Skymobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Etter kort tids bruk er jeg meget fornøyd! Kundebehandlingen har vært rask og god. "Min side" med oversikt over tjenester og abonnement er ryddig og oversiktlig. Overføring til skymobil gikk problemfritt. Jeg bruker lite data og abonnementet på 500 MB er billig, men er supert når det gjelder tale/SMS/MMS.
Hei Halvard, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det gleder meg å høre at du er fornøyd med overgangen og abonnementet så langt :-) Vi jobber med å gjøre Min Side enda bedre utover høsten, og du får også tilgang til de samme tjenestene i Skymobil-appen. Med vennlig hilsen Joachim fra Skymobil
Endret pris uten å ta kontakt. Ut fra tilbakemelding valgte jeg å skifte operatør.
Hei Ole! Takk for din tilbakemelding. Vi overtok nylig mange av Hudya sine kunder og alle beholdt samme priser og betingelser. Unntaket var hvis du hadde ansatt eller spesialavtale med Hudya og da er det mulig det ikke kunne videreføres. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected] så kan vi finne ut hvorfor du har fått en høyere pris enn tidligere. Hilsen Joachim fra Skymobil
God dekning og ikke no fuzz. Savner litt mer data pr mnd... 0,5 Gb er for lite! Men abonnementet er jo billig da:-)
Hei! Takk for omtalen! 0,5 GB er ikke så mye i disse dager nei, men det er til en billig månedspris, 99,- pr /mnd. Oppgraderer du til 1GB så er prisen 125 /mnd, og det kan kanskje være en ide hvis du merker at du ofte går tom. Ta kontakt hvis det er noe annet du skulle lure på. Hilsen Joachim fra Skymobil
Etter å ha vært kunde de siste månedene, må jeg si jeg er veldig fornøyd. Prisen, kombinert med dekningen og service har vært helt topp.
Hei Kristina! Så fint å høre at du er fornøyd hos oss i dine første måneder som kunde. Takk for omtalen :) Hilsen Joachim fra Skymobil
Rask og god respons og hyggelige folk. Overgangen gikk veldig fint. Veldig god dekning.
Hei David, Takk for tilbakemeldingen, fint å høre at du er fornøyd! Hilsen Joachim Skymobil Kundeservice
Har forandret på mitt abonnement, må plutselig betale for SMS til et nummer jeg ikke har trengt før.
Hei Nina, Vi har ikke gjort noen prisendringer etter overgangen fra Huyda, så du har de samme prisene som du hadde hos Hudya. Det er mulig Hudya gjorde noen prisendringer kort tid før du ble kunde oss, så det er beklagelig hvis dette var tilfelle. Kontakt oss gjerne på [email protected] så kan vi se på fakturaen din for å se om prisen stemmer. Med vennlig hilsen Joachim Skymobil kundeservice
Hadde hudya abonnement, men ble flyttet over til Skymobil. De endret mitt abonnement uten å gi beskjed. Fikk en uhyggelig faktura.
Hei! Det høres ikke bra ut - i utgangspunktet skal du ha beholdt det samme abonnementet som du hadde hos Hudya. Ta kontakt med oss på [email protected] så skal vi få ordnet opp i dette og sett hva som ikke stemmer på din faktura. Hilsen Joachim fra Skymobil