Meny

Skymobil omtaler og erfaringer

3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
5
av 37 innen
mobilselskap
77%
anbefaler
Skymobil

"Bra levert!"

Omtale om Skymobil skrevet av Tom R. T for 09.06.2021 13:46

Skymobil har totalt 63 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Skymobil?
Tom R. T
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Bra levert!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Du veit lite om leverandør/operatør før du faktisk trenger hjelp. Der utmerket Skymobil seg, problemet mitt ble løst med en gang! Meget bra kundeservice :)

Svar fra Skymobil
11.06.2021 20:06
Hei Tom! Takk for en hyggelig tilbakemelding - det er godt å høre at du fikk god og rask hjelp :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Bytt.no
"Bra levert!" skrev Tom R. T om Skymobil

Har du en tilsvarende erfaring med Skymobil?
Gjør som Tom R. T og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Skymobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Marianne
Kundetilfredshet
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Helt innafor"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bra dekning, stort sett fornøyd men synes 249 for 5gb er litt overpriset.

Svar fra Skymobil
11.06.2021 20:05
Hei Marianne, Takk for tilbakemeldingen :) Vi jobber med å lansere flere abonnement, og takk for tilbakemeldingen rundt prisen! Hilsen Thomas fra Skymobil
Henrik V
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Har byttet selskap
"Ingen struping på mobil abnm."
3 syns denne omtalen er nyttig

Disse har sluttet med å strupe abonnementet og stenger det helt kun for å selge flere datapakker uten å ha oppgitt noen informasjon om det noe sted. Jeg fikk tilbud om å kjøpe struping for en engangskostnad på 199,- for 40kb/s, når dette var noe jeg hadde som standard før. Ikke har de data rollover på flere abonnement heller. Man finner andre aktører i markedet for en billigere penge og bedre vilkår enn dette. Jeg byttet til en annen aktør. Anbefales ikke!

Svar fra Skymobil
08.06.2021 10:47
Hei Henrik, Vi har valgt å ikke ha struping på våre abonnement, og heller stoppet tilgangen på mobildata ved oppbrukt pakke/rollover. Dette er fordi det er mange som bruker mye data når de er strupet, som blir en stor kostnad for oss som en mindre operatør. For å kunne fortsette med lave priser til så mange kunder som mulig så stopper vi altså datatilgangen fremover å strupe. Vi forstår at det er enkelte som fortsatt ønsker vanlig strupenivå, så derfor har vi dette som en egen tjeneste, hvor du bare betaler en engangssum for å få struping aktivert på abonnementet. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] hvis du har flere spørsmål om dette. HilsenJonna fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig tjeneste, finner nytt"
5 syns denne omtalen er nyttig

Valgte Skymobil for ungene etter anbefaling på Tek. For det første er det rådyrt å kjøpe ekstra datapakker hvis det blir nødvendig. 249 kr for 15 gb ekstra er nærmest lureri. Jeg har sperret så ungene ikke kan bestille ekstra datapakker. Men sperren fungerer ikke, så fikk en regning for to barn på nesten 3000 kroner. Kundeservice kun tilgjengelig på dagtid, så har du jobb der du ikke kan ringe, glem kundeservice. Sikkert et godt forsøk på å starte et nytt mobilselskap, men dette ble helbom.

Svar fra Skymobil
07.06.2021 20:05
Hei, Takk for din tilbakemelding. Det er beklagelig at funksjonen "sperre for kjøp av datapakker via SMS" ikke har funket som det skal. Sperren skal fungere så fort den er iverksatt, og har du blitt belastet for dette skal vi selvfølgelig rette opp i det! Hvis du ikke har mulighet å ringe oss på dagtid kan du sende oss en Mail på [email protected] så svarer vi deg innen 24 timer! Vår kundeservice er veldig behjelpelige og vil kunne hjelpe deg med en løsning på dette 🙂 Hilsen Jonna fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Rimelig og grei leverandør av mobiltjeneste."
1 syns denne omtalen er nyttig

Med telenordekning har Skymobil den beste dekningen i markedet for oss, både heime på Nærbø og på hytta i Vegusdal. Også den billigste med lett forståelige regninger på nett.

Svar fra Skymobil
10.05.2021 13:28
Hei Finn! Takk for meldingen din, godt å høre at du er fornøyd :-) Hilsen Thomas fra Skymobil
Skymobil har totalt 63 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR