Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert april 2024
Skymobil
3.7
69 verifiserte omtaler
Fjordkraft Mobil overtar Skymobil sine kunder
Skymobil sin drift avvikles. Eksisterende kunder vil fra 01. oktober 2021 bli overført til Fjordkraft Mobil. Klikk her for å gå til Fjordkraft Mobil.

Skymobil omtaler og erfaringer

Ingen trend

Skymobil har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

3.7
Bra
69 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
-
IKKE NOK OMTALER
Skymobil trenger minimum 10 omtaler.
75%
Utmerket
75% anbefaler Skymobil
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 69 omtaler om Skymobil

FILTRER OMTALER
44
8
3
2
12
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Skymobil
Skymobil har 69 verifiserte omtaler på Bytt.no

Service

Omtale av  Brita

Kjapp og hyggelig kundeservice, svarer fort og klart på henvendelser. Oversiktelig nettside, gode priser.

Svar fra Skymobil
23.10.2020 13:45

Hei Brita, Hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen - dette er noe vi legger mye vekt på her! Hilsen Joachim fra Skymobil

Nyttig (2)

Enkelt og greit

Omtale av  Jonas

Jeg byttet til Skymobil pga. kostnadsfokus og behov for en del data. Alt løst enkelt og greit på nett. Bestilte etterhvert et datasim på nettsiden til Skymobil som kom kjapt i postkassen. Hastigheten på mobildata fungerer fint.

Svar fra Skymobil
21.10.2020 08:31

Hei Jonas! Takk for tilbakemeldingen din, godt å høre at er fornøyd med oppstarten hos oss - si ifra hvis du skulle lure på noe :-) Hilsen Joachim fra Skymobil

Nyttig (3)

Dårlig selskap.

Omtale av  Marius

Jeg bestilte mobilt bredbånd fra skymobil noe jeg aldri skulle ha gjort. Alt gikk helt ok under bestilling, men dagen etterpå så kommer det en e-post fra kundeservice om at jeg fikk en dårlig kredittscore pga tidligere lav inntekt, og at det ble satt en grense på 600 kr. Jeg ble også opplyst om at jeg måtte forhåndsbetale vær gang det nærmer seg grensen, eller så blir abb sperret. Selskapet sine ansatte bestemmer åpenbart selv hva grensen til kundene skal være, og hvor mye den skal være. Jeg synes en grense på 600 kr blir latterlig dårlig når jeg er kunde hos Happybytes og har en kredittgrense på 3000 kr som jeg har hatt fra første dag jeg ble kunde hos Happybytes. Også kommer jeg til skymobil som leker seg billigere og får bare en grense på 600 kr. Jeg klaget over dette, og ble tilbudt av kundeservice om at de kunne øke det til 1200 kr! Altså hva faen? Får også til svar at dette er for å sikre seg mot tap (ler høyt) tror både jeg og skymobil vet om at inkassoselskapet er bare noe trykk unna dersom jeg som kunde ikke betaler for meg. Happybytes som er dyrere enn skymobil gir nye kunder en grense på 3000 kr, men skymobil derimot BLA BLA! Ingen andre selskaper der ute har klaget over min tidligere lave inntekt. Så her er det noe som skurrer med dette selskapet her. Hold dere unna fra SkyMobil.

Svar fra Skymobil
21.10.2020 08:30

Hei Marius, Takk for din tilbakemelding, og det er synd å høre om din opplevelse hos oss. Dessverre så er det slik at vi må foreta kredittsjekk på alle kunder som ønsker abonnement hos oss, og da kan det bli en individuell vurdering i forhold til din kredittscore. Dette er vanlig hos de fleste mobiloperatører. Du kom lavt ut på dette, men vi valgte likevel å la deg få abonnement hos oss. Jeg ser vi hadde en dialog med deg, og førsøkte å ha en åpen kommunikasjon når du ba om å få en høyere grense på mobilt bredbånd og hevet denne grensen. Jeg forstår likevel at ikke var godt nok for deg, og da må jeg bare beklage at ikke denne løsningen passet for deg. Hilsen Joachim fra Skymobil

Nyttig (11)

Raske på kundeservice!

Omtale av  Eystein

Sønnen vår på 9 byttet til 99,- kr abonnement fra ett dyrere selskap og vi har bare vært fornøyd med service. Vi måtte få nytt SIM kort pga mistet tlf, dette gikk på 2-3 dager.

Svar fra Skymobil
12.10.2020 13:15

Hei Eystein, Takk for din tilbakemelding - godt å høre at du er fornøyd med servicen! Hilsen Joachim fra Skymobil

Nyttig (1)

Billig og greiy

Omtale av  Nathalie

Hudya ble slått sammen med skymobil, så valgte ikke abbonentet selv, men det er ok.

Svar fra Skymobil
07.10.2020 08:04

Hei Nathalie, takk for din omtale! Vi har ikke slått oss sammen med Hudya, men vi overtok mange av deres kunder fra 1. juni. For å gjøre overgangen så sømløs som mulig, så beholdt alle kundene samme abonnement som de hadde tidligere. MEN, det er fult mulig å bytte hvis du ønsker det :) Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 08 06 40 eller på mail [email protected] så kan vi hjelpe deg med å finne et abonnement som passer ditt forbruk :) Hilsen Joachim i Skymobil

Nyttig (0)
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Utmerket!

Omtale av  Alf O. G

Dette er det jeg trenger, billig og bra! Min side er enkel og lett oversiktlig! Spar penger og skift👌

Svar fra Skymobil
23.09.2020 08:45

Hei Alf, Takk for omtalen, hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement! Hilsen Joachim i Skymobil

Nyttig (1)

Enkelt og billig

Omtale av  Webjørn B

Skymobil er uten tvil det billigste selskapet i Norge. Jeg har hatt de no i nesten 3 år. Og har spart 100 vis av kroner dette er penger jeg har brukt til andre ting en dyre mobilregninger. God og rask kundeservice

Svar fra Skymobil
21.09.2020 10:57

Hei Webjørn! Takk for en hyggelig omtale. Så fint å høre at du er fornøyd med både prisen og vår kundeservice, dette setter vi veldig pris på!:) Hilsen Joachim fra Skymobil

Nyttig (2)
Skymobil har 69 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Skymobil mener

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR