bosatt i Sverige ble ikke helt billig. Det kan jo også bety at samtalen er inkludert bare hvis jeg befinner meg i EU, jeg må bare forflytte meg dit før jeg ringer. I tillegg så er det ikke dekning utendørs for databruk, hjemme går det greit - der finner den hjemmenettverket. Utendørs finner den ingen ting. Kanskje en fordel, for 0 byte forbruk som det står på den tilsendte regningen kan man jo ikke fakturere noe for. Så - jeg beklager at jeg ikke kan bruke dette, jeg setter meg ned for å finne en annen leverandør så snart jeg har skrevet punktum her.

Etter ca. 6 mnd. helt knirkefritt. Alltid dekning. Meget billig , så det er bare å anbefale. Og fantastisk kundeservise. Takk så mye!

Dette er hva jeg har mottatt av varsel fra Skymobil i dag 31 mar 21: "Fra 1. mai 2021 gjør vi en endringer på taletid på ditt mobilabonnement. Antall tilgjengelig minutter i Norge og EU/EØS senkes fra 10 000 (Fri tale) til 500. Prisen etter 500 minutter vil være 1,49 per min og 0,99 i startpris per samtale. Vi ser oss nødt til å gjøre denne endringen grunnet økt forbruk av samtaler under pandemien. Jeg kontakter deg nå fordi du har et månedsforbruk som er høyere enn 500 minutter i måneden de siste 3 månedene. Hvis du fortsatt kommer til å ha samme forbruket, vil dette føre til en mye høyere regning for deg. Vi anbefaler derfor at du bytter til en annen mobiloperatør før 1. mai." Dette på en avtale om 1 GB og fri tale og meldinger. En merkelig begrunnelse...
Billige abb, raskt svar på kundeservic og ikke minst hyggelige folk som tar tlf. det er mine erfaringer.

Er vel egentlig godt fornøyd med SkyMobil,men syns de burde hatt "uendelig" rollover på data.Vurderer litt å gå over til vipps grunnet dette,jeg har et ujevnt (lavt) data forbruk så dette er et viktig argument for meg.

Jeg er veldig fornøyd med Skymobil. Det er rimelig abonnement, og jeg har fått enestående hyggelig hjelp og service, noe jeg setter stor pris på. B.

Mye data for en heilt Okai Peng har abb på 5 GB GB med rollover i månen og er fornøyd er telenor dekning og billigt

Jeg trenger ikke mye mobildata, da jeg er flest tilkoblet til noe WIFI. Hos andre finnes det ikke en gang så små pakker og da betaler man mye mer enn en trenger. Her betaler jeg en god pris og få det jeg virkelig trenger. Jeg er veldig fornøyd. Hadde også en del kontakt med kundeservice og de er alltid veldig høflig og hjelpsom.

Da jeg bruker lite eller ingen data utenfor hjemmet fant jeg ett abonnement som passet mitt bruk . Skymobil har flere rimelige mobilabonnement å velge i ( håper at det ikke er lokkepriser ). En annen positiv opplevelse er deres support. Hadde ett spørsmål som jeg sendte på mail. Det er det raskeste svar med løsning på problemet jeg noen gang har opplevd. Takk til K. i support.
