Skymobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Først så kom det ikke noe SIM-kort (borte i posten?) så jeg var helt uten telefon i ti dager inntil kort nr. 2 dukket opp. Det var tydeligvis min feil for det kostet meg 199,-. Så hadde jeg ikke tenkt tanken at fri bruk i EU selvfølgelig ikke betyr det samme som fri bruk TIL EU. En times samtale til min bror som er bosatt i Sverige ble ikke helt billig. Det kan jo også bety at samtalen er inkludert bare hvis jeg befinner meg i EU, jeg må bare forflytte meg dit før jeg ringer. I tillegg så er det ikke dekning utendørs for databruk, hjemme går det greit - der finner den hjemmenettverket. Utendørs finner den ingen ting. Kanskje en fordel, for 0 byte forbruk som det står på den tilsendte regningen kan man jo ikke fakturere noe for. Så - jeg beklager at jeg ikke kan bruke dette, jeg setter meg ned for å finne en annen leverandør så snart jeg har skrevet punktum her.
Hei Anders! Det er synd å høre at det ikke gikk som forventet - du hadde flere problemer med oppstarten din her ser jeg. Jeg håper du har fått god hjelp fra kundeservice for dette - og du skal selvsagt ikke betale for SIM-kort når ditt første SIM-kort ikke kom frem. Samtaler fra Norge til utlandet har egne priser og regnes ikke som bruk i utlandet. Men hvis du befinner deg i Sverige/EU land så er det ingen kostnad for å ringe. Vi har en Norden pakke hvor du får 600 min, 300 SMS og 300 MMS til 49,- /mnd som kan legges til ditt abonnement. Forstår at du ønsker å bytte til noen andre når det var såpass mange problemer i oppstarten, men ta kontakt med oss hvis det fortsatt er noe som er uavklart. Hilsen Thomas fra Skymobil
Etter ca. 6 mnd. helt knirkefritt. Alltid dekning. Meget billig , så det er bare å anbefale. Og fantastisk kundeservise. Takk så mye!
Hei Torjan, Takk for omtalen - godt å høre at du er fornøyd med oss! Hilsen Thomas fra Skymobil
Dette er hva jeg har mottatt av varsel fra Skymobil i dag 31 mar 21: "Fra 1. mai 2021 gjør vi en endringer på taletid på ditt mobilabonnement. Antall tilgjengelig minutter i Norge og EU/EØS senkes fra 10 000 (Fri tale) til 500. Prisen etter 500 minutter vil være 1,49 per min og 0,99 i startpris per samtale. Vi ser oss nødt til å gjøre denne endringen grunnet økt forbruk av samtaler under pandemien. Jeg kontakter deg nå fordi du har et månedsforbruk som er høyere enn 500 minutter i måneden de siste 3 månedene. Hvis du fortsatt kommer til å ha samme forbruket, vil dette føre til en mye høyere regning for deg. Vi anbefaler derfor at du bytter til en annen mobiloperatør før 1. mai." Dette på en avtale om 1 GB og fri tale og meldinger. En merkelig begrunnelse...
Billige abb, raskt svar på kundeservic og ikke minst hyggelige folk som tar tlf. det er mine erfaringer.
Hei Magne! Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å høre at du er fornøyd :-) /Thomas fra Skymobil
Er vel egentlig godt fornøyd med SkyMobil,men syns de burde hatt "uendelig" rollover på data.Vurderer litt å gå over til vipps grunnet dette,jeg har et ujevnt (lavt) data forbruk så dette er et viktig argument for meg.
Hei Helge! Fint å høre at du er fornøyd med våre løsninger :-) Forstår at "uendelig" rollover passer godt for deg, men de tilbyr et annet spekter av abonnement enn det vi gjør - også til lavere forbruk. Hilsen Thomas fra Skymobil
Jeg er veldig fornøyd med Skymobil. Det er rimelig abonnement, og jeg har fått enestående hyggelig hjelp og service, noe jeg setter stor pris på. B.
Hei! Godt å høre at du er fornøyd med abonnementet og servicen :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Mye data for en heilt Okai Peng har abb på 5 GB GB med rollover i månen og er fornøyd er telenor dekning og billigt
Hei Benjamin! Takk for meldingen, og fint å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Jeg trenger ikke mye mobildata, da jeg er flest tilkoblet til noe WIFI. Hos andre finnes det ikke en gang så små pakker og da betaler man mye mer enn en trenger. Her betaler jeg en god pris og få det jeg virkelig trenger. Jeg er veldig fornøyd. Hadde også en del kontakt med kundeservice og de er alltid veldig høflig og hjelpsom.
Hei Anny! Takk for omtalen - som du nevner så er det viktig for oss å kunne tilby gode alternativer for lite databruk. Det er også fint å høre at du er fornøyd med kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Da jeg bruker lite eller ingen data utenfor hjemmet fant jeg ett abonnement som passet mitt bruk . Skymobil har flere rimelige mobilabonnement å velge i ( håper at det ikke er lokkepriser ). En annen positiv opplevelse er deres support. Hadde ett spørsmål som jeg sendte på mail. Det er det raskeste svar med løsning på problemet jeg noen gang har opplevd. Takk til K. i support.
Hei Svein! Strålende å høre at du er fornøyd med abonnementet og kundeservice :-) Thomas fra Skymobil
Byttet fra Telia til Sky og gjorde en grov personlig tabbe da jeg bestilte nytt abonnement hos Sky. Jeg ble møtt med forståelse kundebehandler fra Sky-kundeservice som veiledet meg og rettet opp i feilen umiddelbart. Har aldri opplevd så god service som dette tidligere.
Hei Richard Tusen takk for en hyggelig omtale. Så fint at du er fornøyd. Hilsen Kine Marie/ Skymobil
Hver gang jeg har kontaktet deres kundeservice så blir det besvart meget positivt og hyggelig. Og spesielt hyggelig er det å oppleve at tvilen av og til kan komme kunden til gode👍🏼
Hei Herman Takk for fin omtale. Hyggelig at du er fornøyd med oss. Hilsen Kine Marie / Skymobil
Jeg har ingen dårlige opplevelser med sky mobil så jeg er fornøgd Hilsen Per
Hei Per, Takk for hyggelig omtale, godt å høre at du er fornøyd! /Thomas, Skymobil
Jeg er super fornyød med skymobil men litt dårling dekningen noen plasser men ellers god dekingen hos skymobil! Dekningen kunne blitt bedre men det er telenor sin feil dette! Skymobil er så bra at vi må liksom bytte til dem, hadde onecall og var ikke så fornøyd med dem som skymobil! Jeg skal aldri bytte mobilselskap! Jeg må det vist skymobil forsvinner! Håper ikke skymobil forsvinne i fremtiden! Skymobil er så bra at jeg er super foynød :) <3
Hei Stian! Takk for hyggelige ord - godt å høre at du er fornøyd :) Hilsen Thomas fra Skymobil
Meget godt fornøyd med kundeservice. God dekning, mange forskjellige abonnement. Ryddig og greit, ingen skjulte kostnader
Hei Per, Fint å høre at du er fornøyd med våre tjenester! Hilsen Joachim fra Skymobil
Meget fornøyd med kundeservice hos Skymobil, de er raske og dyktige. Fint å kunne ringe til eller chatte med en person ikke en robot/chatbot. Abonnementene inneholder det man trenger, og har ingen skjulte kostnader. Med Telenordekning har jeg god dekning overalt hvor jeg ferdes.
Hei Arild, Så fint å høre at du er fornøyd, og takk for tilbakemeldingen!
Godt fornøyd med mobil-abonnementet. Det er billig og jeg får dessuten raske svar fra kundeservice ved henvendelse.
Hei Jokri. Takk for tilbakemeldingen! Godt å høre at du er fornøyd med prisen og kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra Skymobil