Skymobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har ingen dårlige opplevelser med sky mobil så jeg er fornøgd Hilsen Per
Hei Per, Takk for hyggelig omtale, godt å høre at du er fornøyd! /Thomas, Skymobil
Jeg er super fornyød med skymobil men litt dårling dekningen noen plasser men ellers god dekingen hos skymobil! Dekningen kunne blitt bedre men det er telenor sin feil dette! Skymobil er så bra at vi må liksom bytte til dem, hadde onecall og var ikke så fornøyd med dem som skymobil! Jeg skal aldri bytte mobilselskap! Jeg må det vist skymobil forsvinner! Håper ikke skymobil forsvinne i fremtiden! Skymobil er så bra at jeg er super foynød :) <3
Hei Stian! Takk for hyggelige ord - godt å høre at du er fornøyd :) Hilsen Thomas fra Skymobil
Meget godt fornøyd med kundeservice. God dekning, mange forskjellige abonnement. Ryddig og greit, ingen skjulte kostnader
Hei Per, Fint å høre at du er fornøyd med våre tjenester! Hilsen Joachim fra Skymobil
Meget fornøyd med kundeservice hos Skymobil, de er raske og dyktige. Fint å kunne ringe til eller chatte med en person ikke en robot/chatbot. Abonnementene inneholder det man trenger, og har ingen skjulte kostnader. Med Telenordekning har jeg god dekning overalt hvor jeg ferdes.
Hei Arild, Så fint å høre at du er fornøyd, og takk for tilbakemeldingen!
Godt fornøyd med mobil-abonnementet. Det er billig og jeg får dessuten raske svar fra kundeservice ved henvendelse.
Hei Jokri. Takk for tilbakemeldingen! Godt å høre at du er fornøyd med prisen og kundeservicen :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Byttet fra telia grunnet pris for ca 4 måneder siden og er meget fornøyd. Svarer raskt på alle henvendelser, ingen problemer med portering, alltid samme faktura og oversiktlig. Billigst på telenordekning. Anbefales varmt.
Hei Chris! Takk for omtalen, og godt å høre at du er fornøyd med med oppstarten hos oss :-) Hilsen Thomas i Skymobil
Ble automatisk kunde fra Hudya. Fikk dårligere dekning. Har dual-sim med Telia og det virker som SkyMobil og Telia har samme dekning. Mange som klager på feilmelding når de ringer meg på det nummeret.
Hei Jan! Det var synd å høre at du har opplevd dårlig dekning. Det har ikke vært gjort noen endringer på dekningen etter overgangen din fra Hudya, men det kan være lokale endringer der du er som har endret seg på Telenors nett. Det kan også være mobilen din som er problemet, så ta gjerne kontakt med oss på [email protected] for feilsøkning, så kan vi finne ut hvor feilen ligger. Hilsen Thomas i Skymobil