Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Skymobil
3.7
69 verifiserte omtaler
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil sine kunder
Skymobil sin drift avvikles. Eksisterende kunder vil fra 01. oktober 2021 bli overført til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Skymobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Skymobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
69 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Skymobil trenger minimum 10 omtaler.
75%
Utmerket
75% anbefaler Skymobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 69 omtaler om Skymobil

FILTRER OMTALER
44
8
3
2
12
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Skymobil
Skymobil har 69 verifiserte omtaler på Bytt.no

Skymobil er et veldig bra mobilabonnement.

Omtale av  Gunveig

Jeg er så fornøyd med servicen fra kundesenteret !!! Jeg måtte slå av telefonen midt på fjellet uten tilgang på mitt PUK og PIN. Fikk begge deler og kom igjen inn på telefonen. Kundeservice reddet meg veldig raskt og effektivt. Tusen takk. Jeg har funnet mitt abonnement som passer meg .

Svar fra Skymobil
29.06.2021 15:28

Hei Gunveig. Så hyggelig at vi kunne hjelpe og at du er fornøyd med oss. Vi er glad i å redde folk. Hilsen Kine i Skymobil

Nyttig (0)

Good coverage, prices, efficient customer service

Omtale av  Eno

I am using a basic plan that is good for my needs. I don’t need a lot of data, but I noticed their prices are better than what I’ve seen around.

Nyttig (0)

Bra levert!

Omtale av  Tom R. T

Du veit lite om leverandør/operatør før du faktisk trenger hjelp. Der utmerket Skymobil seg, problemet mitt ble løst med en gang! Meget bra kundeservice :)

Svar fra Skymobil
11.06.2021 20:06

Hei Tom! Takk for en hyggelig tilbakemelding - det er godt å høre at du fikk god og rask hjelp :-) Hilsen Thomas fra Skymobil

Nyttig (1)

Helt innafor

Omtale av  Marianne

Bra dekning, stort sett fornøyd men synes 249 for 5gb er litt overpriset.

Svar fra Skymobil
11.06.2021 20:05

Hei Marianne, Takk for tilbakemeldingen :) Vi jobber med å lansere flere abonnement, og takk for tilbakemeldingen rundt prisen! Hilsen Thomas fra Skymobil

Nyttig (2)

Ingen struping på mobil abnm.

Omtale av  Henrik V

Disse har sluttet med å strupe abonnementet og stenger det helt kun for å selge flere datapakker uten å ha oppgitt noen informasjon om det noe sted. Jeg fikk tilbud om å kjøpe struping for en engangskostnad på 199,- for 40kb/s, når dette var noe jeg hadde som standard før. Ikke har de data rollover på flere abonnement heller. Man finner andre aktører i markedet for en billigere penge og bedre vilkår enn dette. Jeg byttet til en annen aktør. Anbefales ikke!

Svar fra Skymobil
08.06.2021 10:47

Hei Henrik, Vi har valgt å ikke ha struping på våre abonnement, og heller stoppet tilgangen på mobildata ved oppbrukt pakke/rollover. Dette er fordi det er mange som bruker mye data når de er strupet, som blir en stor kostnad for oss som en mindre operatør. For å kunne fortsette med lave priser til så mange kunder som mulig så stopper vi altså datatilgangen fremover å strupe. Vi forstår at det er enkelte som fortsatt ønsker vanlig strupenivå, så derfor har vi dette som en egen tjeneste, hvor du bare betaler en engangssum for å få struping aktivert på abonnementet. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du har flere spørsmål om dette. HilsenJonna fra Skymobil

Nyttig (8)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig tjeneste, finner nytt

Omtale av  Jf

Valgte Skymobil for ungene etter anbefaling på Tek. For det første er det rådyrt å kjøpe ekstra datapakker hvis det blir nødvendig. 249 kr for 15 gb ekstra er nærmest lureri. Jeg har sperret så ungene ikke kan bestille ekstra datapakker. Men sperren fungerer ikke, så fikk en regning for to barn på nesten 3000 kroner. Kundeservice kun tilgjengelig på dagtid, så har du jobb der du ikke kan ringe, glem kundeservice. Sikkert et godt forsøk på å starte et nytt mobilselskap, men dette ble helbom.

Svar fra Skymobil
07.06.2021 20:05

Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig at funksjonen "sperre for kjøp av datapakker via SMS" ikke har funket som det skal. Sperren skal fungere så fort den er iverksatt, og har du blitt belastet for dette skal vi selvfølgelig rette opp i det! Hvis du ikke har mulighet å ringe oss på dagtid kan du sende oss en Mail på [email protected] så svarer vi deg innen 24 timer! Vår kundeservice er veldig behjelpelige og vil kunne hjelpe deg med en løsning på dette 🙂 Hilsen Jonna fra Skymobil

Nyttig (9)

Rimelig og grei leverandør av mobiltjeneste.

Omtale av  Finn G

Med telenordekning har Skymobil den beste dekningen i markedet for oss, både heime på Nærbø og på hytta i Vegusdal. Også den billigste med lett forståelige regninger på nett.

Svar fra Skymobil
10.05.2021 13:28

Hei Finn! Takk for meldingen din, godt å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra Skymobil

Nyttig (1)
Skymobil har 69 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Skymobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR