Skymobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med alt fra abonnement, dekning, kjapp kundeservice, den geniale appen og mulighet for enkel endring av abonnement om ønskelig, oversikt over forbruk, faktura mm.
Hei Elin, Takk for din tilbakemelding :) Det er godt å høre at du blant annet er fornøyd med appen. Vi jobber for tiden med enda flere forbedringer på Min Side og i appen som vil lanseres utover høsten! Hilsen Joachim fra Skymobil
Byttet til skymobil og er super fornøyd. Supergod kundeservice. God dekning til veldig gode priser. Superfornøyd kunde😊
Hei Janne! Godt å høre at du er fornøyd med kundeservice, dekning og priser :-) Hilsen Joachim fra Skymobil
Bra dekning, gode priser og ikke minst behjelpelig og hyggelig kundeservice.
Hei Elisbeth, Takk for din tilbakemelding, og fint å høre at du er fornøyd hos oss! Hilsen Joachim fra Skymobil
Engasjert kundeservice, bra dekning og konkurransedyktige priser. Meget fornøyd med mitt abonnement hos Skymobil! :)
Hei Geir! Godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, dekning og priser :-) Hilsen Joachim fra Skymobil
Telenor dekning! Forståelig og oversiktlig informasjon og prising. Alle tjenester jeg trenger, og data rollover! Mine sider og ekstra datapakke om jeg trenger. Fikk ryddig og tidig svar fra kundeservice på epost, uten problemer. Dette lover godt!
Hei Njål! Takk for omtalen din. Det er fint å høre at abonnementet passer for deg, og at du er fornøyd med kundeservicen. Hilsen Joachim fra Skymobil
Etter kort tids bruk er jeg meget fornøyd! Kundebehandlingen har vært rask og god. "Min side" med oversikt over tjenester og abonnement er ryddig og oversiktlig. Overføring til skymobil gikk problemfritt. Jeg bruker lite data og abonnementet på 500 MB er billig, men er supert når det gjelder tale/SMS/MMS.
Hei Halvard, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det gleder meg å høre at du er fornøyd med overgangen og abonnementet så langt :-) Vi jobber med å gjøre Min Side enda bedre utover høsten, og du får også tilgang til de samme tjenestene i Skymobil-appen. Med vennlig hilsen Joachim fra Skymobil
Endret pris uten å ta kontakt. Ut fra tilbakemelding valgte jeg å skifte operatør.
Hei Ole! Takk for din tilbakemelding. Vi overtok nylig mange av Hudya sine kunder og alle beholdt samme priser og betingelser. Unntaket var hvis du hadde ansatt eller spesialavtale med Hudya og da er det mulig det ikke kunne videreføres. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected] så kan vi finne ut hvorfor du har fått en høyere pris enn tidligere. Hilsen Joachim fra Skymobil