Skymobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
God dekning og ikke no fuzz. Savner litt mer data pr mnd... 0,5 Gb er for lite! Men abonnementet er jo billig da:-)
Hei! Takk for omtalen! 0,5 GB er ikke så mye i disse dager nei, men det er til en billig månedspris, 99,- pr /mnd. Oppgraderer du til 1GB så er prisen 125 /mnd, og det kan kanskje være en ide hvis du merker at du ofte går tom. Ta kontakt hvis det er noe annet du skulle lure på. Hilsen Joachim fra Skymobil
Etter å ha vært kunde de siste månedene, må jeg si jeg er veldig fornøyd. Prisen, kombinert med dekningen og service har vært helt topp.
Hei Kristina! Så fint å høre at du er fornøyd hos oss i dine første måneder som kunde. Takk for omtalen :) Hilsen Joachim fra Skymobil
Rask og god respons og hyggelige folk. Overgangen gikk veldig fint. Veldig god dekning.
Hei David, Takk for tilbakemeldingen, fint å høre at du er fornøyd! Hilsen Joachim Skymobil Kundeservice
Har forandret på mitt abonnement, må plutselig betale for SMS til et nummer jeg ikke har trengt før.
Hei Nina, Vi har ikke gjort noen prisendringer etter overgangen fra Huyda, så du har de samme prisene som du hadde hos Hudya. Det er mulig Hudya gjorde noen prisendringer kort tid før du ble kunde oss, så det er beklagelig hvis dette var tilfelle. Kontakt oss gjerne på [email protected] så kan vi se på fakturaen din for å se om prisen stemmer. Med vennlig hilsen Joachim Skymobil kundeservice
Hadde hudya abonnement, men ble flyttet over til Skymobil. De endret mitt abonnement uten å gi beskjed. Fikk en uhyggelig faktura.
Hei! Det høres ikke bra ut - i utgangspunktet skal du ha beholdt det samme abonnementet som du hadde hos Hudya. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi få ordnet opp i dette og sett hva som ikke stemmer på din faktura. Hilsen Joachim fra Skymobil
Er godt fornøyd med dette abonnementet. Koster lite og passer mitt bruk.
Hei Inge! Takk for hyggelig omtale, og godt å høre at du er fornøyd med abonnementet. Hilsen Joachim fra Skymobil
Dårlig informasjon om pris på abonnement, vanskelig å vite, fikk en overraskelse i banken.
Hei Bjørn, Vi ønsker ikke at våre tjenester skal oppfattes som lureri, og jeg er lei meg for å høre dette! Kontakt meg på [email protected], så skal jeg få hjulpet deg med å finne en løsning. mvh Joachim Skymobil