Super fornøyd med kundeservice. Får raskt svar og hjelp. Var uheldig å slå av tlf etter å nettopp ha byttet abon. Hadde ikke pin/puk koden med meg på ferie. Dette hjalp dem meg med, med en gang. Har vært på hytte, i skog, på havet. Alltid god dekning, selv der andre har klaget over dårlig dekning.

Har du en tilsvarende erfaring med Skymobil?
Gjør som Janne og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Skymobil du også og del dine erfaringer!
Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!
Byttet operatør men fikk fortsatt faktura på fullt beløp siden ny operatør overtok 1.7 10:15, altså 10 timer med skymobil hvor ingen minutter, sms eller data ble brukt. Etter en runde med kundeservice står de på sitt, men trekker fra 150 kroner fra beløpet som plaster på såret. Bryr meg ikke om de 125 kronene de fortsatt krever, men det blir en prinsippsak når jeg ikke en gang får logget inn på min side hos skymobil for å se hva fakturaen gjelder, men at de fortsatt krever penger for et produkt de ikke leverer.

Byttet fra 5 GB /mnd fra en annen leverandør til 7 GB/mnd hos skymobil. Tidligere gikk jeg skjelden tom for data, nå går jeg tom hele tiden. Samme bruksmønster, samme telefon. Min datter gjorde seg akkurat samme erfaring. Jeg bytter til annen leverandør. Jeg ville styrt unna skymobil.

Har hatt skymobil ei stund nu og er relativt fornøyd, men opplever en par ting som for mæ e negativt, for d første er det dekning. Der andre me samme tlf og med telenor abonnement, har bedre dekning. Jeg kan være fri mens kompisen har et par strek, og da ligger di ved siden av hverandre. Det andre er at ved flere anledninger har folk ringt til meg å di har kommet rett på svarer, telefonen min har da ligget på spisebordet hjemme. Blir jo litt betenkt for at man kan miste viktige samtaler. Men ellers synes jeg det er bra, go dekning i forhold til telia, bor da i nord
Jeg er så fornøyd med servicen fra kundesenteret !!! Jeg måtte slå av telefonen midt på fjellet uten tilgang på mitt PUK og PIN. Fikk begge deler og kom igjen inn på telefonen. Kundeservice reddet meg veldig raskt og effektivt. Tusen takk. Jeg har funnet mitt abonnement som passer meg .
