Meny

Skymobil omtaler og erfaringer

3,8/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Verdi for pengene
Bra
6
av 37 innen
mobilselskap
77%
anbefaler
Skymobil

"Svært godt fornøyd"

Omtale om Skymobil skrevet av Vidar for 26.10.2020 13.09

Skymobil har totalt 32 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Skymobil?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Svært godt fornøyd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Bare gode erfaringer med Skymobil! God service og svært god dekning til svært gunstig pris!

Svar fra Skymobil
28.10.2020 14.58
Hei Vidar,

Vi setter pris på at du er fornøyd med våre priser, dekningen og spesielt servicen!

Hilsen Joachim fra Skymobil
Bytt.no
"Svært godt fornøyd" skrev Vidar om Skymobil

Har du en tilsvarende erfaring med Skymobil?
Gjør som Vidar og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Skymobil du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
"Service"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kjapp og hyggelig kundeservice, svarer fort og klart på henvendelser. Oversiktelig nettside, gode priser.

Svar fra Skymobil
23.10.2020 13.45
Hei Brita,

Hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen - dette er noe vi legger mye vekt på her!

Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Enkelt og greit"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg byttet til Skymobil pga. kostnadsfokus og behov for en del data. Alt løst enkelt og greit på nett. Bestilte etterhvert et datasim på nettsiden til Skymobil som kom kjapt i postkassen. Hastigheten på mobildata fungerer fint.

Svar fra Skymobil
21.10.2020 08.31
Hei Jonas!
Takk for tilbakemeldingen din, godt å høre at er fornøyd med oppstarten hos oss - si ifra hvis du skulle lure på noe :-)

Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Har byttet selskap
"Dårlig selskap."
5 syns denne omtalen er nyttig

Jeg bestilte mobilt bredbånd fra skymobil noe jeg aldri skulle ha gjort. Alt gikk helt ok under bestilling, men dagen etterpå så kommer det en e-post fra kundeservice om at jeg fikk en dårlig kredittscore pga tidligere lav inntekt, og at det ble satt en grense på 600 kr. Jeg ble også opplyst om at jeg måtte forhåndsbetale vær gang det nærmer seg grensen, eller så blir abb sperret. Selskapet sine ansatte bestemmer åpenbart selv hva grensen til kundene skal være, og hvor mye den skal være. Jeg synes en grense på 600 kr blir latterlig dårlig når jeg er kunde hos Happybytes og har en kredittgrense på 3000 kr som jeg har hatt fra første dag jeg ble kunde hos Happybytes. Også kommer jeg til skymobil som leker seg billigere og får bare en grense på 600 kr. Jeg klaget over dette, og ble tilbudt av kundeservice om at de kunne øke det til 1200 kr! Altså hva faen? Får også til svar at dette er for å sikre seg mot tap (ler høyt) tror både jeg og skymobil vet om at inkassoselskapet er bare noe trykk unna dersom jeg som kunde ikke betaler for meg. Happybytes som er dyrere enn skymobil gir nye kunder en grense på 3000 kr, men skymobil derimot BLA BLA! Ingen andre selskaper der ute har klaget over min tidligere lave inntekt. Så her er det noe som skurrer med dette selskapet her. Hold dere unna fra SkyMobil.

Svar fra Skymobil
21.10.2020 08.30
Hei Marius,

Takk for din tilbakemelding, og det er synd å høre om din opplevelse hos oss. Dessverre så er det slik at vi må foreta kredittsjekk på alle kunder som ønsker abonnement hos oss, og da kan det bli en individuell vurdering i forhold til din kredittscore. Dette er vanlig hos de fleste mobiloperatører. Du kom lavt ut på dette, men vi valgte likevel å la deg få abonnement hos oss. Jeg ser vi hadde en dialog med deg, og førsøkte å ha en åpen kommunikasjon når du ba om å få en høyere grense på mobilt bredbånd og hevet denne grensen. Jeg forstår likevel at ikke var godt nok for deg, og da må jeg bare beklage at ikke denne løsningen passet for deg.

Hilsen Joachim fra Skymobil
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
Dekning
"Raske på kundeservice!"
1 syns denne omtalen er nyttig

Sønnen vår på 9 byttet til 99,- kr abonnement fra ett dyrere selskap og vi har bare vært fornøyd med service. Vi måtte få nytt SIM kort pga mistet tlf, dette gikk på 2-3 dager.

Svar fra Skymobil
12.10.2020 13.15
Hei Eystein,
Takk for din tilbakemelding - godt å høre at du er fornøyd med servicen!

Hilsen Joachim fra Skymobil
Skymobil har totalt 32 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR