Skymobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bare gode erfaringer med Skymobil! God service og svært god dekning til svært gunstig pris!
Hei Vidar, Vi setter pris på at du er fornøyd med våre priser, dekningen og spesielt servicen! Hilsen Joachim fra Skymobil
Kjapp og hyggelig kundeservice, svarer fort og klart på henvendelser. Oversiktelig nettside, gode priser.
Hei Brita, Hyggelig å høre at du er fornøyd med servicen - dette er noe vi legger mye vekt på her! Hilsen Joachim fra Skymobil
Jeg byttet til Skymobil pga. kostnadsfokus og behov for en del data. Alt løst enkelt og greit på nett. Bestilte etterhvert et datasim på nettsiden til Skymobil som kom kjapt i postkassen. Hastigheten på mobildata fungerer fint.
Hei Jonas! Takk for tilbakemeldingen din, godt å høre at er fornøyd med oppstarten hos oss - si ifra hvis du skulle lure på noe :-) Hilsen Joachim fra Skymobil
Jeg bestilte mobilt bredbånd fra skymobil noe jeg aldri skulle ha gjort. Alt gikk helt ok under bestilling, men dagen etterpå så kommer det en e-post fra kundeservice om at jeg fikk en dårlig kredittscore pga tidligere lav inntekt, og at det ble satt en grense på 600 kr. Jeg ble også opplyst om at jeg måtte forhåndsbetale vær gang det nærmer seg grensen, eller så blir abb sperret. Selskapet sine ansatte bestemmer åpenbart selv hva grensen til kundene skal være, og hvor mye den skal være. Jeg synes en grense på 600 kr blir latterlig dårlig når jeg er kunde hos Happybytes og har en kredittgrense på 3000 kr som jeg har hatt fra første dag jeg ble kunde hos Happybytes. Også kommer jeg til skymobil som leker seg billigere og får bare en grense på 600 kr. Jeg klaget over dette, og ble tilbudt av kundeservice om at de kunne øke det til 1200 kr! Altså hva faen? Får også til svar at dette er for å sikre seg mot tap (ler høyt) tror både jeg og skymobil vet om at inkassoselskapet er bare noe trykk unna dersom jeg som kunde ikke betaler for meg. Happybytes som er dyrere enn skymobil gir nye kunder en grense på 3000 kr, men skymobil derimot BLA BLA! Ingen andre selskaper der ute har klaget over min tidligere lave inntekt. Så her er det noe som skurrer med dette selskapet her. Hold dere unna fra SkyMobil.
Hei Marius, Takk for din tilbakemelding, og det er synd å høre om din opplevelse hos oss. Dessverre så er det slik at vi må foreta kredittsjekk på alle kunder som ønsker abonnement hos oss, og da kan det bli en individuell vurdering i forhold til din kredittscore. Dette er vanlig hos de fleste mobiloperatører. Du kom lavt ut på dette, men vi valgte likevel å la deg få abonnement hos oss. Jeg ser vi hadde en dialog med deg, og førsøkte å ha en åpen kommunikasjon når du ba om å få en høyere grense på mobilt bredbånd og hevet denne grensen. Jeg forstår likevel at ikke var godt nok for deg, og da må jeg bare beklage at ikke denne løsningen passet for deg. Hilsen Joachim fra Skymobil
Sønnen vår på 9 byttet til 99,- kr abonnement fra ett dyrere selskap og vi har bare vært fornøyd med service. Vi måtte få nytt SIM kort pga mistet tlf, dette gikk på 2-3 dager.
Hei Eystein, Takk for din tilbakemelding - godt å høre at du er fornøyd med servicen! Hilsen Joachim fra Skymobil
Hudya ble slått sammen med skymobil, så valgte ikke abbonentet selv, men det er ok.
Hei Nathalie, takk for din omtale! Vi har ikke slått oss sammen med Hudya, men vi overtok mange av deres kunder fra 1. juni. For å gjøre overgangen så sømløs som mulig, så beholdt alle kundene samme abonnement som de hadde tidligere. MEN, det er fult mulig å bytte hvis du ønsker det :) Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 08 06 40 eller på mail [email protected] så kan vi hjelpe deg med å finne et abonnement som passer ditt forbruk :) Hilsen Joachim i Skymobil
Dette er det jeg trenger, billig og bra! Min side er enkel og lett oversiktlig! Spar penger og skift👌
Hei Alf, Takk for omtalen, hyggelig å høre at du er fornøyd med ditt abonnement! Hilsen Joachim i Skymobil